mēs dzīvojam reklāmas laikmetā, un laikmetā, kad bara instinkts ir spēcīgāks par individuālo spriest spēju. jo lielāka ažiotāža, jo mazāk man interesē, pēc gadiem, 3 kad viss trakums būs norimies, palasīšu un tad izdomāšu. tā bij ar Da Vinčii kodu, tā bija ar Meiteni ar pūķa tetovējumu.
Cik cilvēku tik viedokļu un nav tam jābūt vienādam nu nav.
kapēc visi skrien uz Greju? Elementāri, šodien visi plikumi tiek pasniegti uz paplātes. kādreiz tikai vēlā vakarā aiz aizklātiem logiem, skatījās. Tagad erotiku un prezervatīvus, TV rād jau ap 16tiem.
mani vairāk interesē kāda ir šī stāsta morāle?
esi maita un tevi pielūgs, vai, ļaudis, kas ar mums notiek, uz kurieni iet pasaule?
0
0