Ielogoties
Reklāma

Par visu un neko / 35520

03/04/2020 10:48 | Diskusija lasīta 869483 reizes
Bet uzvedieties labi, lai katras dienas beigās visi dzīvi..           Noteikumus taču ziniet...  

 
cherry01 | 22/06/2023 05:24 undefined

Iesniegt sūdzību par lietotāju (cits iemesls)

beastmodeon

Diskusiju sadaļā diskutants beastmodeon pārkāpj portāla lietotāju noteikumus: proti -Portālos aizliegts lamāties, lietot rupjus vārdus, jebkādā veidā aizskart, pazemot, nonicināt, apmelot citus lietotājus, izvietot jebkādu informāciju tekstu vai failu veidā, kas ir aizskaroša, draudoša, zaimojoša, apmelojoša, neslavu ceļoša. Nav pamata pārējos diskutantus visu laiku apsaukāt par urlām, aitām utt. Šis teksts no viņa ir kalusāms jau apmēram mēnesi no kāda 19. aprīļa diskusijā Par visu un neko. Šeit sarunās medz arī viedokļi nesakrist, bet nievājoša, aizvainojoša un aizsaroša attieksme bez pamatojuma no beastmodeon notiek nepārtraukti. Nepārtraukts mobings pret diskusijas dalībniekiem, ar kuriem didkutants uzskata, ka nesakrīt viedokļi. Tiek likti kaut kādi tiktoka ieraksti ar norādi par to, ka tur redzami diskusijas dalībnieki un tātad par citiem tiek izplatīta aizskaroša, draudoša, zaimojoša, apmelojoša, neslavu ceļoša informācija. Diskusijas autorei par šo ir ziņots, bet diskusijas autore neko šai sakarā nav darījusi. 

 

___
Reklāma   

VIP konta cena:

4 mēneši (120 dienas): 10 €
6 mēneši (180 dienas): 15 €
9 mēneši (180 dienas): 20 €
12 mēneši (360 dienas): 25€

https://www.tauta.lv/mans/vip/b/?
Atbildes (39136)
08/01/2023 10:46
Gaidu kad lizettte izteiksies par versijas komentāru tāpat kā par manējo.😀
Ja vari iztikt bez mana padoma, tad neuzdot savus jautājumus publiski, bet raksti privāti sev vēlamajām personām.🤷‍♂️
1 2

Tēmas: 0
Ziņas: 8539

08/01/2023 10:47
Danilānonkulis teica, ka tie visi ir inde. Nu skarbi sakot. Bet D gan vajagot kontrolēt un lietot. Tad es to.
2 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16845

08/01/2023 10:57
beast, jautājums bija publisks-kurus jūs lietojat. es patiešām varu iztikt bez tava padoma manu ēšanas ieradumu sakarā. tēma nebija apspriest, vai tas ir labi vai slikti rītu sākt ar saldu, bet vitamīni un uztura bagātinātāji.
piemēram, sun D3 spray, omega-3, B12.tas ir man.un šobrīd arī C vitamīns
2 1
08/01/2023 11:04
Tieši ēšanas ieradums iespaido veselību, ja tu par to painteresētos, tad nesāktu bubināt par manu komentāru.
Kad cilvēks piedomā ko un cik ēd, tad viņam nevajadzēs interesēties par uztura bagātinātājiem un vitamīniem, ja tik tu nepavadi daudz laika sporta zālē, bet cik es noprotu, tad sportiste tu neesi.
1 3

Tēmas: 1
Ziņas: 16845

08/01/2023 11:12
beaaaaast, es bezjēdzīgi tērēju savus bezmaksas komentāāāārus, es ziiiinu par veselīga/kvalitatīva uztura nozīmi, nemasē man smadzenes ar muļķībām.
nē, sportiste es neesmu. 
Kad cilvēks piedomā ko un cik ēd, tad viņam nevajadzēs interesēties par uztura bagātinātājiem un vitamīniem(c)
tā nu gluži tas nav.
2 1

Tēmas: 46
Ziņas: 11821

08/01/2023 11:22
Modeon, taču štrunts par veselību, uztura bagātinātājiem un ēšanas paradumiem, bet galma dāmas pašvērtējumu aizķert gan ir bezmaz noziegums.
2 5

