Ielogoties
Reklāma

!!! grib.lv / 1900

28/03/2011 11:31 | Diskusija lasīta 87602 reizes
Dombrovska un finansu ministra Vilka "vienotā" valsts ar VID niknumu grib piespiest maksāt nodokļus visiem ārpus Latvijas strādājošajiem. Par ko, priekš kam, kāpēc?
Atbildes (2014)
16/08/2012 22:04
Laikam jāreaģē pakāpeniski.
Es konceptuāli neatbalstu profesionālā sporta finansēšanu no valsts līdzekļiem, jo profesionālais sports ir bizness, citādi tas nav profesionālais sports. Tomēr laikam šī padlaiku tradīcija iesakņojusies pārāk dziļi.
Par olimpisko Latvijas komandu - atlase tomēr bija nepietiekama, jo nebija jēga sūtīt sportistus, kam personīgie rekordi par procentiem 25 atšķīrās no pasaules labākajiem. Tāda ekskursija par valsts naudu.

Kas attiecas par piekalšanu - nejūtos ne mirkli kaut kur piekalts un mani ļoti maz interesē, ko valdībā vai citur saka.
Es piekrītu vai nepiekrītu valsts vadītāju rīcībai un nekad neslēpju to ko domāju.
Piekalšana bija PSRS laikos - tagad esam brīvi, tik šo brīvību jāprot izmantot
0 0
16/08/2012 22:06
Spare1, -- kad jūti vienotībnieku pozicijas deguma smaku, uzreiz... = ne jā, ne nē, ne melns, ne balts = ne zivs, ne gaļa. Pļurkt.
0 0
16/08/2012 22:13
Par profesionālā sporta finansēšnu laikam gan pietiekami skaidri izteicos.
Kaut atceros, ka basketbola sakarā kāds no (laikam) funkcionāriem bia izteicies - bez valsts atbalsta Latvijā profesionāls basketbols nav iespējams.
Nevaru par to spriest, kaut mans viedoklis - kas izdzīvo - izdzīvo.
Senajā Romā tauta prasīja maizi un izpriecas. Tagad gan laikam sports nav nekāda izprieca jo ir klubi un I Pad
0 0
16/08/2012 22:19
Spare1, Tu grozies un grozies, bet nav spēka pateikt, ka Vienotības "svētie" izcūko valsts naudu un izmanto pašu rakstītos likumus sevis un savējo labā!

Ne Āboltiņa, ne glumais Zaķis nav ziedojumu likumu centušies labot, f-King deputāti... Ne premjers, ne finanšu ministrs nav izteikuši nevienu attiecigu likumdosanas iniciatīvu, lai nebūtu iespējams "likumigi" valstij nolaupīt Ls 900 000 jeb gandriz 1, 5 milj amerikāšu dālderu!

Nu, kur ir Tava amerikanizētā paštaisnība un ko tā vērta?! Atkal mācīsi maksāt nodokļus priekš Taviem mīluļiem, ko-a? Bauriem.lv taču amerikanizēti paštaisnie onkuļi jāklausa bez ierunām un piere pret zemi jāsit, vai ne?

Spare1, man neinteresē, ko šoreiz teici par profesionālo sportu, -- gribas dzirdēt, ko saki par saviem vienotibniekiem un viņu glumajām izdarībām...
0 0
17/08/2012 08:41
Es neko nesako par kādu partiju.
Man nav mīluļu, ir tikai apsvērumi, kurus atbalstīt, kurus ne ( ne jau kā ziedotājs).
Un mans viedoklis par Valsts funkcijām nemainās:

- minimizēt regulējumus,
- nejaukties biznesā kā konkurentam vai sponsoram,
- bezdeficita budžets - tērēt tik cik ieņem,
- nodokļu nemaksāšana ir krimināli sodāma.


Nevajag man piedēvēt lietas kuras man nav.
0 0
17/08/2012 08:57
Spare1, kas, lūdzu, Tev (netaisnīgi) piedēvēts?
0 0
17/08/2012 09:18
Man nav partiju mīlēšanas tieksme
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1891

17/08/2012 09:53
Spare par profesionālo sportu un startu olimpiādē. pirmkārt, Latvijā nemaz tik daudz to profesionalo sportistu nav un daudz no sportistiem, kuri pārstāv valsti ir amatieri. Otrkārt - katra sportista augstākais sasniegums ir Olimpiskās spēles. Lai tur nokļūtu (kvalificētos) cilvēkam no sevis jāiegulda ļoti daudz, gan finansiali, gan fiziski, gan morāli. Ja sportist ir izcīnījis kvotas dalībai olimpiskajās spēlēs tas ir pietiekoši, lai viņš būtu tiesīgs pārstāvēt valsti par valsts budžeta naudu, Olimpiādē. Un nav svarīgi kurā vietā viņš paliek, jo viņs jau ir labāko sportistu vidū. Tev laikam ir ļoti maz sakara ar sportu pa īstam mūsu valstī, ja tā runā. Diskutēt par vasts līdzekļu tērēšanu sportam, ka tas ir bezjēdzīgi, ir nekorekti. Tad jau nevienam tā valsts nauda nepienākas - ne koristam Dziesmusvētkiem, ne ticīgajam Aglonas svētkiem, ne iedzīvotājam pilsētas svētkiem, ne bārnu dārzu uzturēšanai, utt.
0 0
17/08/2012 11:23
Sadalīsim <lauvenek> iebildes.

Pirmā tēze - vai es daudz ko zinu no profesionālā sporta... patiesi neko kā dalībnieks. Man ir pieteikams redzējums par profesionālo sportu, kas notiek citās valstīs, kas kā kaut ko finansē.

Varu daļēji piekrist, ka Olimpiskajās Spēlēs (N vadošie sportisti pārstāv ( precīzāk - reklamē) savu valsti. Tie, kas ir kaut kur pa vidu - nedomāju vis. varu saprast, ka reizēm nepaveicas un neiznāk tik labi kā gribētos, bet es jau iepriekš rakstīju - ja Latvijas sportistam nav pat CERĪBU kaut ko pamanāmu sasniegt, nevajag tērēt nodokļu naudu par viņa vizināšanos ekskursijā.
No sportista viedokļa piedalīšanās Olimpiskajās spēlēs ir savu ambīciju apmierināšana, tāpēc tomēr jāizvērtē viņa cerības uz vispārīgo rezultātu fona.

Par profesionāliem spoertistiem - viņu finansēšana no valsts līdzekļiem ir nepieņemama, jo profesionālais sports ir bizness, un biznesam sevi ir jāatpelna.
Nav svarīgi cik Latvijā ir profesionālu sportistu - finansējums ir konceptuāls jautājums.

Un salīdzināt ar Dziesmusvētkiem ( tautas kultūras saglabāšana) vai bērnudārziem (demogrāfijas veicināšana) nez vai ir pareizi.
0 0
17/08/2012 11:35
Spare1, kārtējo reizi aplam un demagoģiski pieminēt profesionālo sportu nevietā, -- kad vaicāju Tev viedokli par Jaunupa izfektētajiem Ls 900 000 kopā un 450 000 VEF-basketam atsevišķi, Tev, kā parasti viedokla konkreta nebija.

Ja olimpietis izpildījis A normatīvu, atbilstoši starptautiskajai praksei viņam tur ir tiesibas būt, -- A normatīvu izpildījušais olimpietis noteikti izmaksā valstij mazāk neka Jaunupa fektējumi Latvijas setas čempionātam vajadzīgu melnīšu pirkšanai. Tie, kuri olimpiades speles nokļūst pirmoreiz, īpaši augstas vietas negūst, -- daudzi mūsējie atvērušies savās otrajās spēlēs -- kā šogad Mārtiņš Pļaviņš, kuram tās bija otrās spēles.
0 0
17/08/2012 12:02
Laikam būs jāraksta lielākiem burtiem... Es esmu pret profesionālā sporta finansēšanu no valsts vai valsts uzņēmumu līodzekļiem! Kas nav skaidrs!

Par Olimpiskajām, spēlēm - tur vispār nevar nokļūt, neizpildot noteiktas kvalifikācijas, tomēr Valstij nav pienākums finansēt VISU, kvalifikāciju izpildījušo sportistu braukšanu. Zināmu atlasi var dot sasniegtā kvalifikācijas rezultāta salīdzinājums ar citiem konkurentiem. Neesmu galīgi pārliecināts, ka 40 cilvēki Latvijā - tātad ap 0, 16 promiles no iedzīvotājiem jāsuta uz Londonu par valsts naudu. JA KĀDS SPONSORĒ - OK. Tas nav nekas jauns šādā sistēmā
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1891

17/08/2012 12:26
Spare nepiekritīšu noteikti nekādā veidā. Mūsus valstī sportu pabalsta un fiansē tikai un veinīgi tad un tik daudz, cik ir iegūtas uzvaras augstākajās sacensībās. lai tajās sacensībās nonāktu un vispar kautko sasniegtu, lai turp dotos finansējums ir no pašu ģimenes kabatas sākotnēji, smagi meklējot sponsorus, kuri būtu gatavi atbalstīt utt. tas attiecas uz visiem - bērniem, pusaudžiem, jauniešiem, pieaugušajiem. Valsts kādam sporta veidam atvēl tikai izejot no sasniegumiem - tā ir īpaša formula, kuru aprēķiniem datus iesniedz katra federācija atsevišķi. vals sneko tāpatvien nedod tikai par to, ka esi Pamato man - kāpēc valstij vajag pabalstīt kultūru, mākslu, kāpēc dotēt teātrus, kuros taču strādā profesionāļi, kuri var nopelnīt, kāpēc maksāt māksliniekiem, . ja viņi tāpat var nopelnīt, kāpēc vispār dotēt kautko, jo visi taču to nevar baudīt, tikai atsevišķa sabiedrības daļa. Tātad izredzētie! Pabalstīt jebko, bet nevajag pabalstīt sportu? Par sasniegumiem sporta valsts piešķir finansiālu apbalvojumu ne tikai sportistam, bet tiem, kas ar šo sportistu ir saistīti un federācijai. Federācija tālāk šos līdzekļus izmanto tieši jaunās paaudzes lološanai. Pēc Vihrova uzvaras Olimpiādē ieguva vingrotāji. Štromberga uzvara bija stimuls BMX trases attīstībai Valmierā, šobrīd jau jaunu elpu ir ieguvis volejbols... Kāpēc skatījumam uz olimpiskajām spēlēm jābūt tik šauram?
0 0
17/08/2012 12:58
Lauvenek...

Kādēļ lai dažam skatījums uz sportu nebūtu šaurs, ja skatījums uz nodokļu maksāšanu ir tikpat neplašs: maksājiet visu, ko jums prasa un neko neprasiet no valdības sakārtot vai uzlabot, pakļaujieties Jaunupiem, Āboltiņām, Circenēm un Vinķelienem utml. ... nekritiski un priecajieties par visu, ko jums vispār augstmaņī atvēl... Un jums nav tiesibu sašust par premjera sievu, kas no valsts bankas (LHZ pagrābj 1, 2 miljonus un nespēj/negrib/nemēģina atdot. Jūsu pienākums ir nodokļus maksāt amerikāniski un neskatoties!

0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

17/08/2012 13:01
Līdz profesionālajam sportam vēl ir jātiek. Es par to, ka atbalsta sporta skolas, lai jauniešiem ir iespēja nodarboties ar sportu; tur tikai labumus saskatu.
0 0
17/08/2012 13:21
Tik-tak...

Kad pērn 2 basketa privātklubu mazkrāniņi Jaunups un Lembergs bija no Latvijas Valsts Mežu/valsts/nodokļmaksātāju naudas izfektējuši katrs pa Ls 450 000, LTV Arnis Krauze mazo Vienotības politpipuci piespieda pie sienas tiešajā ēterā un noprasīja, cik no šiem Ls 450 000 tiks jaunatnes sporta attistibai... Spare1-prāt vispareizākās partijas politiķis ar mokām no sevis izspieda: VEF kluba sistēmā jauniešiem tikšot Ls 20 000...

Tādas ir sekas sistēmai, kurā 2 politiskie punduri iemanas apiet visu sporta finansēsanas sistemu, Latvijas Olimpisko komiteju ieskaitot.
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

17/08/2012 16:46
Jā. Nu lūk, arī šodien ziņa, ka valdība neatvēl sportam lūgtos 1, 4 miljonus.
Es nezinu kā citiem, bet man ir nelabi lasīt šādas ziņas, īpaši, ja blakus ir ziņas par VID prēmijām un viņu paraugmāju par n tajiem miljoniem.
Nu..kā, lai te būtu motivācija dzīvot līdzi un censties visu godīgi maksāt.
0 0
17/08/2012 17:40
Tik-tak, -- par spīti tam, ka Rīgas Centrs pārpilns ar tukšiem un lieliem namiem, jaunu pūzni par vairākiem, protams, miljoniem jau izlemts būvēt ari KNAB-am.

Ar savu nekaunību turpina izbrīnīt galertlāčuks Dombrovskis: par spīti aklumam, kas neļāva šam pērn redzēt Jaunupa brālīgo dalīšanos Ls 900 000-os ar Lembergu dēļ sētas basketbolistiem, Londonā gar olimpiešiem biezādainais Dombrovskis tusēja vairāk nekā nedēļu, -- tikko atgriezās tēvzemē, tā atkal/uzreiz sportistiem kabatu pie**rsa.

Tāda valdība neko citu kā vien partizānu karu -- arī -- ar nodokļu nemaksāšanu itin nemaz nav pelnījusi.
0 0
17/08/2012 18:20
Neko nevar darīt - kultūra ir nācijas viena no pamatkomponentēm, tāpat kā valoda un vēsture.

To stutēt no budžeta ir loģiski, jo valsts tomēr jāsaglabā.
Kas attiecas uz sportu - piekrītu bērnu un jaunatnes sporta pabalstīšanai, bet ne tālāk.
Pārējais - privātās rokās.

Un man vienalga vai naudu izņēmis Jaunups, Vecups vai Vijups, bet sponsorēt no valsts dažādu veidu uzņēmumiem profesionālo sportu man nav pieņemams.
Te grēko ne tikai Latvijas Meži bet arī LDZ un Latvenergo arī.

Kas attiecas uz nodokļu maksāšanu, ja skolotājiem, mediķiem un policistiem
- ugunsdzēsējiem palielinās algas - piekritīšu, tik lai būtu kvalitāte darbā.
Infrastrukturas attīstībai un uzturēšanai arī visa līmeņa izglītībai sava daļa jāziedo.

Bet ar partizānu karu gan vēlams uzmanīties, jo noķertos partizānus parasti pakar
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

17/08/2012 23:01
Faktiski tālāk jau arī ir sports par sponsoru naudu, izņēmumi ir daži šeftmaņi, to es arī neatbalstu, ka no valsts tiek uzturēts kāds sportists, izņēmums ir Olimpiskās spēles. Man patika just līdzi mūsējiem, pozitīvākās nedēļas pēdējā laikā, nav žel arī par tiem, as patālāk no zelta. Skolotājiem arī atbalstu, lai tik nu būtu sakārtota izglītības sistēma.
Vispār jau visam, kas ar cilvēku drošību un labklājību sasaistās.
Tas, ko es redzu ikdienā, ir briesmas. Baigi dziļi sadzīti cilvēki partizānos. Ar represijām nebūs līdzēts.
0 0
18/08/2012 08:41
Rep. to tik-tak...
Ar represijām ir tā kā ir, drusku deformēta ir daudziem domāšana.
Valsts tie ir _ VIŅI, mēs esam kaut kas cits, kuri esam šai valstī ielikti.
Ir nācies dzirdēt visvisādas muļķības, reizēm pat neta komentāros var lasīt ( nu to es uz tieksmi pēc ievērības norakstu), un pat tie, kas savu valsti atbalsta, klusu nolien stūrītī.
Bija rez iespēja Dānijā redzēt kā pensionāri cīnījās par savām pensijām. Nē, nevis bļaujot, bet organizējot pārlūka grupas, kas ziņoja Finanšu resoram par nesamērīgiem kaimiņu tēriņiem. Tos pārbaudīja, ja bija mazi nodokļi maksāti. rezult’atā bija gada ziņojums, ka atbilstīgi ziņojumiem piedzīti tik un ti DKK vairāk, ko novirzīja pensiju palielināšanai.
Nedomāju, ka Latvijā kas tāds ir iespējams.
Par sportu lai nu paliek... dažas aizkulises ir pavērtas, padlaiku sistēma joprojām strādā...

0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas