Krots, lielisks stāsts un foršs vecis. Nav teikts, ka dāmai kāda vaina, -- viņai šoreiz "pasīva" loma. Simpātiska ar to, ka, iespējams, ar stipru gribu, lielu atbildību un ne vienmēr stabiliem nerviem (nekā slikta).
Bucja... Garām. Esmu dzīvs un kādulaik vēl turēšos diezgan braši. Un ne es viens tāds, -- droši zinu.
Man 10 gadus (kopumā) mīļotu sievieti nācās ilgi pierunāt, lai atjauno braukšanas iemaņas, jo pašas tiesības bija, disciplinēti atjaunotas katrā atjaunošanas reizē, bet -- nekādas braukšanas prakses, jo vīrs autodzelžu -- ne cilvēku, savu sievu ieskaitot, aprūpes -- pedants un klasisks, attieksmē pret nesavām kļūdām, bļauris... Tā nu... nācās ilgi un rūpīgi sievieti pārliecināt, ka "Tas" (autobraukšana viņas izpildījumā) ir iespējams. Nebiju iemaņu izkopšana sākās sētā, vairākus mēnešus ne pārāk biežās nodarbībās, viss noritēja labi, braukājām pa Latviju 200 -- 400 km dienā, bet visulaik jūtama tuvumā vīra iebļautā nedrošība. Un, jā... vienuvakar, atgriežoties no tāla izbrauciena, iebraucot sētā caur vārturūmi, mans jaukais cilvēks nekustina rokas, negriž stūri -- vārturūme ar nelielu pagriezienu... un auto iebrauc sienā... nu ne brutāli iebrauc bet sienai piespiežas ar troksn -- neatlecot, ļoti lēni piespiežas... un apstājas ... Pamierinu ar vārdiem... un aicinājums vispirms iedarbināt motoru un... "tagad -- mierīgi atpakaļgaitā". Nesanāk... Piespiešanās pietiekami stipra un atpakaļgaitā nepieciešams uzgāzēt... Dabiski, stresa saasinājums, jo pēc lieliskā brauciena jāatgriežas mājās pie sava bļaura... Tālāk -- panika: seko izlekšana no auto un aizskriešana prom... Protams, biju pārsteigts par šo panikas lēkmi, bet... nu un?! Piesēdos pie stūres, ataizrējos no sienas, nolieku auto stāvvietā. Man nav jāuztracas par dzelžiem, jo pērku un lietoju lietotus apvidniekus. Toreizējais bija 1989l gada kantainas micuks/Mitsubishi Pajero, lieliski, pēc vecās inženierijas principiem, būvēts dzelzītis. Korpusam ne vainas, jo bampera konstrukcija pareiza! Pāris dienas vēlāk kopā aizbraucām -- lai "vainīgā" redz, kas jādara tādos gadījumos darāms. Kopā ar mehu piesējām stropi, kio lieto fūrenieki kravas nostiprināšanai, pie bampera ar vienu galu, otru -- pie boksa durvju stnederes. Lielumu izlabojām, pavelkot ar pašu auto. Sīko precīziju -- ar vinču. Un = nekādu problēmu! Bļaušana sākas tad, ka auto ir par dārgu, bet paša sieviete -- par lētu (bļaura paša acīs) un auto saimnieks vairāk precējies ar savu dzelzi nekā ar savu apprecēto sievieti.