Labrīt. Mazliet zinot, kā tās akcijas veidojas, man šķiet stulbi vispār uz ko tādu speciāli skriet. Kādu laiku bieži ceļoju uz UK, vot-tur patiešām atlaides ir atlaides. kaut tā pati Melnā piektdiena... kad visas preces patiešām noceno... ir teiksim 3 cenas 1, 5 un 10 mārciņas. Jā, cilvēki kā traki izpērk visu, der, vai neder... tik grābj..., bet tās atlaides ir. A kā pie mums. Izziņo, ka būs 40% kādai precei, iepriekšējā vakarā un naktī pārdevējas ņemas mellās miesās..un tās preces pārceno... akurāt par 40% (nu labi, citreiz arī drusku mazāk), un galu galā cilvēki preci nopērk-it kā ar atlaidi), bet par to pašu cenu. Nu, ar pārtiku tas drusku savādāk, bet... vienalga neredzu jēgu speciāli braukt uz kādu veikalu tikai tāpēc, ka tur cukuram 20 centu atlaide. Jo tu jau iekrauj ratos vēl arī citas preces, kuras tev droši vien nemaz nevajag. Tieši tāpēc Lidl nav mazo iepirkšanās groziņu. Tā visa ir speciāla politika, ir cilvēki, kas pēta pircēju paradumus, un dara visu, lai tu no veikala izietu ar maximālo preču daudzumu. Pat preču izkārtojums plauktos ir likumsakarīgs, kas atrodas acu augstumā, kas augstāk, kas zemāk... sūdiņi pie kasēm... tā visa ir vesela zinātne.
3
1