Ielogoties
Reklāma

Atšķirības plusi ,mīnusi..? / 80

16/06/2009 15:14 | Diskusija lasīta 9857 reizes
HONDA Cr-v,HONDA Hr-v un SUZUKI Grand Vitara,par citām markām šoreiz neinterēsē...
Atbildes (138)
17/06/2009 19:20
>mice
Personīgi es neatzīstu dīzeļus -traktors,paliek traktors     Bet ja nopietni, tā ir gaumes lieta - man nepatīk.
0 0
17/06/2009 19:56
Starp citu, es arī agrāk tieši tā domāju. Bet tagad braucu ar bembi... 4l motors, dīzelis... baigi ekonomisks. Naudas ziņā mazāk apēd nekā iepriekšējais 2l micis benzīnnieks. Un problēmu nekādu, arī mūsu baltajā ziemā.:)
0 0
17/06/2009 23:00
Realitāte ir tāda - dīzelis slinkāks dināmikā, bet ar labāku griezes momentu. Benžam - otrādi... secinājums - tur kur strauji viss jādara, benžm priekšroka. Kur vajag rakt - tur dīzelis   
0 0

Tēmas: 10
Ziņas: 2356

17/06/2009 23:02
Maigonis pilnigi ir aizmirsis, ka patav ari traktori. Un tiem jau jebkura smuce pa spekam.
0 0
18/06/2009 00:10
Malipka, bez traktoriem un auto vēl ir arī autotraktori -- krustojumi, viens no vosspožākajiem ir Mercedes Unimog! Der pasaules apbraukšanai, aprīkojot ar dzīvojammājiņu... Vācu zemnieki to izmanto arī lauku darbiem, piemēam, sējumu miglošanai, dzelzceļnieki -- stumda pa sliedēm škirojamus vagonus...
0 0
18/06/2009 00:25
Spare1, Tev taisnība par dīzeļa griezes momentu, bet/tomēr -- viss atkarīgs no atvēlamā budžeta, Latvijas apstākļos uzskatu par vajadzīgu izvairīties no palietotiem dīzeļiem -- diagnostikas izmaksas, remonti sarežģitāki, labu meistaru mazāk. Ja iespējams jauns dīzelis, es, protams, par. Ja auto gādā lietotu braukšanai visu gadu, benzīnu vērts neaizmirst...
Spare1, -- kad teicu par iegādi Vācijā, teicu vienīgi par džipiem nevis par auto vispār: būtiski. Iemeslu norādīju ieprieks.
Kas attiecas uz Suzuki, te netika pieminēts mazais, skatā neelegantais Jimny: vecākā versija ar 1,3 benzīnnieku, nebija slikti, kamēr pirms pāris gadiem neparādījās arī 1,5 dīzelis: gan ekonomisks, gan ar ļoti cienījamām bezceļu un mazceļu īpašibām, iespējams, var teikt, ka no mazajiem 1 no 2 labākajiem bezceļniekiem.
Ir vēl tāds, pie mums lielmanīgi par dāmu auto noniecināts, Mitsubishi Pajero Pinin. Eksistē gan 4, gan 2 durvju versijas, 1,8 un 2,0 litru dzinēji, pilnvērtīgs džips, -- nekāds parketnieks! -- abās versijās: pārnesumukārbas tieši radniecīgas Super Select, kuru uzskatu par lielisku, ar pazeminātajiem pārnesumiem un diferenciāļa bloķēšanas iespējām: Latvijas apstākļiem nepamatoti nenovērtēts mazais (2 duru) vai vidējais (4 duru) mobilo pragmatiķu auto.
0 0
18/06/2009 06:49
malipka,ar traktoru līdz Rīgai būs jābrauc vismaz nedēļa un traktori benzīnnieki nav..:))   
spare1,sāc aizmirst ka dīzelis ir slinkāks dinamikā,jau diezgan sen ar visādām turbīnām un citiem pričendāliem dīzelis kabina karburātorniekam,man darba Renis no krustojuma kabina visiem benzīniekiem..:))   
0 0
18/06/2009 11:53
bmw dīzeļi jau labu laiku griež ārā pogas benzīniekiem, un jā mice, 4.0 bmw dīzelīši man ārī patīk kā iet,jo ir klusi,dinamiski utt,bet vairākiem paziņām šadi jaukumi ir noklājušies... un tad sākās galvenā jautrība... izmaksas,jo Tu nekad nevari zināt kā iepriekšējais saimnieks ir kopis savu mīluli (ja runa par lietotiem),ja par jauniem,tad savādāk,bet joprojām dīzeļa apkope ir dārgāka un regulārās apkopes ir biežākas.
Bez tam,ka jau minēja mariins,arī ar labiem meistariem mums naprižonka. Laikā,kad man bija nozagts auto un nebija ar ko braukt pabraucu ar labu dīzeli (Audi a6 Quattro) - cepuri nost,labs auto,bet tomēr nākamo nopirku benzīnieku    
0 0
18/06/2009 12:08
matador2011,kādas apkopes vajadzīgas dīzelim,es jau sešus gadus braucu ar 1997 g.Fordu Eskortu dīzeli nomainot tikai eļļu un visas tehniskās apskates bez aizrādījumiem izeju,ar mašinām kā ar cilvēkiem arī jaunieši pēkšņi nomirst...    
Kur palikuši Audi 4X4,pirms gadiem desmit tādi bija pa pilnam..??   
0 0
19/06/2009 15:10
Maigon,pamēģini sistēmatīsaki ,gadiem neļaut dīzeļa turbīnai pakāpeniski nolaist spiedienu... tad Tu redzēsi jautrību un interesantus rēķinus    
Šī gadsimta dīzeļi tomēr jācenšās pirkt jauni,jo metāli ko izmanto ražošanā nav vairs tik izturīgi,tāpēc katra iepriekšējā īpašnieka kļūda dzinēja ekspluatācijā var būt ļoti sāpīga nākotnē.
0 0
19/06/2009 15:34
Vēl tas mašīts nav nopirkts.    Pērc nu labāk kleperi ar ragavām                
0 0
19/06/2009 15:41
mocca,labs klepers maksā desmit reizes dārgāk par auto..:))   
0 0
19/06/2009 15:50
bet man dereetu rolleriits nu taads ar 4 ritenjiem..bet kaut ka nesanak un nesnaak         
0 0
19/06/2009 15:54
neparastā, vai tādus rollerīšus var dabūt un cik tāds maksā? Varbūt tautieši var samesties?
0 0
19/06/2009 15:58
mice54 dabuut jau var un man jau ntos gadus kaads ik pa bridim sola   
solit sooolaaaaaaa..bet nedevaaaaaaaa..      
izmaksas visadadas apmeram normali esot saakot no 1000..vai 2000 ls..un ta talaak
jaloznja pa netu
0 0
19/06/2009 16:03
Nu, nav tik traki, vajadzētu gan Tev tādu.    Īpaši pa Madonas reljefu pārvietojoties...
0 0
19/06/2009 16:08
maigoni, tev tak tikai vilcēju nevis rikšotāju un tas nemaz tik dārgi nav     Vari arī pie čigāna iemainīt :P :P
0 0
19/06/2009 16:08
mice   nu ja..seviski kad vasara beidzas..nu ja tadi normali ta maksa..ielidu viena saite ja tur ar taadi un visadi leti ari bet ar letajiem ir ta ka pec 10m varu palikt uz vietas   un jasauc avarijas brigade..
es ar tadu esmu vizinajusies kas luuza ik pa 50m      
0 0
19/06/2009 16:09
neparastā,vai tiesības Tev ir... ??tagad pat velosipēdistam vajadzīgas..:)   
0 0
19/06/2009 16:10
Nu ja, tad sanāks vēl dārgāk... ;)
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas