Ielogoties
Reklāma

REFERENDUMS - valsts glābējs / 300

12/02/2012 09:49 | Diskusija lasīta 30322 reizes
Izrādas ka referendums ir Valsts un valsts prestiža glābējs... bet no kā tad īsti ir jāglābj... no mana kaimiņa ukraiņa kura ģimeni Srkanie latviešu streļķi izkāva... vai moldāvu māmuļas, kurai jāmācas Latvijas vēsture, kuru paši latvieši nezina un nav vienota vēstures kursa... Vai no 18 gadus veca jaunekļa kurs dzimis Latvijā un par okupantu jau piedzimis tiek zākāts...
Vai varbūt par mīlestību kura ar nievām ir pasūtīta...
Vai kādu var piespiest mīlēt... ???????
Atbildes (688)
1...131415 16171819...35
14/02/2012 20:01
interesanti, kā tiks vērtēti tie zīmodziņi pasēs turpmāk?
ja ir zīmodziņs un ikdienā runā latviski, tad balsojis pret
ja ir zīmodziņš, bet ikdienā runā krieviski un ģimenē idišā, tad par?
0 0
14/02/2012 20:21
jacex, tak kur un kurš vispār to pasi redz?
0 0
14/02/2012 20:45
un ieejot vēlēšanu iecirknī, vajadzētu gumijas cimdus izsniegt...
0 0
14/02/2012 22:50
He-he, konkrētais betmens/švondermens ir srakastisks un nev ne ex-sovjets, ne kāds citādi vienvalodīgais: vienkārši tautiešus.lv skubina, piparus ber zupā... tam ar šodien, kā te 1 kolēga minēja acīs viltība mirdz.
0 0
14/02/2012 22:53
liriska atkāpe-mārin, buču dosi?... nuss, kā pie svētkiem:))
0 0
14/02/2012 23:11
Matador... :)

Ar Viesturu (Dūli) nav tik vienkārši: kad tika izziņoti oligarhu kapusvētki, iesākumā tika radīts iespaids, ka tas tāds pilsoniski māksliniecisks vipendrons, -- vēlāk izrādījās, ka zatleristu partijas iedvesmošanas/pirmsvēlēsanu pasākumsērijas pirmais lielais akords; finansētājus Dūle neatklāj, bet ārdurvju, kā Haralds saka, reklāmmietu izcenojumi ir dzirdēti ļoti dažādi, arī augsti. Plus visi pārējie izdevumi. Pats galvenais -- balta lapa: tas nav "pret", tas ir vienkārši sabojāts -- kā Haralda mazliet garākā uzskaitījumā -- biļetens. Oficiāli likums skaita vienīgi par, bet pēcreferenduma interpretācjās katrs "pret" apliecinās to latviešu un latvijiešu nostāju, kas 2 valstsvalodām nepiekrīt. Tādēļ sabučāts papīrs izdevīgs nav vienīgi tiem, kuri atbalsta vienīgi 1 valsts valodu = latviešu.

Atceries, Matador, Zatlers pērnruden vienā brīdī pieminēja, ka vienīgi ar tankiem viņu varoto pārliecināt SC neņemt valdībā: arī šoreiz, tāpat kā "oligarhu kapusvētkos" izskatās, ka Dūle ir modificēts zatleristu tanks: koļi ņe mikjom
(SC), tak kataņijiem (ZRP). Kāpēc gan ne?
)
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

14/02/2012 23:12
Tie latvieši, kas šobrīd ārzemēs strādā, tie nevarēs nobalsot?Mana meita šobrīd ir Spānijā, nu, ko nu...
0 0
14/02/2012 23:13
Gaarsa, iztiksi. Neizliecies, Tev netrūkst, -- ir, kam vajag vairāk.
0 0
14/02/2012 23:20
Bruuka... :)

Jā, Kad vēlēšanu galvenam meneDžerim Cimdaram prasa, šis kā jefreitors: pavēles neesot e-balsošanu uztaisīt! Pat VVF šo vakar laikam publiski nobirstēja, -- Vaira svētdien Vjetnamā būšot. Ja Cimdars tik puņķains, ka bez pavēles ni un ni, kādēļ viņam neviens administratīvi pakaļu no augšas neiesper? A?
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

14/02/2012 23:28
sitie tūkstoši latviešu, kas šobrīd ārzemēs, ak jēziņ... un nebalsos.
0 0
14/02/2012 23:33
Tieši tā. Izteikti lielākā daļa ir atstāti bez reālām iespējām balsot.
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