Tēmas: 0
Ziņas: 795

08/01/2023 11:22
Atbildot uz dienas jautājumu- pēc iespējas mazāk..Pavisam bešā- ari nesanāks. Lai vielmaiņa, un vielapmaiņas procesi strādātu- atbilstosi vecumam, tomēr ir japadomā par to, kā papildus šo to uzņemt.. tie ir B grupas vitamīni, D vitam- pēc vajadzības, un magnijs-to mūsu organismi neizstrāda vajadzīga daudzumā, un arī no pārtikas ir grūtāk paņemt.. C vitam- kā apziņa ka esi ko darījis lietas labā- ja saslimšana ir uz sliekšņa..bet vai tam ir liela nozīme-- ne vienmēr.
1 0
08/01/2023 11:23
Tak netērē. Bezjēdzīgi tērē, bet turpina atbildēt, tāda muļķība man ir nesaprotama.🤷‍♂️
Ja es ar kādu negribu diskutēt es to nedaru.
Protams ka skolotāja visu labi zin par tabletkām, labāk nekā citi arī par veselīgu ēšanu, politiku, celtniecību, mūziku un burkānu ravēšanu.
2 2

Tēmas: 1
Ziņas: 16845

08/01/2023 11:26
piekrītu babulis
galma dāmas pašvērtējumu(c)
ja tas ir par mani, tad lai būtu galma dāma, ir jābūt galmam. te tādu neredzu. redzu tik, kā jau senāk teicu, bišķi nodriskātu klaunu ar savām piecām kapeikām.
Protams ka skolotāja visu labi zin par tabletkām, labāk nekā citi arī par veselīgu ēšanu, politiku, celtniecību, mūziku un burkānu ravēšanu.(c)
šaubu naf.un atlaid situāciju.to es par skolotāju tēmu.tavai mentālajai veselībai nāks par labu.ar to mūsu šāsdienas sarunu uzskatu par off
2 1
08/01/2023 11:36
Es ne vitamīnus, ne uztura bagātinātājus pārsvarā nelietoju. Ja nu kādreiz D vitamīnu. Bet sliecos vairāk uz to pusi, ka no tā jēgas nav. Vienīgi B grupas vitamīni gan kādreiz kļūst nepieciešami. Jūt rezultātu
0 0
08/01/2023 11:38
Babuli, daba ir radījusi mūsu ķermeni ko mēs kā patērētāju sab. produkts aizdiršam ar dažnedažādu neveselīgu, un cilvēkam organismam nepiedenīgu pārtiku, un tad oj aj kā tā fiksi apēdīšu kādu vitaminčiku, vai alvedončiku.
Vitamīns D tika radīts, kad ziemeļniekiem nebij tādas iespējas biežāk aizbraukt uz saulainajām zemēm, kad produktu klāsts(piem. augļi) bija grūti pieejami plašajai sab. daļai.
Atkārtošos ka ja cilvēks veselīgi pareizi ēd, tad nekādus bagātinātājus un citu kujnju viņam nevajag par kļūstot vecākam.
Ah jā, un lizetttei ieteiktu pietaupīt nervu sistēmu, tad mazāk pēcāk slimos.☝️
2 2

Tēmas: 0
Ziņas: 8539

08/01/2023 11:42
Vēl tāda pieredze. Pēc Laimas ķēru, grābu, ko varēja. Pašsajūta mēnešiem slikta, locītavu sāpes utt. Lietoju kurkurmu kapsulās. Un spēju sevi pārliecināt, ka paliek labāk   Vai arī pienāca laiks, kad bija jau jābūt labāk. Viena draudzene iemēģina visvisādus jaunumus, kas nu ik palaikam topā. Saka, ka sākot justies sliktāk kā bez visiem tiem.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 795

08/01/2023 11:49
beast- pa lielam  tā ir, kā raksti, tomēr ne vienmēr.. pirmkārt- ir dažādas slodzes, dažādiem cilvēkiem..otrkārt-  ir dikti labi, ja ēdienkarte, produkti, ko lieto cilveks -ir dažada, kvalitatīva( te es nerunāju par eko-šmeko segmentu), un -regulāra.. Kā zinām- dzīve mēdz ienest savas korekcijas.. Par gadiem-- visi procesi organismā sāk palēnīnāties jau sākot no 25-26 gadu vecuma-- pamanāmāk, vai mazāk pamanāmi- dikti individuāli. tajā skaitā arī-- mūsu pašapgāde, tātad- to vielu sintēze, ko mūsu organisms laipni mums pasiem piegādā, neatejot no kases tā teikt. Pa lielam- esam laba ķīmiska rūpnīca, tikai jauda reizēm- nav optimāla.Un lai neiekristu lielos mīnusos-- ir jāpiedomā pie tā, kad, ar ko  un kā sev  mazliet palīdzēt.. Var likt akcentu uz pārtiku-- jā, kamēr organisms ir daudz maz kaut kādos rādītājos ierakstāms.. Par to aizšmucēšanu-- tieši tāpat kā par bagātināšanu-- stipri pārspīlēts.. Mums ir ļoti labas izvadsistēmas-tās spēj tikt gala ar ļoti lielu daudzumu nevēlamo vielu.. cita lieta- kā šo resursu izmanto.. Nekas nav mūžīgs.
2 0
08/01/2023 12:10
Babuli, es ar tevi padiskutētu par šo tēmu jo šim tam nepiekrītu, un redzu ka tev nepiemīt nervozitāte un psihošana, tātad netiks skarta mana izglītība, un prāta spējas, bet tā garā rakstīšana man ir tik apgrūtinoša.
Es protams nelasu zinātniskas veselības enciklopēdijas, vados pēc savām sajūtām, un pazīstamu cilvēku pieredzes, un šīs zināšanas MAN šķiet ir vispareizākās.
1 0

Tēmas: 46
Ziņas: 11821

08/01/2023 12:29
Mani novērojumi liecina arī par to, ka sievietes ir vājākas par vīriešiem caurmērā. Atšķirīgs tas organisms tomēr. Tikko runa par vājo dzimumu, tā sākas ... alerģijas, depresijas, avitaminozes un vesela kaudze visa kā cita, kamēr, par vīrišķiem runājot, nekā tāda tik lielā daudzumā nav. Tieši tāpēc diskusija mazliet ir ne par ko. Modeons iztiek bez tā, bez kā oponentes iztikt nevar. Kādi padomi un modeļi der vienā gadījumā, tādi nederēs otrā.
Ja par sevi, tad vispār neko papildus nelietoju, un visa kā pietiek. Vēl nesen te viena paziņa brīnījās, ka man gandrīz 55 gadu vecumā vēl zobi visi savējie, un iztrūkst tikai viena, kuru savulaik nogulēju. Pirms pusgada ģim. ārsts izrakstīja kaudzīti norīkojumu. Gandrīz visu esmu izgājis. Kaut kur kaut kādas sīkas novirzes no normas, bet tas esot šajā vecumā normāli. Vienīgais - spiediens (no š. g. esmu "uz tabletēm"). Ēdu saldumus, cik gribu.
0 1

Tēmas: 4
Ziņas: 39114

08/01/2023 12:35
Labrīt!
 Murmim, ka tik sievietes nolikt..vājais dzimums, vai zinies. Pašnāvību statistiku būtu papētījis... un vispār-dzīves ilgumu... Kāpēc tad sieviešu ir vairāk, nekā veču... laikam jau tāpēc, ka slimākas, vārgākas..
Beast, biji Liepājā un nepiezvanīji!! Fui uz tevi. Būtu kopā pastaigājuši, pa kafijai..
3 0

Tēmas: 0
Ziņas: 795

08/01/2023 12:35
Savas izjūtas- ir vera ņemams faktors, nenoliedzami, -jo atgriežamies, pie rakstītā-- katram ir savs slodzes daudzums, dzīvesritms un paradumi, iedzimtība, ut.t.. Tomēr nav smādējamas arī zināšanas- kaut vispārīgas, ja ne specializetas, jo ir lietas, kas skar vienalga kuru no mums- patīk vai nē, jūtam to vai nē.   pieturos pie tā, ka bez fanātisma, bez sekošanas modes dvesieniem( un tādu arī farmācijā un konkrēti šajā- vitamīnu un bagātinātāju lietošanas platformā-ir pārpārēm)--par sevi ir jāparūpējas  visrezultatīvākaja veidā.. Bet  protams, ka katram ir savs viedoklis, un ari pieredze- kas to apstiprina.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 39114

08/01/2023 12:39
Ja par UB, tad D vit. ziemā lietoju gan, vēl +askorutīnu, kas ir P +C vit. Un kolagēnu, astei un ragiem. ..un tējas daudz, pašaudzētas, pašlasītas, ar medu. Propoliss spirtā, iepilināts siltā ūdenī tukšā dūšā... imunitātei. Bet to jau es laikam teicu.
1 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18611

08/01/2023 12:48
D vitamīnu regulāri pārbaudu un pēc vajadzības lietoju. Dzeru Dekristol ( caur aptieku pasūtu no Vācijas)to devu, kura jāiedzer reizi nedēļā.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24059

08/01/2023 12:50
Tā, kā sievietes dzīvo ilgāk par vīriešiem, tad noteikti nav vājais dzimums. Iespējams arī tāpēc, ka vairāk rūpējas gan par veselīgu ēdienu, gan biežāk apmeklē dakterus un jebkuru ārstēšanu sāk laicīgāk.
Labrīt!
4 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas