Ielogoties
Reklāma

Kas ko izlemj un sakārto? / 20

22/07/2014 12:47 | Diskusija lasīta 2977 reizes
Blogos ir atziņa par gudrību: "gudrs cilvēks pats sev padomdevējs".
Atsevišķā komentārā tiek runāts par to, no kurienes nāk gudrība (šo komentāru ar sekojošām replikām tūdaļ pārkopēšu).
Mani māc šaubas - kā Viņš, kurš "visu skata, visu zina un sakārto", pieļauj, ka bojā iet arī bērni, arī glābēji, droši vien arī ļaudis, kuri tic Viņam, tātad vairās no ļauna.
Atbildes (46)
1 23

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

22/07/2014 18:55
>asaka
tā nu tas ir :) Bet, runājot par tematu, es arī daudz labāk gribētu lasīt ziņās, ka tikusi notriekta tieši milzīga krievu pasažieru ļočene! Jo tad mums nevienam nerastos nekāds samulsums par cēloņiem un sekām
0 0
22/07/2014 19:49
krotam -nu absolūti nepiekrītu -nevajag velēties neviena cilvēka nāvi, un tai lidmašīnā var lidot mūsu dejotaji, aktieri, sportisti, pat atgriezties no darba vai ceļojuma-un vispār -nevajag nevienu avāriju, arī uz ceļiem-tad nav tiesību, tad alkohols vainīgs...
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

22/07/2014 19:55
>fenelopsis
ko tad es- es jau neko - Manis pēc lai lido visi čikiniekā! :) Temata jautājums bija par to, ka cilvēkam bieži vien ir pilnīgi neiespējami izprast notikumu loģiskumu, ja uz to paskatās no Radītāja viedokļa :) Kāpēc tiek sodīti nevainīgie?? Kāpēc netiek sodīti vainīgie?? Vai tiešām viss pamests pašplūsmē? Kā var ticēt tam, uz ko nav iespējams paļauties, ka lietas notiks taisnīgi, ja reiz Viņš sevi sludina par visvareno?? Tātad tīšām, ne? :) Vai arī mēs vienk redzam šo dzīves "mežu" vien ar skudru acīm
0 0
22/07/2014 20:08
es neizinu ka krotam, bet man jautajumi rastos un tiklidz ivnjs izsaka šādu pieņēmumu tad vinjam pašam vai tuviniekam var kaut kas uzkrist uz galvas..a vinjs brinitos kā es es tik labs. nevainigs cilvēks
0 0
22/07/2014 20:11
Pamanīju vairāk šos vārdus - "Tīrot brūces ar skalpeli- ir jāgriež pa veselajiem audiem, lai izgrieztu slimos.. tā gadās."
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

22/07/2014 20:15
es gan nesaku ne pieci, ka Dieva acīs pilnīgi nav nekādas nozīmes dzīves garumam un cietiem niekiem, kas mums te šķiet svarīgi - varbūt nozīme ir tikai tam, ko mēs ar aci nemaz neredzam? Šad tad jau mēs gluži labi "visu saprotam" :) - Ja noslīka piedzērušais, ja nositās traks braucējs - tad neviens nejautā, kā to saprast :) Jo ilgāk dzīvojam, jo labāk var saprast, ka dzīves plūdums netiek veidots pēc cilvēku likumiem - cilvēki tikai cenšās ar saviem likumiem dzīvei piemēroties
0 0
22/07/2014 20:17
te nu krotam piekrītu
0 0
22/07/2014 20:34
laikam var izvelēties 2iespējas-augstāka spēka nav, otrā iespēja-mēs esam tikai putekļi -un augstakais spēks tādus sīkumus neredz.Mēs paši sev liekamies svarīgi -bet nonākot tai otrā pusē -jā to mēs nezinām, kas būsim
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

22/07/2014 20:52
Ir arī trešā iespēja - mēs vienk neredzam visu kopā un tāpēc nesaprotam :) Ja mēs būtu tikai putekļi un pīšļi tā Kunga acīs, tad viņš Vecajā derībā neveltītu vairākas lappuses smalkam aprakstam, cik greznu Viņam vajag to šķirstu taisīt, ko pēc tam staipīs apkārt ar ticības apliecinājumu :) Palasot Veco Derību, cilvēks sajūtas tā, ka it kā saprot Dieva domas vismaz pa druskai :) - Tik daudz kundziskuma tur sludināts, asiņainas sodu un kara ainas par nepakļaušanos, pārspīlēta greznības pieprasīšana, lai slavinātu Kungu :) Bet agrā jaunībā, kad pirmo reizi sāku to šķirstīt, man visvairāk samulsumu radīja pilnīgi neizprotamā prasība upurēt milzīgu daudzumu dzīvnieku, lai tos vienk sadedzinātu un pie tam paziņotu, ka šie smirdošie dūmi Viņam šķiet salds ticības apliecinājums :) Manuprāt mūsu dzīvībai uz zemes ir visai maza vērtība - to nav iespējams nepamanīt
0 0
22/07/2014 21:04
tak daudzās kapsētās ir pieminekļi ar tekstu -ceļiniek apstājies, kas es-esmu, ias tu būsi.apmērām tā.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16813

22/07/2014 21:19
fatāli, bet fakc:
ceļiniek, kad garām ej,
apstājies un izlasi:
kas es biju, tas tu esi,
kas es esmu, tas tu būsi.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 105

22/07/2014 21:44
Bībeli vajadzētu pārlasīt vēlreiz un vēlreiz. Jāmēģina atmest šodienas cilvēka spriedumu un zināšanas un iejusties tā cilvēka ādā, kas dzīvoja 4000 - 5000 gadu atpakaļ. Pastāv daudzas grāmatas, kas skaidro Bībeles vēsturisko fonu.
Man prieks, ka šajā portālā cilvēki nav pilnīgi bezdievīgi... Patiešām tas mani iepriecina, jo tas nozīmē, ka Dievs darbojas :)
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 1011

22/07/2014 22:33
var noliegt, var atzīt
bet reizēm tā aizdomājos, ja visi cilvēki uz pasaules ievērotu vismaz nieka baušļus, cik pasaule būtu labāka
0 0

Tēmas: 17
Ziņas: 939

23/07/2014 00:13
lizett ... ak nē! pasarg Dievs mani no tā! :)
0 0

Tēmas: 17
Ziņas: 939

23/07/2014 00:19
krots4
"dzīves plūdums netiek veidots pēc cilvēku likumiem - cilvēki tikai cenšās ar saviem likumiem dzīvei piemēroties"

te gan gribas oponēt ... manuprāt tieši izprotamāk viss ir tad, ja cenšamies paskatīties uz visu izejot no cilvēku un dabas likumiem ... lidmašīna nokrita tāpēc, ka kāds piedzēries krievu seperātists iedomājās pastreļatsa ... zemestrīcēs cilvēki iet bojā, jo paši neapdomīgi būvē betona majas seismiskās zonās ... un Titāniks grimst tāpēc, ka kapteinim vajadzēja slavu, lai pārāk lielā ātrumā mauktu pa bīstamiem aisbergu ūdeņiem ... šādi domājot mums nav nepieciešamības iepīt Radītāju visādās cilvēku pašizdomātās un pašradītās likstās pie kurām visām pats vien ir pa lielam vainīgs
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16813

23/07/2014 08:59
uldi, Tu esi prognozējams.es zināju, ka tā teiksi.
0 0

Tēmas: 91
Ziņas: 28946

23/07/2014 09:07
Es pievienojos Uldim - sargi sevi pats un Dievs tevi sargaas. Tikai taa pats vietaa buutu jaadomaa plassaak.
0 0
23/07/2014 09:12
Uldi par Titāniku nebūs viss tiesa, tur vainojama Horizonta līnija un redzes faktors, tas jau ir zinātniski izpētīts un pat vairāk kārt publiskots. 
 par tēmu, cilvēkiem ir tieksme likumus interpretēt tā, kaā cilvēkam ir izdevīgi un nevis tā kā tie ir domāti rakstīti utt.
0 0

Tēmas: 17
Ziņas: 939

23/07/2014 09:32
ezits, es to visu minēju vnk piemēra pēc ... lai norādītu uz to, ka ja lietām ir izpētāmi un skaidri saskatāmi dabiski un cilvēciski cēloņi, tad vajag arī saprast, ka atbildība par notikumiem meklējama kaut kur šajos dabiskajos un cilvēciskajos cēloņos ... nevajag kurā katrā notikumā, katastrofā, negadījumā jaukt iekšā pārdabīgos elementus un domāt "kā Dievs to pieļāva?" vai "Dieva griba ir neizdibināma" ... drīzāk vajag sev uzdot jautājumus "kā cilvēks vai cilvēki to pieļāva?" un "kas mums sabiedrībā jāmaina, lai tā vairs nenotiktu?"

Ja jums būs aizdambējies pods tualetē jūs taču nepriecāsieties, ka izsaukts santehniķis paziņo "jūsu podā ir iemitinājies ļaunais gars un viņa izdzīšanai būs nepieciešams, lai jūs pārstājat gulēt ar kaimiņu Juri"??? ... jūs visticamāk pasūtīsiet tādu santehniķi uz trako māju ... bet redz, tad kad mēs saskaramies ar lielāka mēroga katastrofām un problēmām ... nezkāpēc paši parasti sākam domāt kā šāds santehniķis! :)
0 0

Tēmas: 91
Ziņas: 28946

23/07/2014 10:27
Kad beidzamo reizi izsaucu santehniķi šī iemesla dēļ, viņš no poda izvilka mazu rotaļu mašīnīti.
0 0
1 23
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas