Ja par medicīnu, tad tur jau labu laiku ir samērā lielā tūta
Mēs maksājam nodokļus, par ko TEORĒTISKI pretī būtu jāsaņem kvalitatīvi (???) pakalpojumi no valsts pārvaldes.
Nodokļi tiek tērēti vismaz 2 veidos:
a) pašas valsts pārvaldes uzturēšanai un rīcībspējas nodrošināšanai,
b) pakalpojumu nodrošināšanai nodokļu maksātājiem.
A daļā ir nebeidzams uzplaukums un veiksmesstāsts jau 30 gadu garumā, kamēr B daļā ir grūti (man - noteikti) nosaukt nozari, kurā nebūtu "tūta".
Kā secināja pētnieks Pīters, jebkura birokrātiska struktūra tiecas uz stāvokli, kad tās ieiejā resursi ir, bet izejā nav nekā, t.i., - uz situāciju, kad visi ienākošie resursi (finanses, utt.) tiek "noēstas" šīs struktūras iekšienē. Latvija sekmīgi virzās uz manis nosaukto mērķi, tomēr pagaidām lielākais vairums pingvīnu vēl nesaprot, ka pirmā reforma ir nepieciešama nevis medicīnā vai izglītībā, bet gan valsts pārvaldē, jo ... ar katru gadu, analizējot saņemto "pakalpojumu" kvalitāti, aizvien vairāk šķiet, ka no šīs "valsts" pastāvēšanas un tās uzturēšanas, maksājot nodokļus, jēgas paliek aizvien mazāk un mazāk. Arvien štruntīgāka un štruntīgāka prece par aizvien augstāku un augstāku cenu (analoģija ar veikalu vai tirgu).
Latvija, 21. gs. :) :) :)
1
2