gaarsa112, labi, ka zini, kur es dzīvoju, pats nezinu!
ne katru brāķi var labot. .. bet var mēģināt ... - rentīgāk parasti taisīt no jauna. un cilvēks, kuram kāds [kurš viņam autoritāte], ko ieborējis, dzīvo pārliecībā, ka viņš zina.
gluži pumpas man neuzmetās, ja mani par Hari, bet.
atbilde Gaarsai-112. jā, tam brāķim neiemācītais komats ... vai balsīgais līdzskanis... vai konjugācija... dzīves kvalitāti izmainījusi!
"... un, ja tas brāķis, dzīves laikā, pats neko nav varējis labot, iemācīties, uzzināt... tad nu tas ir-un paliek BRĀĶIS)... tā tam būs būt, ar vai bez učenes ... "
tā tam būs būt, ar učeni vai bez [tās]! te nu tagad galvenais. skolotāja uzdevums ir nevis ieliet zināšanas / izstāstīt, kā IR un ne iemācīt domāt un mācīties [to 1-kārši nevar!], bet palīdzēt iemācīties domāt un mācīties. un to nejaudā skolotāji, kuri strādā pēc Ļipeckas paidagōģijas sistēmas, kuru, kad tā vairs īsti nebija modē arī Padumjo Savienībā, ievazāja okupētajā Latvijā okupācijas armijas oficūcieru sievas un meitas. (kaut ko jau domā Šteinera paidagōģijas izplatītāji, paģērēdami, ka par skolotāju Waldorfa skolas skolotāju var mācīties un strādāt tikai cilvēks, kurš pats mācījies Waldorfa skolā!) Ļipeckas paidagōģijas sistēma arī tā, pie kuras intuitīvi nonāk slinki kā maitas skolotāji. UN - lai vispār varētu ko iemācīt, galvenais ir nenosist cilvēkā dabistisko interesi par Pasauli līdz vecumam, kurā viņš jau pa lielam var sākt ko saprast. tas sliktākais ar to brāķa dzīves kvalitāti ir tas, ka tas brāķis rada citus brāķus un ar to pašu maitā dzīves kvalitāti saviem laikabiedriem. lai Dievs nedod, ka arī par skolotāju izmācās.
0
0