Ielogoties
Reklāma

Jaunie virusi / 80

15/09/2013 20:33 | Diskusija lasīta 9622 reizes
Vakar biku pastridejos ar vienu zviedru. Es sim saku, ka dels vinam ir slinks, a sis man grib ieklaret, ka ta esot slimiba, un dakters vina puikam pat tabletkas ir izrakstijis, tabletkas pret aizmirstibu.
Skola vins nevareja riktigi macities, majas zekes nespej iemest netiras veljas kaste, maurinju pie majas aizmirst nopljaut, izvelk no haladilnika piena paku, izdzer, un tukso paku ieliek atpakalj haladilnika...
Luk kad spele interneta speli, tad gan neaizmirst aiziet, pie kaleja trollja, lai sis izkalj sim jaunu kortiku ar ko nocirst garinicam pricendalu, ko pecak izzavet, un uzvarit no ta buram potences miksturu, tad aiziet pie Zeldas un izsukt vinas speku... to vins neaizmirst!
Tagad nevaru saprast, dakteri slinki palikusi un izdoma jaunas slimibas, vai tiesam uz Zemes sak izplatities jauni bistami virusi!?
Atbildes (126)
22/09/2013 10:15
Vesto, man kaut ka pilnigi vienalgalga ko tu ar savam calja smadzenem tur spej uzskatit!
Es vesto uz slimigi domajosiem kropliem, nespeju apvainoties, man ta nedaudz zel, ka tavas mazas smadzenites, neko vairak nespej pamanit, ka sliktos musuljmanus, tupos svensonus, un pedofilus visapkart!
Esmu dzirdejis tadu teicienu, ka ja cilveks par kaut ko ljoti neapmierinati klaiga, tad isteniba vinam tas ljoti patik, un pasam gribas... vesto, vai tik tas nav par tevim?!
0 0
22/09/2013 10:18
Asaka, nu vismaz Tu nepaliec par dumju zosi, kas tic visadam preses pasakam... ja ari notikusi dazi slimi gadijumi, tad tas nenozime, ka visas valsts iedzivotaji ir tadi!
Es jau vienreiz mineju, ka Latvijas prese bij raksts, kur viens latvietis izvarojis 2 gadigu bernu... tad ko, tagad uzkatisim, ka latviesiem patik kopoties ar zidainiem???!! Padomajiet reiz logiski!!
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 10:18
Valet, visu cieņu Tev!!! Tik žēl ka neproti lasīt ievērojot interpukcijas zīmes. Par "aitām" nosaucu ne es, bet gan diskutētājs pirms manis. Nu piedod, ja esmu uzkāpusi uz sāpīgā punkta, bet tāds nebija mans mērķis.

Nav man viss melns un riebīgs, ir jau arī SE šis un tas pozitīvs... nav stresa un dzīve ļoti mierīga...
Par svensonu auto, kuros ir kūts vai staļļa smaka... diemžēl nekas nav līdzams, ja auto saimnieks mašīnā ir ielicis jāšanas kostīmu vai vēl kaut ko, kas nepieciešams viņa hobijam, jo katrs otrais zviedrs nodarbojas ar zirgiem...

Vesto, paldies par vērtejumu, bet diemžēl dzīvoju tur, par ko šeit spriž tikai no paziņām... Es to visu redzu ikdienā... un uz visu skatos no malas ar savām acīm.
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 10:25
Es nesaku ka visa valsts ir slima, bet diemžēl 80% vietējo zviedru (kuri dzimuši 1955-1990)gan ir ar problēmām un pārsvarā saņem pabalstus, nevis paši strādā un pelna iztiku ar darbu.

Asaka, diemžēl varu oponēt ka gluži tā nav. Ir Latvijas augstskolas, kuru maģistra grāds tiek ļoti augstu vērtēts un tiek piedāvāts pusotrs gads, lai iesniegtu un aizstāvētu doktora disertāciju. /Personīgā pieredze
0 0
22/09/2013 10:26
Sveika, ixxi! Un kā tad ir? Vai vēl nav apnicis tur? Varbūt atgriezīsies? Vai par to nedomā?:)
0 0
22/09/2013 10:27
Ixxi, Zviedrija cilveki masinu neizmanto, lai zimetos, bet gan savam vajadzibam, tatad ja vins nodarbojas ar zirgiem, tad protams, ka masina bus stalja smaka, un es kaut ka nebiju ieprieks dzirdejis, ka barda, vai gari mati, ir nekoptibas paraugs!
Mans sapigais punkts nav zviedri, musuljmanji, vai kiniesi, bet gan cilveku zemiskais tupums, saurais redzesloks...
Zel, ka tu dzivodama cita zeme, necieni cilvekus starp kuriem tev nakas dzivot, publiski nomelnojot tos, lai paceltu savu latinju, kaut kada pajolisa Vesto acis!
0 0
22/09/2013 10:29
valets ir valets, ko tur... :(
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 10:32
Rit, sveika!!!
Diemžēl LV man nespēj piedāvāt cilvēcīgu algu (bez virsstundām), cilvēcīgu dzīvokli (kur ir konkrēti nemainīgi rēķini un garantēta istabas temperatūra), nespēj nodrošināt dzīvi bez stresa... Sāpīgi, bet izskatās tomēr ka svensonijas pensija būs lielāka par Latvijas... kuru laikam man nemaz vairs nepiedāvās...
Žēl, bet laikam atrāk par 15 gadiem atpakaļ netikšu...
0 0
22/09/2013 10:36
Mjā... Tā, diemžēl, ir realitāte. Ja vien ir tā iespēja, jāizmanto. Man arī mazliet sevis žēl kļūst, kad par to padomāju. Visu mūžu skriets no rīta līdz vakaram... n-tie darbi, pensija attālinās, spēka vairs nav... un beigās pie sasistas siles... :(
Atvainojos diskusijas autoram par novirzīšanos no tēmas.:)
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 10:38
Nu diemžēl, Rit, Tev taisnība... Tik nezinu un nesaprotu, kā tāds augstākās raudzes inteliģents neatšķir nomelnošanu no klajas patiesības...
0 0
22/09/2013 10:39
80%... ixxi, tev ar galvu viss kartiba?
Protams ka Latvija slimus cilvekus redzesi mazak, pirmkart jau salidzinot cik Latvija ir iedzivotaju, un cik Zviedrija!
Otrkart, Latvija pilnigi neko nedara, lai atvieglotu dzivi, cilvekiem ar veselibas traucejumiem!
Zviedrija sie cilveki, piedalas daznedazados pasakumos, uz ko latvietis skatas ar nievajosu sejas izsteiksmi, saukdami sadus cilvekus par sabiedribai nekam nederigu nastu!
Latvietim vienmer viss bus slikti, pasi uzcelj tiltu, pasi bljau ka slikts, un mekle vaininiekus, pasi ielaiz krievus, balso par tiem, un pasi bljau ka krievi pie visa vainigi, pasi nogremde savu valsti, bet bljau, ka vainiga ES...
Nav man speka meginat ko pieradit preteju!
0 0
22/09/2013 11:00
valet, atdziesti! Tiešām, neieteiktu Tev "pa galvas līniju" iet ar ixxi skrieties!:DD
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 11:01
Valet, nu jau pats nepamanīji kā nonāci pretrunā ar sevi... citēju:
Vakar biku pastridejos ar vienu zviedru. Es sim saku, ka dels vinam ir slinks, a sis man grib ieklaret, ka ta esot slimiba, un dakters vina puikam pat tabletkas ir izrakstijis, tabletkas pret aizmirstibu.
Skola vins nevareja riktigi macities, majas zekes nespej iemest netiras veljas kaste, maurinju pie majas aizmirst nopljaut, izvelk no haladilnika piena paku, izdzer, un tukso paku ieliek atpakalj haladilnika...


Kurš tad iesāka aprunāt zviedrus, ka viņi izdomā jaunas slimības... acīm redzami aizmirsi ka pats uzsāki šo tēmu???
0 0
22/09/2013 11:12
Izskatās, ka Valetam baigais zobs uz Latviju. Te viss tik slikti... nu ko - dzīvo tak kur labāk.

Ixxi, es ar pastrādāju pie skandināviem... Draugi ik pa laikam atgādināja, ka visu pasaules naudu tak tāpat nesapelnīšu, un dzīve ta paiet... Pensija? nu nezinu vai tai vecumā par tās lielumu būs prieks.
Ma liekas ka jāiemācās dzīvot labi ar to kas ir un netrakot pēc vēl un vēl...
0 0
22/09/2013 11:20
Laikam cilvēki labāk jūtas, kad atrod vainu, nepilnības citos nekā reāli apskatoties uz to, kas notiek pašu mājās. Jo sakārtot savu vidi, kurā dzīvojam ir grūtāk nekā noķengāt kaimiņu par nepareizi iekoptu akmensdārzu...
Protam cilvēki ar dažāda rakstura veselības problēmām ārzemēs krīt acīs vairāk nekā šeit Latvija, jo viniem ir kaut vai elementāra iespēja tikt ārā no mājām, viņus cenšās iespēju robežās integrēt sabiedrībā, palīdzēt un atbalstīt.
Un tos "jaunos vīrusus" vecāki savos bērnos kultivē ģimenēs ne tikai Zviedrijā...
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 11:21
Klapata, jā pilnīgu atbalstu Tavu domu, tik ko pasākt, ja tas kas ir... ir praktiski nekas? Tad kāda piķa pēc man bija mācīties un studēt 21 gadu no savas dzīves, lai samierinātos ar kaut kādiem 200 Ls mēnesī???
0 0
22/09/2013 11:21
Daži komentāri par Zviedrijas izglītību.
Jā, ir izcilas augstskolas, piem. KTH... tak nesenā pagātneē tik viņi atvēra durvis ārzemju studentiem, jo zviedru studenti izlaidās tā, ka mačījās gadus 10 - 12 bakalaura līmenim.
Radās konkurence, tad viss drusku pavirzījās, bet vienalga. - ķīnietis iegūst doktora grādu apm 7 studiju gados, bet zviedrs tai laikā pie bakalaura tik tiek.
Piekrītu <ixxi>, ka dzīve tur rāma un mierīga, sociāli labi nodrošināta, tomēr stresu situācijām manuprāt viņi vairs nav gatavi. To pierādīja mello dumpis vienā no Stokholmas rajoniem nesen.
Domāju, ka viņiem problēmas vēl būs priekšā.
0 0
22/09/2013 11:22
Taisnība jau ixxei ir, zin ko runā. Tā informācija man no tehniskas augstskolas, mūsējie tomēr nedavelk. Citās iespējams ir citādi.
0 0
22/09/2013 11:29
Ref. klapata & ixxi...

Dzīvē katram savs, bet viens gan skaidrs - labi ienākumi, diemžēl, gūstami pat vēl tagad Rietumpuslodē.
Ja paveicas, var nemaz līdz pensiai nenostrādāt un saņemt pietiekamu naudu dzīvošānai Latvijā, Spānijā vai kādās ņamņam cilšu salās.
Tomēr, tas viss nāk ar darbu, veiksmi un pat nejaušību, kas tevi paceļ tādā līmenī, kad par ienākumiem nav jāraizējas ( nē, tie nav miljonāri, bet labi situēti cilvēki, bez milzu ambīcijām un zīmēšanās tieksmēm).
Vai tā var arī Latvijā notikt?
Nezinu, citiem jāprasa.
Un nez vai Zviedrija ir tā vieta, kur tā var notikt. Tur sociālisma sistēmas nodokļi noēd daudz ko, kaut dod stabilitātes sajūtu.
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

22/09/2013 11:31
Justforfun, jā protams, ka ārzemēs viņiem ir daudz vairāk iespēju un viņi saņem lielāku atbalstu, taču būtu muļķīgi teikt ka viņu Zviedrijā un Norvēģijā ir tik pat (%) cik teiksim Latvijā vai Vācijā...
Nerunāju par nepilnībām, jo katrai Katrai valstij ir savas kultūras atšķirības. Runa manuprat vairak ir par to vai ir vērts pārņemt kādas valts noteiktas institūcijas vai kādus konkrētus audzināšanas modeļus citai valstij... Un pat to gribu teikt ka noteikti nebūtu vēlams Latvijā pārņemt piemāram Zviedrijas izglītības sistēmu un bērnu audzināšanu.

Tanī pat laikā domāju ka būtu labi pārņemt Zviedrijas likumdošanu un visu personu attieksmi pret likumiem (likumi attiecas uz VISIEM) un nodokļu sakārtotību...
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas