par tiem lādēšanas režīmiem pietrūkst info. Es tā savā prātā padomāju, ka pavadošajā smagajā mašīnā, kas kā sacīkšu auto brauc nopakaļ elektromobīlim, ir vēl vismaz viens akumulatoru komplekts, kuru lādē atsevišķs ģenerators, plus pārdesmit rezerves elementi. Katru vakaru jāmēra iekšējā pretestība, spriegums uz katra elementa, vai arī monitoringsistēma to kontrolē? vieglās automašīnas lomu, kura arī ir kā pavadošā, īsti nesaprotu. Varbūt, lai nomainītu izlādējušos bateriju pret uzlādēto, operatīvi, pilnā komplektā, četri veči ir par maz, vajadzīgi seši?
Un kāpēc neizvēlējās degvielas šūnu? Vai arī kombinēto variantu - šūna lādē akumulatoru, kas zin, varbūt ar ūdeņraža baloniem būtu vienkāršāk? Drošāk noteikti - nav elementu, kas bojātos, bet elektroniku var kā plati nomainīt.
Un akumulatori - sārma, želejnieki, vai skābes?
0
0