Ielogoties
Reklāma

Ziedojiet Latvijai! / 40

14/12/2009 23:46 | Diskusija lasīta 8943 reizes
Klausoties radio, skatoties televīziju un lasot presi nonācu pie secinājuma, ka mūsu valsts pastāv tikai uz ziedojumiem!

"Latvijas Televīzija sadarbībā ar Latvijas Bērnu fondu rīko Ziemassvētku labdarības akciju „NEPAEJ GARĀM”. Tās mērķis – veicināt sabiedrības iejūtību un atbalstu bērniem un ģimenēm, kam Latvijā šodien klājas visgrūtāk."

Valdībā esošajiem "cilvēkiem" nevajag "sabojātas pagātnes" (bērnus- vardarbībā cietušos, audžu ģimenēs dzīvojošos, invalīdus)!



Labdarības akcija "LIELIE BĒRNU SLIMNĪCAI", kur ikviens var palīdzēt ziedojot naudiņu vai palīdzot ar darbiem, lai saremontētu novecojušās telpas, savestu kārtībā bērnu slimnīcas apkārtējo vidi.

Valdībā esošajiem "cilvēkiem" nevajag bērnus, kas slimo!



"EŅĢEĻI PĀR LATVIJU", kur tiek vākti līdzekļi bērniem ar ļoti smagiem veselības traucējumiem, kas manāmi apgrūtina ikdienas dzīvi.

Valdībā esošajiem "cilvēkiem" nevajag tos, kas ir "dabiskā atlase".



European Hit Radio labdarības akcija „Sapnis par dāvanu” aicina ikvienu ziedot dāvanas bērnu namu „Annele”, „Lejastrazdi” un „Gaujiena” bērniem, lai piepildītu bērnu Ziemassvētku sapņus.

Valdībā esošajiem "cilvēkiem" vajag bērnus, kuru sapņi pelna naudu, nevis to tērē.



Rīgas Baltijas Rotari klubs labdarības akcija - soļošanas maratons "SPRĪDĪTIS", kuras laikā tika vākti ziemas apavi bērnunamu bērniem un citiem, kam tie ir nepieciešami.

Valdībā esošajiem "cilvēkiem" kājas ir siltumā.. un ar to arī pietiek.



Lai trūcīgie iedzīvotāji neciestu badu, izveidota pārtikas banka. Labdarības akcija "PAĒDUŠAI LATVIJAI", kur veikalos "Maxima" pie kasēm, ziedojumu kastītē "Bērniņ, Tu jau šodien vienreiz ēdi" ir iespēja iemest "savu atbalstu", vai zvanot pa tālruni ziedot Ls 1.00.

Tajā pat laikā- valdībā esošajiem "cilvēkiem" svarīgāk glābt Parex banku, kas šššššausmīgi ciešššš!



Tā varētu turpināt un turpināt. Tas vien, ka ir izveidota mājas lapa ziedot.lv šķiet dīvaini, turklāt lielākā daļa no mājas lapā publicētajiem projektiem būtu jārisina no valsts budžeta (pēc "Valsts" struktūras būtības). Tādā gadījumā- kāpēc jāmaksā nodokļi? Un cik ilgi Latvija dzīvos no ziedojumiem?

Atbildes (164)
12 3456...9
15/12/2009 14:45
Atgriežoties pie tēmas - man tā pavisam jocīgi palika, kad šodien, aukstumā Vecrīgā uz vairākiem stūriem vecenītes stāv... tādas tīras, kārtīgi ģērbušās... vienkārši klusi stāv, acis nodūrušas. Protams, gāju klāt un iebēru santīmus tajos ķobīšos. Un nodomāju - cik labi, ka manai mammai tā nav jāstāv.
0 0
15/12/2009 15:35
Tinceyap, tajās līnijās, par ko Tu ierunājies, Tev ir taisnība: valsts (!!!) spekulē (!!!) ar ziedošanas jēdzienu! Tāpat valsts spekulē arī ar nodokļu maksāšanas jēgu, -- kas tie par nodokļiem, ja netiek izmantoti kā budžetā iezīmēta nauda konkrētiem mērķiem: pensijām, ceļu būvei un labošanai, konkrētām kultūras vai sabiedriskās aizsardzības vajadzībām -- policijai, ugunzdzēsībai un glābšanai?! Nodokļus paceļ, lai par visu Latvijas atlikušo nodokļmaksātāju naudu glābtu zviedru pensionāru naudu, ko no zviedru privātbanku -- Swed & SEB -- kontiem izbazarējuši zviedru baņķieri, Zviedrijas valsts programmai atbilstoši nākot uz Baltijas finansu tirgu ar īpašu, Zviedrijas valdības akceptētu, valsts programmu! Tad nu zviedri caur SVF un EK aizdevumiem tagad spiež Latvijas valdību, izmantojot Dombrovska finansu vides karjerismu un Repšes slimīgo Pilnmēness vadonismu, parakstīt kārtējos papīrus, lai piespiestu visu Latviju nākotnē gadiem ilgi (!) atmaksāt daļu no tiem kredītiem, ko mūsu līdzpilsoņi te nekritiski/mietpilsoniski sagrābās, tieši tādēļ Latvijas valsts Dombrovska personā ar VD parakstu apņemas EKONOMIKU NESILDĪT!...
Daļēji līdzīga nekaunība tiek izmantota arī Latvijas valsts līmenī attiecībās/attieksmē pret ziedošanu. Un 1xtrax Hanibāls neko nepareizu nav pateicis: atseviškās lielās līnijās ziedojumu vākšana ir bizness, lai kā Neparastā neatteiktos šai domai publiski piekrist: ziedojumu administrēšana nozīmē, ka ziedojumu biznesā, kur ziedotājs neredz ziedojuma mērķi TIEŠI, katrs ceturtais lats aiziet sakaru kompānijām, mobilajiem operatoriem, televīziju kanāliem, bankām, kas kontus apkalpo, grāmatvežiem, kam tā ir vienīgi laba haltūra/papilddarbs utt., utjp.

Lielo līniju ziedošanu es atbalstītu, ja ziedotu lielās kompānijas -- Latvenergo, Telia Sonera, Statoil utml. Mazajiem -- solo režīma pilsoņiem -- cilvēcīgāk ziedot konkrēti zināmiem cilvēkiem...

Un tiešām, pazīstot vairākus šā biznesa organizētājus, pelnītājus šai biznesā... tur tiešām pietiekami daudz ambiciozu un nekaunīgu cilvēku lieliski pelna labu naudu un ciniski priecājas par ziedotājiem kā lētticīgu masu.
0 0
15/12/2009 15:46
nu pilnīgi skumji paliek.ja tā tiešām visa ir taisnība un es pat sliecos ticēt,jo šeit viss ir iespējams,tad sanāk,ka nekā svēta mums nav un vienīgie labas gribas nesēji, ir tie,kas konkrēti iedod kaimiņam un trūkumcietējam uz ielas?skumji skumji,kad ticēt vairs nav kam
0 0

Tēmas: 5
Ziņas: 900

15/12/2009 15:50
Mariin... nevajzdzēja tev to rakstīt. Nevajag graut manas cerības, ka es kādam palīdzu.   
0 0
15/12/2009 15:54
Desperados, tas, manuprāt un visticamāk, ir tieši tā, kā tikko Tu formulēji. Diemžēl.
Lielais un svaigais ļembasts ap Latvijas Sarkanā krusta palīdzības krājumu izzagšanu man labi zināmajā Šarlotes ielā, -- bij riebums skatīties, kā visnotaļa nenabagais NagoBads, BigBoss, vakar taisnojās TV ekrānā arī par atskaites un dokumentācijas nesakārtotību, kuru, protams, policija bija konstatējusi izmeklēšanā! A veselu nakti 3 pusapdzērušies tīņu klenderi nesa prom tās saziedotās mantas, veda ar taksi, vēlāk iztirgoja lombardos! Un tikai tādēļ, ka kāda pavirša babene/vai paviršs bikšainis, kuri tur gan reti neaizvēra logu kārtīgi un signalizāciju nepieslēdza vispār! Pirms to 3-nīšu aizturēšanas tika bļaurēts medijos, cik ciniski, cik ciniski -- apfenderēt SK palīdzības ziedojumkantori, a pavirši glabāt, pofigistiski skaitīt, pultī pogas nenospiest -- tas viss nav ciniski?!
0 0
15/12/2009 16:02
Sniker, ja vēlies ziedot un tiešām palīdzēt, pieturi pie rokas/elkoņa kaimiņu večiņu, kas cenšas ielai tikt pāri -- tagad, kad tā apledojusi: tieši tai vecuma grupā tagad daudz lūzumupuru un kauli vecīšiem no osteoporozes trausli... Bez jebkāda cinisma to saku un pats tā daru... Tā ir REĀLA palīdzība un reāls gandarījums, ka vismaz šodien -- arī -- viens cilvēks pēc lūzuma netiks vests garām slēgtajai 1. slimnīcas neatliekamās palīdzības nodaļai uz Stradiņiem vai 2. slimnīcu, kur stundām ilgi viņam būtu jāsēž rindā gan uz rentgnu, gan uz ārsta izmeklēšanu, gan uz ģipsēšanu.
Palīdzēt ar to vienlata zvanu... tā cerība ir daudz ciniskāka, -- mazāku piepūli prasa un: no acīm ārā un -- arī! -- no dvēseles prom. Tai pašā Panorāmā vakar redzēju savu pirmo sievastēvu, kam vēl ne 70, potīte 2 vietās lauzta, bet sēdēja uz gultas, šūpoja kāju un smējās: priecīgs, ka operācija nebūs vajadzīga.
0 0

Tēmas: 5
Ziņas: 900

15/12/2009 16:09
Es neko cinisku nesaskatu, ja pārskaitu naudu uz kādu palīdzības kontu. Ja jau esi tik gudrs un visszinošs tad dari kau to. Nevis te dirs un musini tautu. Vairāk izklausās, ka esi atstumts no tās lielās siles un vairs nevari strēbt haļavu.   
0 0

Tēmas: 5
Ziņas: 900

15/12/2009 16:10
Tas iepriekšējais koments bija domāts Mariinam.
0 0
15/12/2009 16:17
puiši,tikai nevajag pāriet uz personālijām.
0 0
15/12/2009 16:25
Sniker, sarunāties iespējams arī bez tik "solīdiem" terminiem kā d*ršana utt. Katrs var izvēlēties savu ziedošanas veidu, arī es nevienam nespiežu domāt tā vai citādi, bet rupjus uzbraucienu labāk gan nelieto, lūdzu.
0 0

Tēmas: 5
Ziņas: 900

15/12/2009 16:33
Mariin... labs ir, runāsimies pa zolīdo.  Sorry.   
0 0
15/12/2009 16:33
... vēl viena lieta lika aizdomāties - kāpēc visa ņemšanās ar labdarību un ziedošanu saasinās tieši ap Ziemassvētkiem? Nu labi, piedošanas, labsirdības, dāvanu laiks utt. Bet es tajā saskatu zināmu cinismu... ja cilvēkiem ir grūti, tad ir, neatkarīgi no gadalaika. Pēkšņi Adnetē visi briesmīgi labdari...    Janvārī vairs nebūs...
0 0
15/12/2009 16:34
K.L. - Adventē, protams.
0 0
15/12/2009 16:46
ziema ir auksti taapec vel gruutak            
bet tas ta cilvekiem tak vajaga kaut kadus simbolus pieturas punktus u.t.
lia vai Tu Ziemassvetkos apdavini tuvieniekus..un ja jaaa tad KAAPEC????to daram..
kas tadc noticis sasniegtc u.t.t
tapat ar dzimsanas dienam..var tak nesvinet neko nedavinat jo neka jau prieciga tai notikuma tomer nav..
esma tuvak kapam            
0 0
15/12/2009 17:17
O.K., Sniker, kam negadās.    
Lia, piekrītu Tavām šaubām, domām. Ir taču palīdzēšanas iespējas redzēt visu gadu. Vē vairāk -- piemēram, pie mums parasti īpaši smagajos un izdzīvošanai aukstajos februāros.

Neparastaa, ar svētkos sadalītiem kalendāriem ir vieglāk organizēt barus/masu pasākumus. Tāpat arī grupu seksu var saorganizēt un to iespējams saorganizēt ne katru nedēļas nogali, apvienojot ar fo-o-oršu pirtiņas izkurinājienu: arī pirts kurināšana rentablāka...       

Dāvināt un palīdzēt var taču arī ar seksi, vai ne, Neparastaa, un -- indivduāls piegājiens, visbiežāk, taču aizkustina vairāk dvēseļstīgu, vai ne?

Klua, trešā lappe klāt!       Vai sekss var būt ziedošana, ziedojums un humānā palīdzība? Var taču būt, vai ne?!
0 0
15/12/2009 17:19
nēe... šī tēma tāda pārāk nopietna... lai nu izpaliek trešās lapas tradīcija    
0 0
15/12/2009 17:29
arī sekss kā llabdarības akcija un kāpēc gan ne?labās meitenes no visām ielām lai apciemo kādu slimnīcas nodaļu vai apcitinājuma vietu,vai pansionātu.Un nekā ciniska tur nav-tāpat kā elpot un paēst,cilvēkam vajag arī pamīlēties,kaut uz Ziemassvētkiem.
0 0
15/12/2009 17:36
protams ka individuals piegajiens ir labaks..bet ta jau vienmer un visiem nesanaak..      
jaa te par sexi kaut ka negribas..         
0 0
15/12/2009 17:37
1trax, vai tu esi gatavs savu indigo tekstu pateikt tiesi Katrinai sejā?varu noorganizēt

pirms muldi, citādi es nespēju pateikt, pamato vismaz savu naidu pret šo cilvēku. es personigi kopa ar viņu jau trešo gadu darbojos dažados labdaribas projektos, kuros mēs nesaņemam atalgojumu naudā. mēs saņemam ko citu... bet tev laikam to nesaprast, jo tu esi gatavs noriet jebko, kas neatbilst taviem uzskatiem.

ar labdaribu sirsnigie cilvēki nodarbojas, sirdsbalss vaditi, nevis naudas vai slavas dēļ.
0 0
15/12/2009 17:37
Desperados, vai atceries -- arī citi šejienes kolēģi -- savulaik viens no cilvēkiem ar īpašajām vajadzībām, ja pareizi atminu -- Rihards Vālands, saviem kolēģiem kaut ko līdzīgu rīkoja... un, protams, kādu haju sacēla medijos "pareizo" viedokļu nesēji un nesējas... Un, gods -- tomēr & manuprāt -- tām intīmpakalpojumu profesionālēm, kuras pieteicās šai akcijā piedalīties. Lai cik dīvaini tas pirmajā brīdī neskanētu.
0 0
12 3456...9
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas