Veikala plauktā ir preces, kas spēj izturēt konkurenci, sevišķi, ja runa par precēm, kas nopērkamas jau gadiem.
Īpašs fenomens ir Zepter, katli patiešām labi, firma spēcīga - reiz bija ilggadējā hokeja pasaules čempionātu sponsore, lieto teju katrs otrs Vecrīgas krogs. Bet... cena tiek noturēta, nepalaižot preci veikalu plauktos, kur tiem būs jāiztur konkurence. Krogi, cik es zinu, pērk tos katlus tikai ārpus Latvijas, sanākot n-tās reizes lētāk. Katrs ir dzirdējis, ka ir katli, kas ir tikpat labi, bet Zepter kā zīmols sevi ir iekarojis, un pietiekoši laba peļņa sanāk, pārdodot katlus par neadekvāti augstu cenu mājsaimniecībām. Tas ir kā labs piemērs, varbūt, kādreiz tiks ierakstīts ekonomikas mācību grāmatās, un kam cenšas sekot citi tirgoņi.
0
0