Biju uz Rimčiku, pie kases kārtējais konflikts.
Vecis nopirka mazo colu, nāk atpakaļ, kapēc par maz izdots, esot bijis rakstīts, ka 0.95 izsists 1.35. Kasieris saka, ka laikam ar Rimi karti, tad sākas cirks, ka runā ar kasieri it kā būtu cūkas kopā ganījuši, Tu man nevarēji pateikt, ka vajag Rimi karti, bla bla bla. Acis pārgriezis, es biju kā pircējs un pajautāju viņam, vai tad kasierim jāzina visa sortimenta cenas
???
Es saprotu, ka vecās atlaižu cenas citreiz nav noņemtas, citreiz kaut kas palicis dārgāks, cena nav nomainīta, visādi gadās... bet nav jau uzreiz ar darbinieku jārunā kā ar sūdu!!!
Un ļoti reti kad konfliktā iesaistās kāds no citiem pircējiem, kaut redz, ka tas pircējs nepatiesi brauc virsū tam darbiniekam.
Es nebrīnos, ka tam LIDL darbiniekam neizturēja nervi un viņš sāka bļaut pa visu veikalu.
Tagad TIK-TOK iet visādi klipiņi kur latviešiattēlo kā iepērkas pircēji
.
Paldies par uzmanību
!