Ielogoties
Reklāma

Cik bēgļu LV vajadzētu uzņemt? / 80

12/05/2015 18:19 | Diskusija lasīta 12610 reizes
Tas bija pirms 8 dienām ... 4. maijs ... Kvēlas runas, karogi, pasākumi un ... atmiņas, kā mēs pirms tiem gadiem ... neatkarību un suverenitāti izcīnījām ... :) Tagad esam neatkarīgi un varam paši spriest par to, kā mums dzīvot ... Patoss, aizkustinājuma asaras, karogi, dziesmas, runas ...
... pagāja 7 dienas (1 nedēļa) un Žans Klods (van Damms - nē) Junkers paziņo, ka bīdīšot bēgļu kvotu projektu, uz ko mūsu tantiņa saka "neizslēdzpt iespēju, ka bēgļus nāksies pieņemt" :) Ai da neatkarība, ai da suverenitāte! Nu, jā, Latvieši jau tāda viesmīlīga tauta ... Un viesmīlības likums ir, ka ciemiņam jāliek priekšā labākais, ko vari pasniegt! :) Un eirobirokrāti, protams, rūpējas tikai par to, lai latviešiem būtu dota lieliskā iespēja pierādīt un parādīt visai pasaulei, cik viesmīlīgi esam un varam būt! Nekāda diktāta nav un nebūs, un nevar pat būt, jo visa pasaule taču zina, cik suverēni nu ES nāciju vainagā esam.
Bet liriku - pie malas! Jautājums, kā uzskatāt, cik viesmīlīgiem mums jābūt un cik viesmīlīgi spējam būt? 10000, 50000, 100000 vai pusmiljoniņš?
Atbildes (216)
1234 5678...11
17/05/2015 06:32
Ha tev jārukā... a citiem nē...
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

18/05/2015 21:54
Globālais kapitālisms ir vienota sistēma, kuru veido kodols un perifērija. Kodols parazitē uz perifērijas rēķina. Šis modelis darbojas gan globālā, gan valstu, gan pašvaldību mērogā, piemēram, Krāslava pret Rīgu ir perifērija, Rīgas nomale ir Rīgas centra perifērija utt. Lai 10% amerikāņu un rietumeiropiešu varētu salīdzinoši bezrūpīgi dzīvot, 90% pasaules iedzīvotāju tiek pakļauti nepārtrauktai un augošai aplaupīšanai. Latvija, ja vēl neesat pamanījuši, ir kapitālisma perifērijā. Kopā ar citām postpadomju valstīm, kuras faktiski kļuvušas par Rietumu kolonijām.
Tikai lumpenpatriotiem šie kapitālisma “jaukumi” kaut kā nepielec. Tā vietā, lai klusu atzīmētu 25. gadus kopš Latvijas kolonizācijas un plānotu pretkoloniālās atbrīvošanās cīņas, viņi kaut ko vāvuļo par Latvijas neatkarības atjaunošanu pirms 25 gadiem (par kādu “neatkarību” ir runa, kā šī “neatkarība” izpaužas, vai viena impēriskā centra nomaiņu pret citu, daudz traumējošāku, jāsauc par neatkarību?). Un cilvēku upurus, kuru skaits šais gados jau sen pārsniedzis upuru skaitu divos pasaules karos, kopā ņemot, viņi spītīgi izliekas neredzam. Taču tāda ir parastā kolaborantu un kapitālisma kompradoru daba. Vien mulsina, cik Latvijā šādu, Ļeņina vārdiem runājot, noderīgu idiotu ir daudz. Varbūt tiešām pārcilvēki?

Avots - pietiek.com. Autors - J. Kučinskis. Īpašu uzmanību - otrajai rindkopai! Par bēgļiem šeit tā - netieši, vairāk - par 4. maiju un neatkarību, un par mums! Ar smaidu - vienmēr jūsu ... murminators.
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

18/05/2015 22:02
.. un te - neliels komentāriņš no tās pašas vietas ...

