Hi-hi, Cougar, vai, lasot par to "pētījienu" Tev neienāca prātā, ka šajā gadījumā pie iejutīgajiem sieviešu kārotājiem ar zemjostas skūšanos nelavās klāt arī iztapīgi savtīgie mīlētāji? Kurš bija pētījuma pasūtītājs un apmaksātājs, -- sociologu un tirgus izpētes firmās (privātuzņēmumos!) ir pietiekami daudz viltnieku, kuri jebkurus rezultātus nofirmulēs tā, kā pasūtītājam izdevīgāk: ar tā iegūtiem papīriem zobos ražotāja ļaudis jau teš tālāk uz marketinga nodaļām, tie savējos desantē pie reklāmistiem, -- tiek kolketīvi veidoti attiecīgu formu, krāsu "krutie" skuveklīši un vaksācijas līdzeklīši, bet tie, kurus uz modes uzsēdina tāpat narkašus uz adtām un ripām, šķiež savus... nu, KO? ... protams, MAKSĀcijas līdzeklīšus. Un, ja produkta izplatīšanā var pieslēgt iekāri, kuru izraisa beibe, tirgus ir sajūsmā! Parēķiniet, par kādāsm summām pasaulē ik gadu tie līdzekļi tiek apgrozīti... Un, protams, tiek izmantotas patērētāju psiholoģijas ietekmēšanas metodes...