Costa, viss nav tik vienkārši. Cik atceros, PSRS laikā bija noteikti standarti, un metro laikam būvēja pilsētās, kur iedzīvotāju bija 1 milj. (Rīgā "ziedu laikos" - 912 tūkst.). Viesstrādniekus (daļu) jau paspēja ievest vēl pirms metro celtniecības uzsākšanas. Pats pazīstu vienu vīriņu, kurš no Krievijas atbrauca uz metro būvi kā elektriķis un dabūja Pļavniekos dzīvokli, kurā dzīvo vēl šodien. Metro maršrutos pēc viņa nostāstiem bija paredzēts ietvert Jūrmalu (pirmā līnija - no VEF uz Pārdaugavu un atzara noslēguma stacijas vēlāk - Bulduri, Dzintari, Majori, Dubulti), tā kā, ja būtu uzbūvējuši, šodien vasaras karstumā vienā mierā no centra līdz pludmalei kādā pusstundā aizbraukt varētu, nespiežoties un nesvīstot elektrovilcienā.
0
0