Taisnība un vēlreiz taisnība.Jau no 1991 gada, kad brīvību mums ielika tā teikt rokās. Latvijas iedzīvotāji to nenosargāja.Viņi paļāvās uz vīzēm, un uz atrunām, ka gan jau būs LABI.Viņi lika bēdu zem akmeņa un pāri gāja šovodami, lēkādami, fabrikoja, lūrēja sireālus.Jāsaka, ka apdziedāja netaisnību, nabadzību.Viņi arī piekrita, ka visas šīs nelaimes un nedienas, kad Iedzīvotāji skatā ap 450000 izbraukuši un vēl turpina izbraukt, ka Latvija ir jau gandrīz izpārdota, ka pastāv kliedzoša sociālā netaisnība(Starpība starp mazajām algām un lielajām ir teju 60 kārtīga), ka pensijas mums ir mazākās Eiropā, bet dzīves dārdzība cenās teju viena no augstākajām Eiropas Savienībā, ka nevienā svarīgā jautājumā mums vairs nav nekādas teikšanas. Mums visiem iedzīvotājiem Politiķi, pie varas esošie un viņu atbalstītāji cenšas iestāstīt, ka tas viss esot Latvijas veiksmes stāsts. Tikai nevien cita valsts nevēlas šādas veiksmes stāstu. Kā teica pilnvarotais EK deputāts ARTU MAKIPĀ, -tas esot Latvijas nelaime un posts, bet Eiropa tur nekā nevar darīt, jo katrā valstī vadību ievēlot TAUTA.Tātad mūsu TAUTAI tas ir labi un vajadzīgi.Ja TATA vēl dzied, dejo un dzīvo šovu pasaulē tad tāds ir viņas liktenis.
Es teikt, ka viss piedzīvotais 26 gadu garumā ir LATVIJAS NELAIME, POSTS. Tā ir nesvētība.Ja tiek apdziedāta netaisnība un nabadzība, tad jāsaka, ka tas viss nav no DIEVA.Tātad dzīvojam sātana valstī, kurā lielākā daļa kalpo šim sātanam. Es to nedarīšu un visiem spēkiem cīnīšos pretī visām šīm nejēdzībām.
Īsumā par ceturdaļgadsimu ieilgušās verdzības laiku varu teikt:1)Sākumā visu labo svējo nolikvidējām, pārpārdevām, atverot durvis ārzemju precēm, atļāvēm dažiemizredzētajiem zagļiem nozagt un pārdalīt visu to, kas piederēja mūsu iedzīvotājiem, -kalpojām saviem kungiem,
2)šobrid kalpojām arī ārzemju kungiem, ārzemju mega kompānijām, pie tam labprātīgi un par zemu samaksu,
3)šobrīd kalpojam arī Eiropas savienības visu iedzīvotāju dzīves labklājības standartam,
4)šobrīd kalpojam arī ASV un NATO interesēm(kā placdarma teritorija, lai ASV un citas valstis realizētu savus, bet ne mūsējos mērķus), Stulbuma kalngals, ka esam ar mieru pat maksāt 2%IKP milit.vajadzībām(Salīdzinājumam pat bagātā Vācija dod tikai 1.3%IKP).Netaisnība, verdziskums, kangarisms un labprātīgā Latvijas iedzīvotāju pakļaušanās netaisnajai soc.sistēmai un iztapīgā kalpošana pilnīgi visiem ārējiem briesmonīšiem,
5)šobrīd kalpojam arī visām tām valstīm, kuras nav apmierinātas ar salīdzinoši lielajām algām un pensijām(Grieķija, Spānija, Kipra, Itāllija... )Jo šajā SAVIENĪBĀ ir tkai stabilitātes fonds, kurā naudas līdzekļi ieplūst no visām valstīm, bet nav izlīzdināšanas fonds, kā tas bija PSRS laikā. šajā SAVIENĪBĀ nav un nebūs nekādas žēlastības.Grūti klāsiem mazturīgajiem, pensionāriem, bērniem, veciem cilvēkiem.Nabagie kļūs nabagāki, bet turīgie turīgāki.Vai Latvijas mazturīgais iedzīvotājs pēc ceturdaļgadsimta ilgās pastāvēšanas viltus neatkarībā nav pelnījis cilvēka cienīga vismaz vecumdienas, lai vismaz varētu pieklājīgi nomirt.Un tas viss miera laikos...
6)šobrī kalposimarī ārzemju bēgļiem, visiem bēgļiem, kurus ES vadītāji komandēs uz mūsu ZEMĪTI.Jātzīmā, ka šo bēgļu straumes izraisīja mūsu VILTUS un MELU SABIEDROTIE ASV un NATO.
7)šobrīd ar savu pakļaušanos un neturēšanos pretī netaisnībām un nejādzībām iedzīvotāji pagaidām vēl ir gatavi sagaidīt kārtējo N-kāršo verdzību. Sakiet, vai nebūtu laiks dzīvot savu un savas Valsts dzīvi, kad galvenā mēraukla, virzība un kritērijas būtu (TIKAI un TIKAI LATVIJAS VALSTS LABĀ)? Atcerēsimies, ka mūsu IZGLĀBŠANĀS, LABKLĀJĪBA
un LAIME ir šeit mūsu LATVIJĀ un kopā ar mūsu LATVIJAS IEDZĪVOTĀJIEM.Dzīvosim pēc DIEVA principiem un tad tā būs mūsu glābšana.Ja neievērosim DIEVA princius, tad tiksim pazudināti.Lūk, tā(šos vārdus teicu 2013.pie brīvības pieminekļa, antiglobālistu saietā).Ja būsim ar DIEVU, tad, kas būs pret mums?
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 39052

