Lielākā daļa strīdu... he-he... kā Šekspīra Hamletam:
skūt vai neskūt, tāds ir jautājums!...
Nav taču iespējams iedomāties, ka nu jau demokrātiskais (neatkarīgi no loģikas, lielākam baram = lielāka taisnība) sieviešu vairākums atzīsies, padevušās skujamo/atmatojamo līdzekļu targašiem un vairs neatļausies neskūties, jo attiecīgo targašu marketings ir apmuļķojis, pakļāvis un nospiedis sievietes arī Latvijā, tapat kā visur citur.
Dabiski, ka tagad nu jau pašas dāmas stāstīs pašām marketētāju iestāstītos pekstiņus par augstāku higiēnas pakāpi, pašas gaumi un stilu. Vēl smieklīgāk, ja pekstiņus borē dāmas, kam šobrīd vairāk par 40 gadiem svaiguma, -- vienas pirms 15, citas pirms desmit gadiem vēl neskuja ne skuju, staigāja, kā daba devusi, jo tas vēl nebija smalkais stils. Neatzīsies tagad tokš, ka apmuļķota par pašas naudu. Un nu jau main-stream-s -- plūsma, kurā neiekļauties vairs nav iespējams. Gandrīz nav.
Dabiski, ja dāma tagad iet uz peldbaseinu, trenažieriem, da vienkārši izģērbjas pirtī iešanai kompānijā, kur neskujušos dāmu -- ne jau kungu, kungi te reti tiek piedomāti! -- vairāk 2, 3 vai 4, uzreiz sieviešu sabiedriskā doma pataisīs klačās par lūzeri, nemodīgo, stulbo, aprobežoto, pat netīro, ... tad dāma/sieviete skūsies, frizēsies kak miļenkaja. Vai tās, kuras pirms 10 vai 15 gadiem par skūšanos pat dzirdējušas nebija un porņukus ar skūtajām nebija redzējušas, targašu spiedienu vēl nejutušas bija intīmslimākas?! Diez vai. Ja skuvās, vienīgi pirms dzemdībām vai ginekoloģiska tipa operācijām. Tagas vis frizēto un skūto vairums nepārtraukti dzemdē un tiek operētas?! Diez, vai... Vai Latvijā mazāk ūdens? Diez vai.
Tirgotāju marketings ir mainījis sabiedrisko domu, protams, ražotāju un targašu peļņas dēl. Nezinu, kādi tikai Latvijā vienas dienas ieņēmumi par pārdotajiem skujulīdzekļiem, bet, ja tikai par Orbit košļājamgumiju dienā LV tiek ieņemti Ls 15 000, tad iedomājieties, cik ieņem to līdzekļu andele...
Viss pārējais ir vienīgi psiholoģiski uzspiestais, pārsvarā manipulatīvais attaisnojums. Vai no tā kādam/kādai skāde? Da nē jau. Katra taču savu naudu kā grib, lai tērē.
Nu jau sācies spiediens arī uz vīriešiem, -- apgrozījums ja palielinās, menedžerus paaugstina.
Kāpās vēl priedes palikušas neskūtas.