14/02/2012 23:43
tad jau mums mazas cerības...
0 0
15/02/2012 01:36
Cerības, vēl ir, bet žēl, ka daudzi bāleliņi/arī daži cienījami latvieši nepievērsa uzmanību -- formāli kādreizējā kompartijas funkcionāra -- arī karakterī nevienkāršā baltkrievu izcelsmes un pirmsākumos traktorista Alfrēda Čepāņa pirms nedēļas ar asti teikto : varam arī izgāzties, -- kad pārāk daudzi citi teica: referendums tiks vinnēts vienos vārtos... (Tie, kas gribētu balsot un būs ārpusē nevarēs: tur papildus motivācija gana daudziem, -- tepat: daudzi cerēs uz citiem/kaimiņiem, savu pakaļu neceļot, citi -- pasaulsuzskata kosmopolītisma u.c. modernismu apdūmoti/samulsināti -- balsos arī par, par balsos arī kāds procents to, kuri cer ieriebt tagadējais valdibai: neko stulbāku sarežģīti izdomāt, -- valdības taču mainās, bet, ja Latvijas nebūs, nebūs arī tādas, kas tagad jālamā...
Atliek cerēt un darīt.
0 0
15/02/2012 07:14
Individualitāte ir laba lieta, tikai mēs, latvieši neprotam saorganizēties vitāli svarīgos gadījumos.Tāpēc arī mūsu kaimiņiem sokas labāk.Kā piemēru var minēt japāņus pēc zemestrīces.Vai mēs tā spētu ? Padomju laikā mēs arī negājām balsot, ģimene noslēdzāmies mājā. Bet vai tagad arī tā drīkst ?
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

15/02/2012 07:55
Izskatās, ka šoreiz matadoram smadzenes aptumšojušās.:(
0 0
15/02/2012 08:26
tik-tak | 15.02.2012. - 07:55:02
Kas no tā, ko uzskaita V.Dule, Tev šķiet aplami...
mariins4x4 | 14.02.2012. - 23:11:52
Politiskā virtuve ir interesanta padarīšana, bet šoreiz lieku akcentu uz tām sabiedriski aktuālām lietām, kuras min V.Dule...
Atmet nost domu par "balto lapu", politisko piederību un padomā par pārējo ko viņš min...
Tu tak gudrs onka, proti izfiltrēt lietderīgo pat no oponenta teiktā
0 0
15/02/2012 08:35
diskutēt par referendumu nu jau ir bezjēdzīgi, jo te vairs neviens neko neklausās, visi tik sit ar kāju pie krūts un uzskata savu viedokli par vienīgo īsto. viss ir iegājis tipiskajā "aunu bara" stadijā (nu apmēram kā pirms katrām vēlēšanām) tāpēc nav ko mocīties un piesaukt tagad kādu loģiku vai saprātu. mani vairāk interesē 19.02. tad gan man būs daudz jautājumu kā vieniem tā otriem. jeb kāds domā, ka 19.02. problēmas/nesaskaņas utml izgaisīs reizē ar saullēktu?
0 0
15/02/2012 08:46
enete | 15.02.2012. - 08:35:01
Nu beidz, tik tālu neviens no lielākajiem bļāvējiem nemaz nedomā... Skumji tikai tas, ka tādu bļāvēju netrūkst arī starp pie varas esošājiem... Ko tad darīš, uz kādu ienaidnieku tad centīšies vērst Latvijas iedzīvotāju uzmanību lai novērst uzmanību no daudz svarīgākām problēmām ekonomikā un sociālajā jomā... Skumji.

Jau atkal man patīk šī kunga sarakstītais...
http://www.delfi.lv/news/comment/comm...id=4210811 2
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

15/02/2012 09:12
Kas man šķiet aplami.
Tagad notiks referendums. Par vai Pret. Vienkāršs jautājums. Tur netiek ietverti nekādi ... padomā par izglītību, protestē pret to vai pret to. Tikai - esi par otro valsts valodu vai pret. Nekā cita. Un aplami man šķiet tas, ka tiek mulsināti cilvēki, ka atbildot uz šo konkrēto jautājumu it kā tu balso par kaut ko citu.
Līdz ar to, tie, kuri sabojās biļetenu vai atbildēs PAR ... sanāk, ka ir par to, lai būtu jāpiedzīvo visas sekas, ko nes divvalodība.
matador... varbūt, uzskaitīsi pa punktiem, ko reāli nozīmē divvalodība? Tā nopietni, atmetot saziņu uz ielas.
0 0
15/02/2012 09:29
Молодец, матадор! Наш человек!

Всем на референдум и голосовать ЗА.
ЗА то, чтобы мы все жыли достойную и не бедную жизнь.
ЗА то, чтобы правительство наконец-то услышала страдания простого народа.
ЗА то, чтобы наконец-то во всем мире наши паспорта могли прочитать и на нормальном языке, а не со всякими там гарумзимеми и шняцениеми.
0 0
1...131415 16171819...35
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas