Ja/kamēr patērētājs ir mazprasīgs un ne īpaši gudrs, tikmēr jau tāda ķeršana uz muļķi iet cauri... Vēl arvien taču par pietiekami nopietnām naudām tiek piedāvāta, piemēram, sadzīves tehnika, kam nav neviena pārstāvja, garantijas darbnīca, rezerves daļas. Veselīgo praksi, kad kvalitatīvas produkcijas tirgotājiem sasaistē bija remontdarbnīcas tika ar viltīgu sūdtirgotāju lobismu izskausta: labi mācītus remontniekus atdalīja no "Elektrolux" leduskapjiem, putekļsūcējiem, veļasmašīnām, tiem pašiem "Ecco" apaviem utt., utml. Mazāk saistību ar atbildību par tirgoto produktu, vairāk muļķu, kuru iekrīt uz s*du, = straujāka preču aprite, lielāka tirgotāju peļņa... Tā iesākās ar sadzīves precēm, beidzās ar banku pakalpojumiem kreditēsanā, = iesākās ar sīkumiem un it ļoti nevainīgi: kaut latviešu folklorai, ko radīji nemācīti cilvēki, sen bija zināms princips "sāk ar adatu, beidz ar zirgu".
0
0