Ielogoties
Reklāma

Gudrāks par pirmklasnieku? / 20

24/05/2012 10:08 | Diskusija lasīta 8013 reizes
Uzdevums 1. klases mācību grāmatā.

Divos kokos sēž 16 putni. No pirmā koka 2 putni aizlido projām. No otrā koka 5 putni pārlido uz pirmo koku. Tagad abos kokos ir vienāds putnu skaits. Cik putnu katrā kokā bija sākumā?

Cik ātri tiekam ar šo uzdevumu galā mēs, pieaugušie?
Atbildes (44)
1 23
24/05/2012 13:40
Tāpēc jau arī ir ieštancēts šajā grāmatā, jo to sastāda šie it kā loģiski domājošie ļaudis. :)
0 0
24/05/2012 13:46
..drīzāk, tos sastāda tādi, kas pirmās klases uzdevumam metas virsū ar nezināmiem... jo, redz, viņiem tas liekas-pļurkt un gatavs, bet līdz bērna domu gājienam paši nespēj nolaisties... te arī matemātikas grāmatu monopols-Menči -grēko:)
0 0

Tēmas: 43
Ziņas: 9074

24/05/2012 13:51
kā jūs tik ātri tikāt galā, resp. pie rezultāta?
Uzdevumu ieraudzīju uzreiz kā tas te parādījās.
Sameklēju divas attiecīga (liela) formāta lapas, mazas lapiņas, krāsainos zīmuļus, šķēres un līmi., lielajās lapās iezīmēju pamatīgus kokus ar plašu lapotni, jo tā kā nav zināma putnu suga (viena? dažāda? sadzīvos? neknābs viens otru?), drošāk lai ir daudz vietas, kur tos izvietot.
16 mazajās lapiņās tapa 16 putniņi (njuss... kā nu protu... bet ja tā labi ieskatās, tos ērmeļus tiešām var uzskatīt par putniņiem).
Un tad ņēmos 16 lapiņputniņus uz priekšu un atpakaļ līmēt un pārlīmēt (ar laiku sapratu, ka labāk vispirms sakārtot un tikai tad līmēt), līdz sanāca vienāds skaits abos kokos.
Abus aizlidojošos atdevu kaķim (ne ēst, bet spēlēties), jo viņš jau kāri skatījās uz zemākajos zaros satupušajiem.

piekusu
0 0
24/05/2012 13:58
... vispār tā ir laba metode, zīmēt teksta uzdevumā notiekošo, lai saprastu par ko stāsts... tā kā, piektdien, izturību, izturību, izturību...
0 0
24/05/2012 14:03
0 0
24/05/2012 14:10
..izbriina darbiibu palaboshu, aizmirsu aizlidojoshos putnus... 7-5=2;2+2=4...
0 0
24/05/2012 14:24
..smuk paarrakstu;
16-2=14,
14:2=7,
7-5=2,
14-2=12, 16-12=4...
0 0
24/05/2012 14:28
..ieraksta liecībā-Tautas paidagoģiskās sēdes lēmums Nr=13. JANAI012345678910-ATKĀRTOT MĀCĪBAS 1.KLASĒ!
0 0
24/05/2012 14:31
gaarsinj-palabo... izskaidro!!!...
0 0
24/05/2012 14:35
... ko tur vairs labot, ja cilvēks tavos nopietnos gados, tik līdz 3 skaita:)))
0 0
24/05/2012 14:56
gaarsa... var, var... ja pacentiisies visu var...
ja + ziime ar miinusu sajuuk, var tak taad siikumu veerst par labu...
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1891

24/05/2012 15:04
es nemaz rēķināt nemēģinaju, kaut matematika ir uz 5 augstskolas līmenī... man interesantal likās palasīt komentārus
0 0
24/05/2012 15:07
lauvenek... vecajā vai jaunajā baļļu sistēmā?:)))
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1891

24/05/2012 15:14
gaarsa piedod, bet manu gadu skaitlītim vienīgi vecā atbilst
0 0
24/05/2012 15:17
..tev tāds jaunavīgs tas niks... likās, ka tu ar -jauns skuķis:))... (ups, ceram, ka ne puisis... )
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1891

24/05/2012 15:17
gaars apaldies, samīdinaji
0 0
24/05/2012 16:41
Skolas laikā visus teksta uzdevumus zīmēju blakus uz lapiņas. Tad uzreiz bija skaidra bilde.
0 0
24/05/2012 17:38
jana0123 | 24.05.2012. - 13:34:58

... es gan rēķināju kaa pirmklasnieks;
16-2=14;... 14:2=7
7-5=2
14-2=12...


Tik un tā neierubījos.
Es tik tālu aizdomāties nevaru:) Un nahren vajag :):P
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

24/05/2012 19:17
to Piektdienis !!!

Smejies, nesmejies , bet es sāku ar loģiku, tad nāca palīgā mana meita ar matemātiku pliko, nu pavisam pliko... svaiga galva, rēķināšana un cipari viņai jau skolas laikā bija jājamzirdziņš, matemātikas olimpiādēs vienmēr godam tika ņemtas pirmās vietas... patreiz ir tā, ka katrai no mums pa lapai un zīmulim ir rokā, bet skaidrības īstas nav. Haralda y un x arī tika ņemti vērā , tie putni ir baigi slepenie, tai uzdevumā līdz galam kaut kas nav pateikts.
0 0
24/05/2012 22:01
satan... vispaar jau man galvaa ieshaavaas divi risinaashanas varianti...
shis sanaaca taa-kaa kaadreiz deelam skolaa, rezultaats pareizs, bet kaa liidz rezultaatam nonaacis, nevienam skolotaajam nebij skaidrs...
0 0
1 23
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas