Ielogoties
Reklāma

parsmējos :) / 40

21/09/2008 15:39 | Diskusija lasīta 9204 reizes
uz PIZZA iepakojuma, čornim po belomu - "ražošanas cehā tiek pārstrādatas arī olas, selerijas, sinepes un zemesrieksti" :))))))) kada hrena pēc man jāzin, kas tiek parstrādats viņu cehos ??? :)
Atbildes (109)

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

18/12/2008 20:21
>spatifila
nu ja tu, jaukā, zinātu , kā top tie marķējumi un cik tur izpratnes un atbildības par to, kas tevi satrauc, tad tev būtu bik vilšanās :( .. Šodien ir pašam jādomā līdz , ko tu turi rokā un bāz mutē.. un pareizi Haralds teica, ka katram normālam cilvekam vajadzētu zināt, ka ir debili grābstīties gar veikala šokolādi, ja ir alergija uz miltiem :) .. piemēram ikdienas šokolādes marķējums vedina domāt tikai uz to, ka tur iekšā ir viskaukas un pa virsu nedaudz arī kakao masas..ja bērnam nav alergijas uz šokolādi, tad ir skaidri jāzin, kuru ražojumu var dot, jo tas ir pārbaudīts nevis izlasīts sīkajā drukā par iespējamām problēmām ražotāja sirdsmieram :) .. ja nav pārbaudts, tad vienmēr ir iepēja iespēlēt pumpās neatkarīgi no markējuma un tu drošības labad pat nemēgināsi riskēt un nedosi alergiskam bērnam fig viņ zin ko , pat ja tur nez kas uzrakstīts :) ..ja nu pa kriksītim trīcošiem pirkstiem un arī ne jau svešam :) ..labāk, lai ēd to brīnumu mājās mammai no rokas..vot :)
0 0
18/12/2008 20:22
jā, man ir viedoklis. he he          
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

18/12/2008 20:23
varu likt astīti uz bučošanu, ka jūs abas esat ar prikolībām tā, ka maz neliekas!!
0 0
18/12/2008 20:23
mana atbildība, krot, sākas lasītprasmē. ja nav uzrakstīts - iestājas ražotāja atbildība. (iepr. komentārs nav Tev)
0 0
18/12/2008 20:24
Man arī kaut kā neiet kopā cīņa par augsti intelektuālām diskusijām ar "padzīvojušām bērnudārza audzinātājām".
0 0
18/12/2008 20:24
kaut kas jau arī tajā bērnudārzā ir jādod ēst. tāpēc produkti ir jāaplūko un jāizpēta līdz sīkumam.
0 0
18/12/2008 20:27
tas ir, atgriežoties pei tēmas - es nesaprotu, kuram traucē tie, kas godīgi uzraksta, kas un kā.
0 0
18/12/2008 20:29
ja bērnudārzos pēta marķējumus uz pārtikas precēm un vadoties pēc tur rakstītā , dod bērniem... nedod , Dievs, tādu bērnudārzu maniem iespējamajiem mazbērniem...
... manējie jau izauguši no tā vecuma...
un mans stāžs sākot ar auklītes pienākumu veikšanu - beidzot ar šo sfēru saistītās darba saistības kā metodiķei, liecina domāt, ka šobrīd laikam vairs neeksistē nekādas institūcijas, kas nosaka kāda ēdienu izvēle ir bērnudārzos...
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

18/12/2008 20:31
>spatifila
piekrītu Sashai, ka tev niks diezgan pajolīgs, kas pats par sevi ir pazīme ievērot distanci.. tas tā :) ..Tev beidzot pilnīga taisnība, ka ražotājam iestājas atbildība- tikai tik lielā mērā, cik to paredz marķēšanas noteikumi un ne kriksi vairāk.. Bet pret visādiem dumiem negadījumiem arī degvīna ražotājs var atrakstīties, ka blakus spirta brūzim tiek darbinātas arī arahisu dzirnavas riekstu šnabim ..vot :) ..un iespējama riekstu klatbūtne piparmētru likierī :)
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

18/12/2008 20:34
bērnu dārzā viss ir sarunāšanas līmenī joprojām.. ja ir labvēlīga attieksme, tad alergiskam bērnam var taisīt atseviski, bet tāda pienākuma nav.. jo tas sadārdzina un par to jāmaksā atseviski.. diētas pienākas tikai slimnīcā.. alergiskus bērnus nereti nemaz nenem kopējā grupā.. tā gadās
0 0
18/12/2008 20:34
redzi, Tev vārga informācija - institūcija, kas nosaka, ko bērniem dot, ir iestādes vaddiba. vadības kompetence un ieinteresētība šais jautājumos. vecākam, kurš izmisis nāk un saka - manam bērnam ir tāda un tāda alerģija, nevis atbildēt - mēs neko nevaram palīdzēt, bet būt ieinteresētam un darīt tik, cik ir manos spēkos, lai bērns no alergēniem būtu pasargāts. man tas šķiet tikai cilvēcīgi un profesionāli, nevis apņirdzami. bet katrs drīkst reaģēt, kā viņam padzīvojuma līmenis un intklekts atļauj. uz priekšu! tas manu darbu neietekmēs, es turpināšu lasīt, kas rakstīts uz produktiem. no visa nekad neizdosies pasrgāt, bet, ja kaut reizi vai divas es varu izdarīt secinājumus, un nedot konkrēto barību, tad varbūt reizi vai divas tā lēkme ir novērsta. es runāju par bērna veselību.
0 0
18/12/2008 20:36
mans niks nav diskusijas tēma.
0 0
18/12/2008 20:36
Hei, beidziet     Spatifila ir puķe. Tāda maziņa kalla, nu cūkausītis :) To pat es, āzis ( kaza ) dārznieks zinu. Un šitentajās Tautās puķainu niku ir taisni tikpat daudz, cik tantiņu bilžu ar puķēm priekšā, rokā un fonā...    
0 0
18/12/2008 20:38
jā, cūkausītis. mana vismīļākā istabas puķe, man ir divas, bet dalot kādas astoņas jau esmu izdalījusi arī citiem, kam patik.
0 0
18/12/2008 20:40
spatifila- lasi gan, kas rakstīts uz svaigas gaļas produktiem, rīsiem, makaroniem, kartupeļiem, dārzeņiem un olām, krējuma un piena pakām... ko Tu tur savā īpašjā bērnudārzā tiem bērniem grūd iekšā, ja tā nav dabīga pārtika??? cik zinu ikdienā lietojamo produktu "kopums" bērniem līdz 5 gadu vecumam ir noteikts un tie nu gan nav tādi iztrādājumi, kuriem jāpēta marķējums, ja nu vienīgi no īstiem karupeļiem gatavotu biezputru Tava bērnudārza virtuvē aizstāj ar sauso maisījumu, vai arī maltas gaļas mērces vietā pasniedz garšvielām bagātinātu soju...
un vēl lepojas ar savu profesionālo pieeju- pee..
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

18/12/2008 20:42
spatifila - mana atbildība, krot, sākas lasītprasmē. ja nav uzrakstīts - iestājas ražotāja atbildība.

es gan neesmu krots, bet pēc Gosta sliktā ziņa jāraksta ar ne mazākiem kā 2,5X mazāki par lielākajiem burtiem (vai par tiem, ar kuriem rakstīta labā ziņa?), a tie pirdaki uzraksta tik maziem burtiem, ka bez mikroskopa nekādi un to uzlīmīti uzlīmē pa virsu tai vietai, kur ārzemu valodā normāliem rakstīts.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

18/12/2008 20:43
>spatifila
vadības kompetence ne vienmēr ir ieinteresētība, jo rindas joprojām ir lielākas, kā piedāvājums :) ..vecāku izmisums ir mērāms lielums un alergija ir vai nu pret kādu produktu grupu, ja paveicas, vai pret vairākām grupām un tad parasti ieska meklēt auklīti.. Protams, ka merkējumu lasīt ir labs ieradums..par to tev žetons! :) .. Ir gan arī medaļas otra puse - mājās bērni ēd pikantas uzkodas pilnām mutēm un bērnudārza pareizās pusdienas nevienam nekārojas... nu ir jau iznēmumi arī :)
0 0
18/12/2008 20:44
harald, tas tiesa, burti ir nenormāli sīki. bet - jāizlas. brilli nopirku jau uz pagājušiem Ziemassvētkiem. un pilnīgi piekrītu, ka būtu jāraksta pēc Gostiem.    
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

18/12/2008 20:45
es neesmu dārznieks un man spatifila izklausās apm kā salmonella...
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

18/12/2008 20:45
jā, es a kādu laiku bez brilli ne.
bet vēl jau rekas - kā viens krievu fotosaita klasiķis (gan laikam par tehniku) teicis: "piši na zabore "hui" skoljko hocjesh, zabor vsjotaki ostajotsja zaborom!".
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas