Spare1, Tev taisnība par dīzeļa griezes momentu, bet/tomēr -- viss atkarīgs no atvēlamā budžeta, Latvijas apstākļos uzskatu par vajadzīgu izvairīties no palietotiem dīzeļiem -- diagnostikas izmaksas, remonti sarežģitāki, labu meistaru mazāk. Ja iespējams jauns dīzelis, es, protams, par. Ja auto gādā lietotu braukšanai visu gadu, benzīnu vērts neaizmirst...
Spare1, -- kad teicu par iegādi Vācijā, teicu vienīgi par džipiem nevis par auto vispār: būtiski. Iemeslu norādīju ieprieks.
Kas attiecas uz Suzuki, te netika pieminēts mazais, skatā neelegantais Jimny: vecākā versija ar 1,3 benzīnnieku, nebija slikti, kamēr pirms pāris gadiem neparādījās arī 1,5 dīzelis: gan ekonomisks, gan ar ļoti cienījamām bezceļu un mazceļu īpašibām, iespējams, var teikt, ka no mazajiem 1 no 2 labākajiem bezceļniekiem.
Ir vēl tāds, pie mums lielmanīgi par dāmu auto noniecināts, Mitsubishi Pajero Pinin. Eksistē gan 4, gan 2 durvju versijas, 1,8 un 2,0 litru dzinēji, pilnvērtīgs džips, -- nekāds parketnieks! -- abās versijās: pārnesumukārbas tieši radniecīgas Super Select, kuru uzskatu par lielisku, ar pazeminātajiem pārnesumiem un diferenciāļa bloķēšanas iespējām: Latvijas apstākļiem nepamatoti nenovērtēts mazais (2 duru) vai vidējais (4 duru) mobilo pragmatiķu auto.
0
0