Ielogoties
Reklāma

Par atļaušanos un samaitātības pakāpi. / 160

25/02/2012 12:42 | Diskusija lasīta 8855 reizes
Domas šobrīd tādas. Maybe līdzēsiet izdomāt. Un varbūt izvedīsiet uz taisnā ceļa :)
Atbildes (189)
1...678 910
26/02/2012 17:06
Patikt bērniem ir stipri vien lielāks labums un lielāka atdeve
0 0
26/02/2012 17:07
Ube ! Ar sliktām atzīmēm ir tāpat kā ar sodiem . Bērns ļoti labi saprot vai ir pelnīts sods vai slikta atzīme .
0 0
26/02/2012 17:08
patikt var arī izglītots skolotājs...
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

26/02/2012 17:10
Ja piem. skolotāja kaut jur ārzemēs atpūtas brauciena laikā, atļaujas smuki uz bāra letes vienu seksīgu deju uzlaist. Tas ir kas?
Atļaušanās jā. Kā ar samaitātību?
0 0
26/02/2012 17:11
Tas jau neizslēdz viens otru, bet gan papildina . Galvenais, lai nebūtu izglītots "zubrilka", kurš nemīl bērnus .
0 0
26/02/2012 17:13
no kurienes tādi stereotipi, merkur?!!!!!
0 0
26/02/2012 17:13
uz bāra letes un pie stieņa-tikai ar iestīvinātu krādziņu, balti kaprona pušķi matos... turpinājums sekos:))))
0 0
26/02/2012 17:16
man iz dzīves un personīgās pieredzes . Kādēļ gan vienus skolotājus un viņu mācītos priekšmetus iemīlam, bet citus ar gariem zobiem "sagremojam " ?
0 0
26/02/2012 17:22
tā jau man šķita, merkur..bērnības trauma...
0 0
26/02/2012 17:28
Jā, es no skolas atceros, ka tie foršie učuki tiešām patika visiem un tos pretīgos, savukārt, nevarēja ciest neviens. Tā kā tas tomēr ir zināms rādītājs, ko, protams, ne toreiz, ne tagad neviens neņem vērā, bet vajadzētu gan. Un bērniem tiešām ir izteikta taisnīguma izjūta (kamēr nav nobendēta) un par taisnīgi ieliktu sliktu atzīmi vismaz manā laikā neviens neapvainojās, par netaisnīgi ieliktu gan, un tad tiem učukiem visādas riebeklības darīja, sākot ar knopkām uz krēsla un beidzot ar slapjas, krītainas lupatas piestiprināšanu virs skolotāja galda un tad ar kaut kādas šņorītes palīdzību tā lupata tika palaista vaļā un uzkrita učenei uz galvas. Neprasiet man, es nezinu, kā to varēja izdarīt, bet tā bija
0 0
26/02/2012 17:30
Golda ! Es gan nejūtos traumēts, ne bērnībā, ne arī vēlāk ... bet visus vienādi nevar iemīlēt un patikties . Visur ir zināma, apzināta vai neapzināta atlase . Tikai pamuļķītim viss ir labi ...
0 0
26/02/2012 17:37
merkur, tas labi, ka nejūties... tad tik atliek nemest visus pār vienu kārti un ar izglītības esamību vai trūkumu tam nav nekāda sakara... būtība ir pašā cilvēkā un viņa attieksmē un to var teikt ne tikai par skolotājiem...
0 0
26/02/2012 17:40
es jau arī par to pašu, ka svarīgāks ir pats cilvēks un viņa attieksme, un nevis viņa diplomu skaits .
0 0
26/02/2012 17:51
taču diplomi netraucē būt labam cilvēkam un lieliskam zinošam pedagogam...
0 0
26/02/2012 18:04
Aga, viens bērns učenīti slavē, otrs nopeļ. Abi vienā skolā un runā par vienu un to pašu personu. I kam taisnība?
0 0
26/02/2012 18:05
Par diplomiem - tie tikai var uzlabot to, kas cilvēkam jau ir...
0 0
26/02/2012 18:27
diskusiju tā ari vajazdeja saukt "samaitātas" vai nesamaitātās učenes..
vai ari učeņu uzdrikstēšanas..
0 0
26/02/2012 18:28
Ies jau nu visu te stāstīt par uzdrīkstēšanos... gaidiet vien.
0 0
26/02/2012 18:31
Par izglītību es tikai PAR. Sliktu nevar samaitāt. Bet labu var tikai uzlabot
0 0
26/02/2012 20:08
Nianse: ar skolotāju pašizglītošanos -- gan brīvprātīgo, gan izglītības ministrijas pieprasīto/uzspiesto, ieskaitot pēcdiploma apmācību, mūžizglītību utt., utml. -- šaislaikos mazliet samaitāta ir valsts attieksme: algas minimālas, bet daudzi prasītie kursi, diplomi, sertifikāti = par maksu!

Uzreiz priekšrocības -- atlikušās! -- ne jau tām nemaitātajām un nesamaitātajām "učenēm", kam savi personīgi/bioLoģiskie bērni -- arī! -- audzināmi. Vairāk var atļauties neprecētās, vecmeitas un atraitnes, -- neprecētās un atraitnes, arī, protams, dažādas, toties vecmeitas parasti ir ļoti spilgti tēli skolās: tai skaitā, cik pats tādas esmu vērojis, -- protams, arī ne visas negatīvas un ne visas pozitīvas: toties liela daļa no viņām gan ... vismaz problēmātiskas, lai uzticētu nesavu un i savu bērnu audzināšanu...

Tātad: lielākās it kā nemaitātās -- "učenes" vecmeitas -- iespējams, ir/spēj būt lielākas skolnieku maitātājas nekā skolotājas/audzinātājas. Pieļauju, ka pieredzējumi var būt ļoti dažādi, -- pat viennozīmīgi pozitīvi?


0 0
1...678 910
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas