ja sexodromā gaidošā sieva vai nesieva Šnēbaltītes, Aņkas - puļemjotčicas, Pelnrukšķītes vai metinātājas tērpā un / vai vīrietis medbrāļa, jurista - šmurista vai melnsvārča ekipējumā izsauc tikai nevaldāmu smieklu lēkmi, tad diezgan droši, ka [vispirms] jāizzviedzās. wisādi jau var mērkaķoties, tak uz līdzenas vietas kādu shit’āda rakstura pārsteigumu gādājot, man domāt, nevaig pārspīlēt. ja nu kāds / vai kāda slapjš /a uz vietas un pēc 1/125 s "кончил, не кончил, пять минут, уходи от микрофона!" un turpmāk 17:30, ja ne visu to pašu un vēl vairāk.
un man kā seksopatalōganatōmpsicholōgam un analītiķim, saprotams, interesē, kur ņem sākumu jau aizdomīgas jerotiskās lomu spēles.
parasti tie, kuri maksā vidējas vai augstas klases meitenēm, kuras "мягко говоря, блядьством занимается" 7-11 reizes vairāk, kā jāmaksā par ļaušanos izdrāzties, par to, ka viņus apčurā, apkakā, izlamā no panckām, sadod viņiem pa purnu un / vai ar viņiem parunājās.
pēc manām provizōriskām ziņām shitāda lieta biežāk tiem, kuri professijas izvēli pakļāvuši vēlmei saņemt naudu un baudu par to, ka darba dienas garumā apķēza visus, ko var apķēzīt un / vai kvīkā visus, ko var izkvīkāt (miliči, juristi, 1-kārši lieli čiekuri, mediķi, skolotāji) - un ne ar tādiem šakāļiem kāds grib runāt ne kā, un sievas arī viņi parasti nopirkuši vai ar šantāžu dabūjuši vai pacientes apņēmuši un ar dupšiem jūt, ka ’’tas ir, ir, bet tas nav tā pavisam pa īstam" un tad mēģina kompensēties. nu, lai nenojuktu harmōnija vēl vairāk.
0
0