Tai vietā lai piezvanītu īstai beibei un ar īstām sajūtām atsistu visu ko var atsist, spaida pulti.
Un Gugis tik meklē atrunas.
Diemžēl tā nu tas ir, un nekas nemainās, par ko spriežu pēc tā, ko Balzaks pirms gandrīz 200 gadiem rakstījis par Parīzes sabiedrību. Ne vienu reizi vien ir lasītas epizodes, līdzīgas tai, kurā Žozefa, aktrise un bagātu vīriešu mīļākā, uzņem pie sevis bagātīgi iekārtotā mājā, kura iekārtota par mīļāko līdzekļiem, baronesi Ilo, kuras vīrs Hektors ir novedis viņas ģimeni pie nabadzības sliekšņa, tērējoties Žozefai, vēlāk - Valerī Marnefai, ietaisot parādus un organizējot valsts apzagšanu Alžīrijā. Visi tēriņi - mīļākajām, par kurām sievām allaž ir zināms un kuras pašas pieņem pie sevis mīļākos. Tomēr Ilo kundze tāda nav, viņa ir tikumīga un reliģioza. Žozefa pirmajā tikšanās reizē tā arī pasaka. Ja jūs, oficiālās sievas spētu būt kā mēs, kurtizānes, - divi, trīs, četri un vairāk vienā, tad ļoti daudzas situētas ģimenes galarezultātā nenonāktu trūkumā mīļāko, kuras prot tādas būt, dēļ.
Ja spaida pulti, tad meklē to, kā hroniski trūkst, godātās sievietes. Tieši to pašu, ko jūs meklējat, seriālus skatoties. Kāds pareizi bija tas teiciens, kādai ir jābūt ideālai sievai? Sabiedrībā - dāmai, gultā - maukai, kaut kur vēl kaut kam (esmu aizmirsis turpinājumu). Tad lūk, arī Balzaks, runājot par parīzes kurtizānēm raksta, ka tāda sieva būtu ģeniāla sieviete, tomēr pat tā laika Parīzes sabiedrībā tādu nav bijis gandrīz nemaz. 26gadīgajai Marnefa kundzei vienlaikus bija 4 mīļākie - brazīlietis, barons Ilo, bijušais komersants Krevels un jaunais mākslinieks Venceslavs. Cik saprotu, tieši viņa tiek parādīta kā sieviete tuvu šim ideālam, jo viņai maksā visi 4 un tērē ne tās mazākās summas, organizē viņas oficiālā vīra karjeras kāpumu, utt.
Lielākā daļa sieviešu spēj būt vai nu dāmas, vai maukas, vai ķēkšas vai kaut kas vēl, bet nekad ne visi trīs vai 4 vienā. Diemžēl ...
Atvainojiet, uz filosofiju pavilka sestdienas rītā.
1
1