Ielogoties
Reklāma

... negribu mošeju Rīgas centrā. / 60

21/08/2011 02:14 | Diskusija lasīta 8386 reizes
Zigmārs Liepiņš: balsošu par nacionālo apvienību, jo negribu mošeju Rīgas centrā.
Mūziķis un komponists Zigmārs Liepiņš gaidāmajās Saeimas vēlēšanās rudenī balsos par nacionālo apvienību VL-TB/LNNK, jo uzskata, ka "multikulturālisma periods ir beidzies.
"Es negribu Rīgas centrā mošeju!" intervijā laikrakstam "Diena" pauž Liepiņš. Viņaprāt, "uz šo tendenču fona mūsu tuvākie kaimiņi pareizticīgie liksies vēl pilnīgs saldais ēdiens".
Liepiņš arī ironizē par sabiedrības integrācijas plāniem, norādot, ka jēdzienu "saliedēsimies" "var pateikt tikai cilvēks, kurš ilgi pavadījis pie datora un neko nezina par reālo dzīvi". "Ar ko "saliedēties"? Var "saliedēties" ar vienu nāciju, bet mums jau te ir desmitiem, kuras apvieno viena valoda. Lai viņi pieliedējas mums! Bet tam ir vajadzīga politiskā griba. Kad krievi brauc uz ASV, tad, ja viņi grib ko reāli sasniegt, viņi mācās angļu valodu un uzskata to par pašsaprotamu. Pie mums nez kāpēc to neuzskata par pašsaprotamu, " norāda komponists.
http://www.delfi.lv/news/referendums-...id=4018203 5
Atbildes (154)
23/08/2011 11:05
Piemēram Amērikas īri, itāļi, melnie, meksikāņi un citi, no paaudzes paudzē runā katrs ar savu akcentu uin nevienam tas nerada spriedzi, jo pirmkārt viņi runā anglisksi, bet otrkārt nezaudē savu identitāti, bieži vien, sarunājoties mājās savā dzimtajā valodā. Vai tad nu nav par dziļu ielīsts tājā valodās jautājumā mīļīši... ? Nu nav visiem jāpārtop par 100% latviešiem, lai mīlēt Latviju un darboties tās labā!
Jau atkal ir vienā putrā cilvēki, tautības un politika...
Nu un nevajag piemirst par to, ko raksta LZ7 - latviešiem, bieži vien, pašiem trūkst nacionālās apziņas, bet vainīgos meklē citu tautu starpā. Tak 100x jau runāts - nav pēc Default visi latvieši superīgi un visi cittautieši kretīni - visi ir cilvēki, individuālas personības, katra ar savu pieredzes un zināšanu bagāžu.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

23/08/2011 11:17
Piekrītu
Nepiekrītu.
A tu vispār ...
0 0
23/08/2011 11:25
"... balsošu par nacionālu apvienību... "
Pēc manām domām tādā diskusijā var iekļaut visu, kas runāts - gan konkrētus cilvēkus, gan tautību, politika jau pati par sevi /jo vēlēšanas/ gan akcentu/ jo kā gan cilvēki savā starpā sazināsies/.
Un jūtos vainīga, ka ar krieviem cenšos runāt krieviski... jo kur citur es tomēr savas krievu valodas runāšanas prasmi varu atkārtot?
Rīgā droši vien situācija ir cita.:)
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

23/08/2011 11:33
Katrs no sava podiņa- tik savādākā toņkārtā!

P.S.

Saviem bērniem mācu krievu valodu- pašlaik tik saziņai un komunicēšanai. Vēlāk, ja būs interese, apgūs arī literatūru. Ar skolas uzsākšanu paņemsim vēl franču, vai , varbūt japāņu!
Un, tāpat ir krievvalodīgiem bērniem- vecāki jau ir attapīgāki kļuvuši, un prasa lai bērni komunicē latviski.
Nomainīsies kretīnu paaudze- ies uz labu!
Gan jau.
0 0
23/08/2011 11:34
Josich
0 0
23/08/2011 11:36
... laikam jau tomēr Tev nedaudz vainīgai tomēr jājūtas.
Pa nopietno.

Esmu runājusi ar neskaitamiem krievvalodīgajiem, kuri PAŠI man ir pārmetuši, ka mēs runājam ar viņiek krievu valodā, tiklīdz jūtam, ka cilvēks nerunā perfekti latviski.
Mums protams(arī man) vieglāk pāriet uz to krievu valodu, jo to mākam perfekti... bet kāds no tā labums tam, ar kuru runājam... un kuram atņemam iespēju praktiski runat, mācīties... praktizēt.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

23/08/2011 11:44
Kad cilvēki sāks saprast- politikāņiem ir instruments, ar kuru spiest uz konkrētām podziņām, sava labuma gūšanai.
Un, tagad, balsu dalīšanu priekšvakarā- tiek smuki pasniegts:
Gribu mācīties dzimtajā valodā, tāpēc- balsošu par SC!
Gribu latvisku Latviju- tāpēc balsošu par VL
utt.utt. utt un bla bla bla.
0 0
23/08/2011 11:48
Taisnība, Josich, viss noteikti būs labāk, kad kretīni kā dinozauri izmirs ... tikai arī kretīnam līdz kapam janonāk.:)
/dod Dievs, ka ātrāk un dabīgā ceļā, lai nav ar ragaviņām uz mežu jāvelk/.
Lai Jums paveicas piedzīvot bezkretīnu Latviju!
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

23/08/2011 12:04
Zin kā ir Ciprese- mācīts ir vecumu respektēt, un pieņemt cilvēkus, nenosodod, jo kas gan es tāds lai kādu mācītu.
Tik ar cerībām, ka jaunā paaudze būs gudrāka, daudzpusīgāka. Zināt kādu valodu, nenozīmē savas zaudēšanu. Dzīvot sabiedrībā, pieņemt tās tradīcijas, nebūt nenozīmē zaudēt to kas ir ģimenes tradīcijas, senču utt.

Ja mūsu ’’gudrie’’ veltītu tik daudz līdzekļu un spara tradīciju atkopšanai, kā tie tērē šķelšanai- pēc kāda laika vairs nerastos tupu izteicienu tjip: pastalās un govis ganīt, vai ar bajānu uz sūdu čupas. Tas tā, manas pārdomas.

Jaunā paaudze ir jāmāca cienīt - savu valsti, vēsturi, un cilvēkus, kuri ir piedalījušie vēstures radīšanā.
0 0
23/08/2011 12:10
Jaunā paaudze ir jāmāca cienīt - savu valsti, vēsturi, un cilvēkus, kuri ir piedalījušie vēstures radīšanā.

Piekrītu un cenšos to darīt. Bet ir vesels bars kretīnu, kas gatavi locīties līdzi visiem vējiem... ka tik divas dienas iedod ar tramvaju pabraukt.
0 0
23/08/2011 12:32
... ne vella nedabūju ar travjaju pabraukt!
Bija tik pilns, ka dabūju piečuku taksim samaksāt!
Neraža!
0 0
23/08/2011 12:42
JOSICH ... mācīts vecumu respektēt.siljno skazano
0 0

Tēmas: 43
Ziņas: 9074

23/08/2011 12:47
cik daudz jocīgu apgalvojumu... nenobrīnīties.
vispirms jau "balsošu par nacionālo apvienību, jo negribu mošeju Rīgas centrā". Kā nez to ietekmēs? Iznīdēs (neielaidīs) ļaudis, kam tā nepieciešama? Vinnēs un saliks savus "šoferus" lemjošajos posteņos?
tālāk "Mošeja jau ir, oficiāla un Rīgas centrā uz (izcēlums mans) brīvības ielas".
Cik pa Rīgu sanāk pārvietoties, neesmu pamanījis, ka Brīvības iela kaut kur būtu neizbraucama uz tās novietotās mošejas dēļ.
"čurkas un dvieļgalvas" Šo apzīmējumu autoru citādi kā par āmurgalvu vai biezpienpauri nenosaukt, citu komentāru nav.
"Es gan balsošu par tiem, kam prioritāte ir (joprojām mans izcēlums) Valsts ekonomiskā izaugsme."
Es arī labprāt tā darītu! Bet kā noteikt, kuri tie ir? Kā to kāds var zināt?
0 0
23/08/2011 12:55
Viss tā ir, kā Jūs, Josich, sakāt.Bet tas norisinās dabiskā ceļā, bez lieka skaļuma un asumiem.
Kas saasina šos jautājumus? Daudz kas no tā ir arī tieši mēdiju rokās.:)
Un domāju, / man nav ar ko pierādīt, bet ir tāda sajūta, kas bieži vien mani neviļ/ ka mūsu "gudrie" gara un kultūras tradīciju kopšanai velta daudz. Tikai to nereklamē.
Un "latvietim"jau ir asinīs - 3 latvieši un partija. Tā kā to šķelšanos nevajag novelt uz "gudrajiem".
Konkrēts piemērs - ko mēs zinām par saviem kaimiņiem? Vai pazīstam, vai parunājamies? Dzīvoju 55 dzīvokļu mājā un pazisti labi, ja 15. Labi, var teikt - es tāda individuāliste. Bet neviens arī man nav nācis klāt un teicis - Iepazīsimies, sataisīsim kopīgu tējas vakaru. Un tā veidojas tās kāpņu telpu "partijas" - kad jāizvirza mājas pārvaldnieks - visi rausta plecus
Un vēlēšanās darbība tāda pati - kā, ja kaut ko kāds ( solījumus cilvēkiem) iemet skudru pūznī. Skrien, brīnās, savas ūsiņas(smadzenes) kustina, līdz nomierinās, pierod un viss iet savu gaitu. Ir iespējams- tomēr savādāk kā līdz šim.
Un kaut kretīne/ pēc Josičha vērtējuma/ arī tiku audzināta cienīt cilvēkus, cienīt vecus cilvēkus, cienīt valsti/kaut tajā laikā citu, bet tajā arī bija Morāles Kodekss/. Tas viss notika jau padomju laikā un ne sliktā kvalitātē. :)
Attīstība norit pa spirāli, itkā atrodamies augstākā punktā, esam tehniski izglītotāki, erudītāki’... bet vai sirdsizglītība un cieņa pret otra personīgās dzīves neaizskaramību ir uz augstāka līmeņa - domāju, ka stipri vien pat ro varētu padebatēt:)
Tādas ir, lūk, manas domas.:)
0 0
23/08/2011 12:59
ciprese
/pukiite/ :*
0 0
23/08/2011 13:06
Paldies, Beibīt.
0 0
23/08/2011 13:09
Ak, ak... ļoti jauki abas padiskutējāt...
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

23/08/2011 13:13
Ciprese - vai esat politikā kāda darbīga persona?
Kam dēļ ņemat uz sevi manis teiktos’’kretīni’’?

Dumpi- vecā audzināšana.

Piektdieni - es ar labprāt gribētu zināt, kurš tad ir, tas nomaskējies Laimes lācis!!
0 0
23/08/2011 13:15
Jā es būšu krievijā runāšu krieviski, jā es būšu Anglijā runāšu angliski, jā es būšu Vācijā runāšu vāciski, neviens neuzbrauc ka jūs runājat un zināt valodas bet jā tie vazaņķi ir Latvijā tad lai runā latviski..:))Un visus tos dievnamus vispār laiks pārvērst bordeļos..:))
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

23/08/2011 13:17
Maigoni- vai ta maz bordeļu?
Katram sava ticēšana, un sava vieta.
Tu tici tam, kas notiek bordelī, es ne.
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas