Ielogoties
Reklāma

Un sākas viss no gala. Jaunam sākumam! / 1300

09/01/2020 14:20 | Diskusija lasīta 75638 reizes
Tad nu liekam jaunu bildi iekšā, uz atkal redzēšanos!

===================
Moderatora komentārs: 
Diskusiju slēdza tās autore, pamatojot, ka nevēlas konfliktēt ar nemiera cēlājām un sūdzību iesniedzēju viņas atvērtajā diskusijā. 

Pamats - saņemtā sūdzība no diskusijas dalībnieces: 
ebete112 | 01/04/2020 00:10 

Iesniegt sūdzību par lietotāju 

Sistemātiski saņemu no ita33 slēptus draudus.Norādes, ka nedrīkstu izteikties.Šis pēdējais komentārs, kura laiku norādīju zemāk, skan ka klaja ņirgāšanās.(vespa-atvērtajā diskusijā)
Atbildes (4494)

Tēmas: 1
Ziņas: 18247

17/02/2020 13:13
Jā, neesmu juriste.betja būtu bišku ko aiz Latvijas robežām ievārìjusi.gan noskaidrotu vai virs galvas Domokls zobenu netur.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18474

17/02/2020 13:14
Indrak, patiesībā, ja kādam vajag, jebkuru var ar dubļiem nosmērēt un pataisīt vainīgu tur, kur cilvēks pat tuvumā nav bijis.Šis komentārs ne Misānes sakarā, bet arī viņas situācijā jautājums kas notiek patiesībā, un kam tas izdevīgi, paliek neatbildēts.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 5060

17/02/2020 13:19
Tak nu šitie gadijumi, kad vecāki šķiras un tad dala bērnus ir nepārtraukti, un ari tie, kad iesēdina par netuvošanās aizlieguma pārkāpšanu. Šis atšķiras ar to, ka viena puse ir LV, otra DĀR, un tikai. Un ir pat gadijumi, kad reāli nosit. Tikai kamēr tas ir pašu sētā, par to nebļauj visos stūros. Tā lūk.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22577

17/02/2020 13:38
Dāmas, tās visas ir emocijas un indivīdu spriedelēšana. Arī visas petīcijas, vēstules, bērnu zīmējumi un politiķu runas.
Un, nav mana darīšana, kāda pāra privātās attiecības, bērnu dalīšana un iracionālā domāšana.
Es par ierēdņiem un viņu kompetenci runāju. Un attieksmi pret cilvēku vienkāršo.
Un ir labi ka ir cilvēki kuri kaut ko dara un rosās. Es, piemēram, sēžu darbā un neko nedaru šīs lietas labā.
Nedomāju ka cietums DĀR ir tīkama perspektīve jebkuram cilvēkam. Nu, ja empātiju pieslēdz...
P.S. Vesp, tur jau tā problēma ka otra puse ir DĀR. Tāpēc jau tas satraukums. Runa jau nav, kā noprotu, par soda atcelšanu, bet izciešanu Eiropā. Un man jau liekas ka tas ir pamatots satraukums sievietei no Latvijas.
Viegli jau ir spriest par to sēžot mājās LV uz dīvana un dzerot vīnu.
0 0
17/02/2020 13:42
bērnu zīmējumi vispār bija pilnigs pii..ne ta padumjie laiki, ne tā grētisms..
bērnus politika patik izmantot totalitariem režīmiem..kas noticis ar liberālistiem??
ak jā tie mūsdienās tie paši totaliāristi vien ir..
jo uzspiež mazākuma viedokli vairākumām..
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6681

17/02/2020 13:45
"Viegli jau ir spriest par to sēžot mājās LV uz dīvana un dzerot vīnu." (c)
Neinteresējos un neiedziļinos. Bet arī tai Misānei neviens neliedza mierīgi sēdēt uz dīvāna un vīnu iemalkot. Pati vien vainīga. Pie visa, kas ar viņu notiek.
0 0
17/02/2020 13:46
un ja jau patika biznesi DAR un turienes onkas vajadzēja paiteresēties kādi tur cietumi jau sākot dažādas nelikumigas darbības
ja kas to vērts iegaumēt ari ceļotājiem uz jebkuru pasaules valsti un sevišķi eksotiskām valstīm..
jo arī tad var kas gadīties pat negribot
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 5060

17/02/2020 13:49
Beata, es vīnu vispār nedzeru un mājās nesēžu. Un strādāju vienā no tām sfērām, kuru tagad dikti patīk kritizēt. Klasiska situācija. Cilvēks rīkojas totāli pretlikumīgi, pārkāpj Hāgas konvenciju un vel virkni visādus likumus un pēc tam auro, ka visi ir neiejūtīgi. Bet likums visiem ir viens. Un pa lielam visi zina tikai masu mēdiju uzburto ainu, bet, kas ir ’’apakšā’’ zem emocijām, kādas juridiskas nianses, to neviens neizpauž. Cilvēkiem vispār ir raksturīgi savas lietas nesakārtot un pēc tam meklēt vainīgo. Tevi tak negrib ielikt cietumā ne DĀR, ne islande, ne Mozambika, vai ne? Ari te LV Tev liek mieru, vai ne? JoTu nedari neko prelikumīgu ne vietējā līmenī, ne starptautiskā. Cēlonis- sekas. Tā sistēma darbojas vienmēr.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23933

17/02/2020 14:35
Savulaik manai meitai, precoties ar ārzemnieku, skaidri pateica - tu nepreci tikai puisi, tu preci viņa valsti. Ar visiem tās valsts likumiem. Un likumi ir jāzin, ja gribi tur dzīvot.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 5060

17/02/2020 14:43
Tieši tā. Nav jau obligāti vienmēr jānotiek tam sliktākajam. Ir ari veiksmīgas laulības ar ārzemniekeim, bet tā ir katra paša atbildība, ko precēt un kur.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22577

17/02/2020 14:50
Njā... dāmas... man prieks par jūsu perfektumu. Laikam esat ideālas visā un vienmēr spējat rīkoties pareizi :)
Es gan neesmu tik perfekta un arī mēdzu kļūdīties.
Es īpaši šo situāciju nekomentēju, jo neesmu zinoša likumdošanā.
To jau paši ierēdņi tagad skaidro ka bija jau iespējams sakārtot tā ka var sodu izciest Latvijā.
Un jā, es arī nesaprotu šīs sievietes iracionālo rīcību. Bet, ne man tiesāt svešu cilvēku. Pieļauju ka katrs no mums dzīvē ir kaut ko stulbu izdarījis. Tikai sekas, varbūt, nav bijušas tik nopietnas.
Bet, es joprojām uzskatu, ka neviens LV pilsonis nav pelnījis DĀR cietumu. Vismaz man tā liekas.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6681

17/02/2020 14:57
Bučas Beatai, vienmēr tik sirsnīgai, visus asumus nolīdzinošai un omulīgai. Bet es tomēr palieku pie savām domām. Un ar visu to, ko es savā dzīvē stulbu esmu darījusi :)
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22577

17/02/2020 14:58
Versija | 17/02/2020 13:45  
(..) Bet arī tai Misānei neviens neliedza mierīgi sēdēt uz dīvāna un vīnu iemalkot. Pati vien vainīga. Pie visa, kas ar viņu notiek. (c)
Neviens jau nesaka ka viņa ir nevainīga. Un neviens negrib atcelt sodu.
Un jā, var neko nedarīt, var nekur nebraukt, var vispār neprecēties un var vnk gulēt un kasīt pautus.
Var arī nestrādāt un dzīvot no pabalstiem, var nemaksāt nodokļus...
Piekrītu, nevajag riskēt un dzīvot mierīgi. Ko arī daru :)
Lai gan, biju gana stulba lai pazaudētu lielu naudu ceļot māju. Bet... pati vainīga.
Un, varēju jau arī necelt, kā daudzi saka.
Un, man tiešām nav ko iebilst, viņiem ir pilnīga taisnība.
Dzīvosim mierīgi.
Un nu, man jāaiziet pēc kāda eklēra lai padarītu dzīvi vēl skaistāku un sevi svarīgāku... par pāris kilogramiem:)
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22577

17/02/2020 15:02
Jā, jā, Versij! Es, kā vienmēr, par mieru visā pasaulē! Un par cilvēcīgiem dzīves apstakļiem :)
Paldies par bučām!!
0 0
17/02/2020 15:11
kā tad nebūtu pelnījši, visus oikistus un shēmotājus tur varētu aizsūtīt..
un atmodas "varoņus"..un dzērajšoferus..uj garš saraksts būtu..
un nevajdzētu jaunu cietumu celt (atkal shēmojot)
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 5060

17/02/2020 15:15
Beatiņ, nav runa par perfektumu, bet par atbildības līmeni. Cik cilvēkiem bija jāiet piketēt pie, teiksim bankas vai celtniecības uzņēmuma, kad zaudēji naudu? Nu tak nevienam, vai ne? Kad manējais izdomāja dabūt sev galu Dānijā, es nevainoju valsti, nevienu. Pati risināju jautājumu, kā dabūt līķi uz LV. Nu ja bērnam dod svešas valsts pilsonību, nevis Lv vai dubulto, katrai sievietei tak ir skaidrs, ka tavs bērns būs piederīgs tai valstij, kurs pilsonis viņš ir. Nu viss, LV nav teikšana paŗ svešas valsts pilsoņiem, vai ne? iedomājies situāciju otrādi, kad svešas valsts pilsonis prasītu izdot savu sievu/vīru un bērnu no LV? Tad teiktu, ka mēs savus pilsoņus neizdodam.Un nevinam nav žēl, kā jūtas tas tur tālumā.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6681

17/02/2020 15:50
Un, ja parasti saka- netiesā... ar to vajag saprast ne tikai nosodījumu, bet arī attaisnojumu. Ne mēs tur bijām, ne mēs zinām, kā tur viss notika. Ir tikai kaut kādas druskas no vienas puses tendenciozas patiesības
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22577

17/02/2020 15:57
Versij, es vnk par to ka LV cietumos, tomēr, ir cilvēcīgāk kā DĀR. Nu, man vismaz tā liekas.
Bet par cilvēku stulbumu es klusēju :)
Un tas kas notiek apkārt tam visam, tās ir emocijas un, domāju, ar mazu lietderības koeficientu.
Joprojām uzskatu ka sodu cilvēcīgi būtu izciest LV. Savu viedokli nemainīšu, neskatoties uz visu šo čivināšanu.
Un, Anks, man jau liekas ka efektīvāka ir pirkstu un roku ciršana zagļiem.
P.S. Ja pareizi esmu sapratusi to ko esmu dzirdējusi publiski - runa ir par soda izciešanas vietu. Valsti kurā izciest sodu par nodarījumu.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18474

17/02/2020 15:59
Beata, pēc kuras valsts likumdošanas viņai sods būtu jāizcieš Latvijā? Pēc Latvijas, kas ir 1 gads, ja nemaldos, vai pēc DĀR, līdz 15 gadiem, ja ņemam vērā, ka nodarījums noticis DĀR.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22577

17/02/2020 16:03
Friin, es neesmu juriste un netaisos iedziļinaties likumdošanas finesēs. Man te opašai savu rūpju gana. Un tam visam ir domātas tiesas.
Bet, ja pareizi sapratu, ka pret soda lielumu nav runa šobrīt. Par vietu tikai. Redzēju ziņās fragmentu no tā ko saka apsūdzētās māsa. T.i. par ko viņi šobrīd lūdz palīdzību.

Versija | 17/02/2020 15:50
Versij, pilnībā piekrītu. Katrs jau to deķīti velk uz savu pusi. Katra situācija vnk ir tāda kāda ir. Un, dabīgi, ka katrs interpretē savādāk.
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas