Nav sliktu paņēmienu, -- nepieciešams pārdomāts/atbildīgs izpildījums. Tā sagatavošana prasa darbu. Meita bija otrajā klasē, tais pašos Zālīšos. Klasesbiedrs/puika pagrūda, skuķēnam ūdens celī, procedūras, izmaksas, kreņķi, laika pārplānošana. Ļaut skuķim sūdzēties skolotājai? Neder, labāk nebūs. Aizgāju uz skolu vienudien, nofiksēju puiku, pavēroju. Vēl vienu dienu. Trešajā reizē iegadījos tieši tur, kur šis skrien pa koka grīdu, -- lai drošāk, šis aizķērās aiz manas kājas savas beuzmnības dēļ, diezgan sirsnīgi nogāzās. Palīdzēju piecelties, atvainojos, ka šis man uzskrējis virsū. Kā ar nopietnu vīrieti parunājos ar šo, -- redz, kur labi, ka netrāpījās betona apmale, kas meitenītei, ko pagrūdi un kuru tagad man pie dakteriem jāvadā, Tavai mammai būs labāk, Tev celis tā nesāpēs, nebūs tā lielā adata, lūk, šajā vietā jādur un tik dziļi... Līdz pat seoptītās klases beigām, cik zinu, ap šo puiku nekas tāds vairs netika manīts. BET. Otrajā klasē tas vēl bija cerīgs un labojams, arī izcelsme cerīga. Bieži vien jau bērnudārza vecumā sarežģīti uzlabojumus dabūt. Un skolotājiem/audzinātājiem nav tik daudz laika ar vienu ņemties, citas oficiālās saistības arī...
Sascha, arī Tev paveicās, ka vīrs bija kaut cik audzināts un vēl ar prātu ietekmējams, jo saprata Tavu izmisuma reakciju. Ja izmisuma tiek apzīmēts katru dienu, ir rutīna bez perspektīvas labas.
0
0