Rail Baltic projektam kāds šobrīd statuss (nomiris pavisam/nomiris daļēji/dzīvs)?
Lika pasmaidīt viena asprāša teiktais, ka situācijā, kad ES nedod naudu tam, lai sliedes ietu caur galvaspilsētu, vajagot vēlmē nozagt lietām pieiet radoši. Ja kalns neejot pie Muhameda, tad ... jeb, ja dzelzceļš neejot pie galvaspilsētas, tad galvaspilsētai esot jāiet pie dzelzceļa. Citiem vārdiem - ieteikums LV galvaspilsētu pārcelt uz Salaspili vai Iecavu. Un kāpēc nē? Lietuvieši no Kauņas pārcēla uz Viļņu, krievi no Pēterburgas uz Maskavu ... Rīga tāpat stāvot pustukša. Ja naudu nevarēšot dabūt sliedēm, labi jāprezentē Briselē galvaspilsētas pārcelšana tuvāk Glāžšķūņa kara lidlaukam un Sēlijas poligonam, un naudu tam varbūt iedošot. Varēšot labi iedzīvoties no otkatiem, kamēr ēkas uzbūvēšot un visas ministrijas un birojus pārvedīšot. Pie viena - IKP kāpums, nauda ekonomikā. Vēl labāk būšot, ja Briselei naudu paprasīšot par pārbraukšanu uz, teiksim, Iecavu, bet pārbraukšot ne visi un uz Salaspili. :) Ja kā topošo galvaspilsētu prezentēt izdošoties kaut kādu ciemu (pat ne minētās vietas), kur šobrīd nekā nav, tad vispār ... kamēr visu uzbūvēšot par ES naudu, varēšot šampanietī peldēties. :) Brīnumzemē jeb kā to Krištopans savulaik nosauca taču visādi brīnumi notiek ik uz soļa. :)
Cita starpā, vai kāds nav lietas kursā, cik šobrīd maksā parastas vēstules nosūtīšana no Rīgas uz Rīgu. Man te saka, ka esot EUR 1, 50. Tikmēr kārtējais cirks - māsai Rīgas Dome atsūtījusi nupat ziņojumu par nodokļa parādu un kavējuma naudu kopsummā par ... 58 centiem. :) :) :)
Ja uz Salaspili, pie viena vienam otram patriotam tik mīļo Getliņu izgāztuvi varēs atstāt tās pašreizējā vietā. Attālums nemainīsies.
1
5