Ielogoties
Reklāma

seks vīrietis un vīrietis / 200

18/01/2009 17:18 | Diskusija lasīta 23700 reizes
vai tas ir normāli>?
Atbildes (387)
1...8910 11121314...20

Tēmas: 35
Ziņas: 7492

20/01/2009 15:51
liberālisms un poh--isms ir nesuši savus augļus:((
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 1375

20/01/2009 15:54
=>haijama-s
Es domāju, ka tas nav mazāk sāpīgi, jo krāpšana ir krāpšana un vardarbība ir vardarbība jebkurā gadījumā. Pārfrāzējot- vai nav vienalga no kā nelabi paliek.Sāpju faktu jau tas nemaina.
0 0
20/01/2009 15:55
..pilnīgi piekrītu Haijamai! Mēs redzam negatīvo, kas nāk no geju puses... bet ja visas negācijas it kā neskar so temu... tad viss štokos!
Un par bērniem... sorry... ar ko labāks dzēraju pāris..kurš nerūpejas par saviem berniem... vai māmiņas mīļakais, kas izvaro pameitinu... no parasta, inteliģenta geju para, kurs grib teiksim divata audzinat bērnu?
Un kuram no siem berniem būs labaka dzīve?
Es dotu priekšroku noteikti geju ģimenei!
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 1375

20/01/2009 16:00
=creamblud
Tas gan bija skaisti- vispirms kā tāds deputāts nolīdzina tautu līdz ar zemi, daudz nešķirojot un tad novēl jauku dienu         
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 28

20/01/2009 16:02
Un vēl - homo pāris, ja vēlēsies bērnu - tad būs nomērījis nevis 7 bet 107 reizes. Jo apzināsies visus riskus. Homo ģimenēs bērni nevar gadīties. Tie visbiežāk ir plānoti.
0 0
20/01/2009 16:03
neko jau nenolīdzināja. nevienam neuzbrauca. :)
Tev arī - jauku dienu. :)
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 28

20/01/2009 16:04
=dzimumzīmīte
Ir lietas, kas man uzšauj burbuli - un šī ir viena no.
Es "skaistos" stāstus no homo cilvēku puses esmu daudz dzirdējusi. Un es zinu - kā tas ir - būt homo cilvēkam mūsu sabiedrībā.
0 0
20/01/2009 16:07
Nu ta kā tomēr nē. Man nelien saprašanā, ka geju pāris adoptē bērnu. Tad, kas bērnam ir mamma?????Divi tēti, kas mīļi sadzīvo? Domāju, bērnam gan tā ir uztveres kropļošana. Pie tam tur ir jārēķinās ar sabiedrības attieksmi. Drīzāk man sanāk egoisms bērna adoptēšana.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 28

20/01/2009 16:16
=roze3
Tu esi kādreiz redzējusi bērnu namā auguša cilvēka acis????
Kad bērns izaug neviena nemīlēts un nevienam nevajadzīgs. Gatava destruktīva personība ar ļooooti lielu iespējamību uz deviantu uzvedību.
Un cik ir veikti pētījumi citās valstīs, kur tāda prakse jau ir labu laiku- ir secināts, ka homo bērns caurmērā nearko neatšķiras no hetero pāros augušiem bērniem.
Un kas bija dīvaini - vidēji nedaudz, bet tomēr IQ tādiem bērniem bija augstāks.
Un šādi homo ģimenēs izauguši bērni bija atvērtāki pasaulei un notiekošajam tajā.
Lūk tā.
0 0
20/01/2009 16:26
Jā, esmu redzējusi. Bet vai tā ir garantija bērnam, ka viņš tiks mīlēts geju ģimenē? Tur skandālu nav?????
Neesmu lasījusi, ko saka paši bērni, kas auguši tādās savienībās. To, ka veikti pētījumi, tam ticu un zinu, ka sadzīvē reizēm ar IQ var iet ieskrieties.

Tu neatbildēji par mammu. Vai arī to nevajag?
0 0
20/01/2009 16:37
kāda starpība? es varu parādīt neskait’mus bērnus, kas nezin, kāds izskatās viņu tētis, jo - vienkārši aizlaidies. un par bērnu vispār rūpējas viena mamma. divi mīloši cilvēki - tas ir vairāk.
vēl trakāk - meitenīte izaug ģimenē, kur ir mamma, vecmāmiņa un vecvecmāmiņa. visas mīļas un rūpīgas. bet visas - sievietes, vecvecmāmiņai vīrs karā gājis bojā, vecmāmiņa jauna šķīrusies, mamma nekad nav bijusi precējusies. ļoti krietna un kārtīga ģimene. bērna mamma slēpj no bērna tēva vārdu un personību, jo tā ir izlēmusi.
ar ko šis modelis ir mazāk greizs?
0 0
20/01/2009 16:41
Neņemās man tas pretī, tas viss.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 1375

20/01/2009 16:44
Nu lūk, par tiem bērniem homo pārim... Teikšu atkal godīgi - NEZINU!!!! Te nu mans viedoklis dalās un par to runājot, jūtos kā pa naža asmeni staigājot.

Jo... pilnīgi piekrītu raganiņai, ka dzērāju un uz vardarbību tendēta heteroģimene bērnam būtu daudz postošāka nekā miermīlīga, inteliģenta homoģimene un galu galā, kāpēc vajadzētu diskriminēt cilvēkus dēļ tā, ka daba viņus tā ir " iekodējusi". Tad jau arī - kā te daži komentētāji izteicās - visus albīnos un sarkanmatainos, par diabētiķiem un dažādu ģenētisko kaišu slimniekiem, nemaz nerunājot- arī dalam nost, jo novirze paliek novirze un liedzm viņiem visiem jebkādas adopcijas iespējas.

BET no otras puses nevaru nepiekrist viedoklim (rozei3), ka daba ir iekodējusi arī to, ka bērnam ir gan māte gan tēvs. Homoģimenē,atvainojiet, es šadu modeli nevaru ieraudzīt. Un kas notiks, kad bērns savā būtībā būs hetero, bet ģimenes modelis tam pilnībā runā pretī? Labi, ja šis homo pāris būs pietiekami elastīgs savā domāšanā un bērna attieksmes veidošanā, ka " pasaulē var būt dažādi" ,bet... jebkurā gadījumā viņi nonāks pretrunā ar sevi un viņu attiecību modelis dominēs vienalga. Bail pat iedomāties, kas ar bērnu notiek, ja šie homovecāki nebūs tik elastīgi pret hetero bērnu... Protams, te atkal sekos 100 pretargumentu un pamatotu...

Ai, ziniet tiešām, slidena tēma. Es tomēr vairāk turos pie tā, ka dabiski bērnam jābūt mammai un tētim.Nu dabā ne velti taču bērnus var radīt pretējie dzimumi- ņem kā gribi!

Un lūdzu nemetieties man pārāk virsū ar saplosīšanu, jo kā jau teicu sākumā - es pati šaubos!
0 0
20/01/2009 16:46
man liekas, ka tā kā jau te vairāki saka - nevajag saspringt uz to homoseksuālismu. tāpat jau ir daudz problēmu. un tās patiesībā visiem vienādas, gan tiem, gan šiem.
vienlīdzīgu attieksmi, un tad jau viņiem nevajadzēs karot par savām tiesībām.
0 0
20/01/2009 16:47
dzimumzīmīt, nav jau tiem bērniem to mammu un tētu šā vai tā! kolēģes brālim aizmuka sieva, palika jauns puisis ar divām mazām meitenītēm. vai arī mans iepriekš minētais stāsts par sievietēm. tas viss no dzīves. nesaprotu, kāpēc jāsapringst vienā virzienā..
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 28

20/01/2009 16:52
trakākais ir tas, ka reāli Tā saucamā Normālā Ģimene - Latvijā ir tikai 20% gadījumu.
Palielinās vientuļo sieviešu skaits, kas audzina vienas.
Tāpat jau pieminētajā modelī, kur ir 3 dažādu paaudzu un viena dzimuma ģimenes locekļu - kur tad ir tas Tēviņš?
Ja nav - tad nav ģimene?
Un Vientuļnieku ģimenēs bērns neredz pašu būtiskāko - rūpes un mīļumu starp 2 cilvēkiem. Un homoģimenēs nav gatava modeļa - kā veidot sadzīvi. Katrs pāris atrod savu. Un te neder veča paziņojums - man TV un alus - Tu kalpone ar krāniņu.
Skatamies plašāk:)))))
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 1375

20/01/2009 16:53
Izņemot momentu, par kuru šaubos kā arī to momentu kā es justos kā māte, ja mana atvase būtu homoorientēta, - visādi citādi esmu par vienlīdzīgu un nediskriminējošu attieksmi.
Labprāt pat iedraudzētos ar kādu šādi orientētu cilvēku.Izpratnes un viedokļu redzesloka paplašināšanai (nepārprast- intīmā pieredze te nav iekļauta   )
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7492

20/01/2009 16:54
ko satraucas:)) drīz globalizācijas ietekmē visi sāxim pumpuroties un atkritīs dzimumu atšķirības... Būsim "ono" un viss :))
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 1375

20/01/2009 16:55
haijama-s
Nu tāpēc jau arī saku, ka mans viedoklis attiecībā uz bērniem šajā tēmā dalās, jo... nu ir jau kā Tu saki un vēl 1000 negatīvu piemēru iz heterosakaru rezultātiem ... :(
0 0
20/01/2009 16:55
Es nekur nemanīju, ka "vairākums" nicinātu gejus. Gluži otrādi. Tik nesaprotama šī guļamistabas lietas iznešana uz ielas...
0 0
1...8910 11121314...20
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas