Latvijā ir ļoti labs inženiertehniskais potenciāls, arī baltā rase kopumā ir talantīgi
Potenciāls, Kwandoli, varbūt arī ir, taču ... ir rados viena augstskolu lektore pensijas vecumā, kurā, kad runas pie galda aizsākas par izglītību, bieži atkārto vienu un to pašu. Kāds inženiertehniskais potenciāls, ja pēc vidusskolām pirmo kursu studentiem nākas mācīt elementāras lietas, piemēram to, kas ir atvasinājums un integrālis? Jo vispār nezina un pat dzirdējuši nav par tādiem zvēriem.
Mans vecākais pēc 1. ģimnāzijas, kur pagaidām vēl līmenis turas kaut cik, pirmos 2 kursus augstskolā sēdēja un klausījās vēlreiz to, ko bija mācījies no kādas 9. klases līdz divpadsmitajai.
Un vēl ir tāda programma "Skola 2030", kura jau ir ieviesta un pilnā sparā darbojas. Ir aizdomas, ka, mācoties pēc šīs programmas, pēc gadiem apmēram 10 augstskolu pirmajos kursos programmā būs tēmas "Kas ir kvadrātsakne?" un līdzīgas. Bakalaura diplomu saņemot, abiturients mācēs atrisināt vienādojumu sistēmas, zinās, kas ir integrālis un varbūt būs apguvis darbības ar matricām. :)
P.s. Ja par pārcelto dienu atstrādāšanu, tad tomēr reizēm pēc visiem stresiem un neapmaksātajām virsstundām ir situācijas, kad var pozitīvi novērtēt to, ka esi kaut sīks, bet tomēr uzņēmējs un pats sev kungs. Ja nenotiks kādi ekscesi, man nestrādāšu ne sestdienās, ne arī garajās brīvdienās.
4
3