ube un versij - gan jau par izdevumu, PVN, organizatoriskām lietām tiks galā profesionālie guru , labāk ir padomāt par pakalpojuma kvalitātes celšanu un profesionālo apmācību - lai nav tā ka pakalpojums pieejams - bet nu ... ne šis ne tas...
ne nu turīgs, ne nu kā... , a tā gribas tak reizēm...
00
02/03/2011 17:39
nevaig muldēt orālais uz lienes ielas maksā piečuku
00
02/03/2011 17:46
jūs tik nedomājiet, ka esmu paglups... tikai un vienīgi nepieredzējis šai pakalpojumu sfērā... bet jautājums ir tāds : piedāvā pasakainu masāžu ar laimīgām beigām, bet faktiski sniedz paburzīšanu un apčamdīšanu bez beigām, tad vai ir vērts griezties patērētāju tiesību aizsardzības birojā pēc palīdzības iztērētās naudas atgriešanā... un kādi pierādījumi PTA orgānam jāiesniedz?
Ikvienam ir roka jāpieliek, lai lielais darbs uz priekšu tiek Paļauties uz to, ka kāds kaut ko "gan jau"... tas, Svilpi, ir aplam. Būs kā ar tautas skaitīšanu... Un tā kā pakalpojumu kvalitāte un profesionālā apmācība "ņe po mojei časti", tad palīdzu ar padomu kā protu