vispār jau man kārtējo reizi cemme, ka tik ātri tiek aizklapētas interesantas diskulapas.
Lūk šite
http://www.tauta.lv/forum.php?do=thre...2&sid= 1 es vēl nepaspēju izdomāt, kas būtu jāizdomā, kad lapa jau ciet...
Tagad esmu izdomājis, resp. aprunājies ar nedaudz pazīstamu skolotāju par darba burtnīcām.
raugi:
viņa māca dzimto (latviešu) valodu un NELIEK bērniem pirkt darba burtnīcas (izņemot vienu no devītajiem domātajām), jo zina, kas tajās iekšā un saprot, kāds ir mērķis un kā burtnīcas izmantot mērķa sasniegšanai. Viņai pašai esot pieejamas visas(?) zināmās burtnīcas un tās pielietojot darbā, kopējot vajadzīgos uzdevumus. Un vēl zina, ka mācību u.c. daļas, resp. skolas vadība var pārbaudīt (un pārbaudot ar!), vai šīs ne lētās burtnīcas aizpildītas.
Bet mērķis ir apgūt attiecīgai klasei paredzēto programmu (un galā būs pārbaudījums) un to var saniegt izmantojot ARĪ dažādās burtnīcas (un pat dažādas mācību grāmatas).
Teica tā: kāpēc pirkt un izmantot burtnīcu, piemēram, kurā visi uzdevumi, saistīti ar divdabja teiciena atdalīšanu teikumā, ir viena veida <APVELCIET komatus teikumā, kuri atdala divdabja teicienu>. Bet eksāmenā (un tālāk dzīves rakstos!) vajadzēs nevis apvilkt, bet ielikt komatu...
koroče... man sanāk, ka domāt vajag...