18/05/2015 22:05
..un Tu tiešām domā, ka kāds tos ’’palagus’’ lasa?..naivais..
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

18/05/2015 22:25
Jā, man arī gribētos zināt, vai lasa un cik lasa ... :)
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 39052

18/05/2015 22:26
būtu labāk kaut ko par dullībām, kniebšanos ..vai labsajūtu uzrakstījis!
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

18/05/2015 22:31
Ar to vajadzētu ierobežot savas intereses šajā dzīvē?
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 70

18/05/2015 22:38
Pirms ntajiem gadiem, visi ar smaidu un patriotismu sirdii gaaja balsot... buut Latvijai ES., lai gan ieksheeji juta, ka buus no viena graavja otraa. Nu nevar bez vadiibas, kas ir kaut kur tur - aaraa..
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

18/05/2015 22:40
Jā, Gunti, skumji, bet vergs bez saimnieka nevar. Grūti ...
0 0
18/05/2015 22:54
Vergam murminātājam šovakar pavisam  skumji un grūti. 
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22610

18/05/2015 23:21
Sovakar puisis, liekas, ir ļoti ierobežots iespējās:)
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

19/05/2015 19:12
Vergam murminātājam šovakar pavisam skumji un grūti.

Grūti gan, grūti gan, bet nekas - drīz būs vieglāk.
0 0
19/05/2015 19:21
Ube klāt, nu vai palika vieglāk? 
0 0
19/05/2015 19:28
Hmmmmm, nez kā to murmi tagad atvieglos?    Metodes vairākas  
0 0
19/05/2015 20:33
neliels komentariņš kam neliels, kam palags..
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 263

19/05/2015 21:25
Nudien, dažu brīdi izbrīna, kā tauta var tik "karsti" uzņemt jebkuru ziņu, kuru risina Eiropas valstis un tad, kā karstu kartupeli, mētā no vienas vietas otrā. Jau labu laiku atpakaļ Latvija uzņem t.s. politbēgļus tranzītniekus. Daži paliek šeit, bet lielākā daļa dodas tālāk vai arī atpakaļ uz savām mītnes zemēm. Globāli vairāk piekrītu UK, ka imigranti jāsūta atpakaļ un ANO jāpalīdz tikt ar problēmām šo valstu valdībām. Cik ir bijusi darīšana ar imigrantiem, tad: 1. Latvija nav tik attīstīta, lai viņi šeit paliktu; 2. Latviju izmanto kā tranzītvalsti uz Skandināviju vai Eiropu; 3. Pilnīgi atšķirīga mentalitāte un pārāk grūta valoda lai to apgūtu un šeit iesakņotos; 4. ziemeļnieku daba nav piemērota dienvidniekiem un diez vai viņi paši to velētos.
Palagus nelasīju, tik ar acīm pārskrēju... vai vienreiz nevajag beigt čīkstēt par Nabaglatviju un kalpošanu citiem? Atver acis un ieslēdz smadzenes... vai tas, kas tagad ir Latvijā, būtu sasniegts bez ES un vai paši latvieši vieni spētu to sasniegt? Un... vai citās valstīs ir izskausta korupcija, izzagšana u.tt.? Izdari pats kas no tevis ir atkarīgs, tad arī tas būs daudz Latvijai!
Atvainojos par savu palagu...
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

20/05/2015 10:13
vai vienreiz nevajag beigt čīkstēt par Nabaglatviju un kalpošanu citiem? Atver acis un ieslēdz smadzenes... vai tas, kas tagad ir Latvijā, būtu sasniegts bez ES un vai paši latvieši vieni spētu to sasniegt? Un... vai citās valstīs ir izskausta korupcija, izzagšana u.tt.? Izdari pats kas no tevis ir atkarīgs, tad arī tas būs daudz Latvijai!

Nu, tad tiešām jāpievienojas Staburaga domai un jājautā, ta nafig ta mums tā neatkarība vajadzīga bij’? Un PSRS laikā mums ar’ bakstīja - re, re, vait’ jūs vieni būtu to un šito ... bez lielās Krievijas un citu brālīgo republiku resursiem? Nu, tad jāparaksta kolektīvi pašiem sev tautas prāta un gribas nabadzības apliecība un ... skaidrība un miers mājās - viss beidzot ir visiem saprotams, ka labāk dzīvot šeit negribam un nav mums tas vajadzīgs. Tie, kuri vēl kko grib, lai savāc savas pekeles un pazūd un lai nebauro pēc tam, kāpēc šeit tas un kāpēc šeit šis nav sakārtots. Mēs jau laikus būsim visiem melns uz balta apliecinājuši - mums neko nevajag un nekā te, kamēr kāds dullais neuzradīsies un mūsu vietā visu neizdarīs, labāka nebūs.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8526

20/05/2015 11:38
Man radās jautājums autoram. Pieņemsim, ka LV neiestātos ES... un padomāsim tālāk. Visas apkārtējas valstis ir iekš šīs savienības. Citas ir iekš citām savienībām. Vai LV spētu pastāvēt viena pati, tāda maziņa un bez resursiem... ? Šķiet, ka tagad pārsvarā viss notiek par ES naudu. Tas, vai tā tiek izlietota saprātīgi, tas jau cits jautājums.
Par bēgļiem. Nevajag viņus. Cik noprotu bēg tik sliņķi, jaukās dzīves meklētāji, nevis politisku iemeslu dēļ.
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11833

20/05/2015 12:52
Man radās jautājums autoram. Pieņemsim, ka LV neiestātos ES... un padomāsim tālāk. Visas apkārtējas valstis ir iekš šīs savienības. Citas ir iekš citām savienībām. Vai LV spētu pastāvēt viena pati, tāda maziņa un bez resursiem... ? Šķiet, ka tagad pārsvarā viss notiek par ES naudu. Tas, vai tā tiek izlietota saprātīgi, tas jau cits jautājums.

Var iestāties uz dažādiem noteikumiem. Ja iestājoties nav skaidrības par mūsu interešu ievērošanu nākotnē, var neiestāties, bet, esmu pārliecināts, ka tieši tas, ka esam vienīgie, kuri no apkārtējiem nav iekš savienības, radītu agri vai vēlu priekšnoteikumus tam, lai rastos ar to pašu ES līgumi, kuri ļautu ievērot arī mūsu intereses. Tieši tāpat kā tas, ka vēl neiestājoties, mums ekonomiski viss funkcionēja tā, it kā mēs jau būtu iekšā (muita, utt.) Tikai ar SAVU GALVU domāt vajadzētu un strādāt drusku vairāk. Un, ja uz tā rēķina, ka neesam direktīvu sasaistīti, izdotos saprātīgi dabūt iekšā krievu kapitālu un resursus + iespējas pārdot ES, tad, jopcik ar’ārā, mēs te ne sliktāk kā ulmaņlaikos dzīvotu.
0 0
20/05/2015 13:17
Tik daudz ir izdarīts par Eiropas naudu, ka grēks mest akmeņus tās dārzā. No sabrukušā sociālisma paliekām beidzot kas sakārtots un skaists.
0 0
1234 5678...11
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas