Nu re,maris69 ar auto piepelnās,es vienkārši ērti pārvietojos pēc vajadzības,kāds varbūt dzīvo,kāds pielūdz,kādam droši vien tas palīdz pārvarēt kādu kompleksiņu (arī īso draudziņu) -katram savs ,bet variantu ir 1000-šiem
Maris69 - 50% uz 50%, dalītas jūtas par biznesmeņiem - būs pārāk prosts autiņš - šim bizness neiet, būs pārāk kruts autiņš - ahā, kaut kas nav tīrs sazadzies. Jāizvēlas zelta vidus ceļš !
00
14/04/2009 13:21
Jā,labs auto,līdzīgi kā daudzas citas nianses ir kā foniņš tam kādā vidē Tu apgrozies,kādu statusu ieņem utt. Bet daudziem šis fons kļūst par prioritāti, un beigās pagalmā stāv X5 09 gada,bet pats īrē vienistabnieku "hruščovkā" un nevar atļauties degvielu ieliet. Es tādu vienu pazīstu. Kad jautāju kam viņam tas,saņemu vienreizēju atbildi "mani biznesa partneri mani nesapratīs,ja braukšu ar sliktu auto" Kaut kā mums tās prioritātes sap... šas ar to ātro lecienu "ūstošajā kapitālismā"...
Taapat,droshvien,vieniigaa atshkiriiba,starp bagaato un nabago kamielu daudzums
00
14/04/2009 13:46
..un kabriolets
00
14/04/2009 13:53
Novecojusi Jums informācija. Šobrīd nopietns un GUDRS biznesmenis taupa. Un nebrauc ar nez kādu kruto mašīnu tur, kur var braukt ar normālu, ērtu, pietiekami jaudīgu, bet stipri ekonomiskāku.
>CZ Starp citu,liels dzinējs,mūsdienās, nebūt vairs nav nosacījums lielam degvielas patēriņam - tehnoloģijas attīstās. Tas pirmkārt. Bez tam MB jaunajam S klases modelim (visnotaļ respektabla biznesmeņa cienīgs auto) būšot 1.8 litru dzinējs,kura jauda būs pāri 300 zs. Tā kā novecojusi info ir Tev
00
14/04/2009 14:01
maris69... Es neteicu, ka ir kāda vaina. Vaina varbūt parādīsies ar tām jokainajām kartēm. Nav nekādas, bet pamēģini ar to braukāt regulāri, ja pierasts citādi.