Ielogoties
Reklāma

Kāda būtu realitāte? Kāds = turpinājums? / 160

12/01/2011 07:45 | Diskusija lasīta 11722 reizes
Laikam jau kāda gudriniece, nevis gudrinieks, izdomājusi tādu instrukciju/manuāli, kā esot jāattiecas pret sievietēm:

1) Izrādi katru dienu, ka vina ir Tev nozimiga. Romantikas nevar but par daudz.
2) Iepriecini vinu. Ar labiem priekšlikumiem, kā pavadit laiku kopa. Ar sīkumiem (ieklausities un uztvert par ko sieviete priecajas, interesejas kas vinai patik, ja to nezini, tad jautā. Tavs reitings celsies vinas aciis. Ļoti nozimigs punkts
3)Ievies kadu nodarbi (bez seksa), ko jūs izbaudāt un darāt kopā. Vienmēr izradi vēlmi būt ar vinu kopā.
4)Vienmēr attiecies pret sievieti ar cieņu, iejūtibu. Gan ar vārdiem, gan citās savās darbībās.
5)Labs humors, kopiga izsmiešanās satuvina.
6)Jebkura sieviete ir kaut kada veidā neapmierināta ar savu izskatu. Pamani skaisto savā sievietē un pasaki to viņai (jo vairāk, jo labāk).
7) Izej ar vinu sabiedribā.
8) Lai ari Tava mamma ir svarigākā sieviete Tavā dzīvē, Tavai mīļotajai vienmēr jābut nedaudz svarīgākai. Mamma, ja ir gudra, zinās, ka tā ir pareizi, bet tava sieviete, ja tā nebūs, Tev to nepiedos.
9) Lūdz piedosanu vienmēr, ja esi nodarijis vinai pāri, vai rikojies nepareizi.
10) Esi ar vinu ari, kad ir ne tik labi. Liec justies pasargātai un atbalstītai.
11) Izrādi,ka vinai ir centrāla un galvenā vieta tava dzivē.
Vienā vārdā -- esi Vīrietis. Vīrietis, uz kuru var paļauties.

Ja kāda sieviete izvirzītu tādu prasību tādu komplektu, ja kāds vīrietis šo instrukciju izpildītu vai mēģinātu izpildīt, kā tālāk attīstītos 2 tādu cilvēku attiecības?
Atbildes (242)

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

21/01/2011 22:59
Mariin, vai Tu uzskati, ka visi te nāk ar savu kājstarpi lielīties? Lai arī pastāv zināma likumsakarība starp starpausi un kājstarpi
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

22/01/2011 01:32
Junona2 ir arī tādi, kas izrāda un pat nekautrējas to pateikt tai sievietei
izrāda ko? cerams, ka veselīgu interesi, nevsi ķermeņa apakšējo daļu!
inkognitoo Haraldam - nu ka patīk, īpaši vīriešiem - glaudīsi pa spalvai, dabūsi visu, ko gribēsi
priekš tam ir kontrōljautājumi uz aizbēršanu!
nu, protams, ka ir jebkuram likumam izņēmums
protams, ka ir, bet tikai neprecīzi formulētiem likumiem!

0 0
22/01/2011 09:02
Hari, tā kā mans tekstiņš ir atbilde Inkognitoo, tad, lai uzzinātu, ko izrāda, ir jāiet paskatīties viņas komentārs
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

22/01/2011 16:55
bija aizdoma, provēju, neatradu.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

22/01/2011 16:56
laikam izrāda i seksīgumu, i prāta stāvokli.
0 0
22/01/2011 18:22
Hari, Hari, skatīties vajag uzmanīgi

inkognitoo | 21.01.2011. - 14:03:21

junonai - latvieši lepojas, bet, ja neizrāda, tad tā sāpe.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

22/01/2011 19:30
latvieši lepojas [ar sievām], bet, ja neizrāda [ka lepojās ar sievām], tad tā [ir] sāpe?
0 0
22/01/2011 19:32
Inkognitoo tā laikam ir sāpe
0 0
22/01/2011 20:02
Inkognitoo, diezgan droši nojaušams, ka kaut kāda kājstarpe ir visām, kas te dzīvojas, ties interesantas, kreatīvas, aizraujošas ausstarpes visām nav pilnīgi noteikti...

Un ne reizi te neesmu teicis, ka ar kājstarpi jālielās jebkam, neatkarīgi no dzimuma.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

23/01/2011 12:06
Mariin - lielīties, izrādīties, uz paplātītes uzlikt, sadekorēt pēc kaut kāda brīža noskaņojuma... ta kāda starpība, vienalga šīs anketas ir blefs, ja nu vienīgi tāds suņuku astes rajona apostīšanas princips, bet ar gauži vājš.
Arī par starpausu telpas patieso dabu no tām pagrūti ko izspriest un arī ar to dižošanās neko labu nesola

khm, ienāca doma prātā... ka pastāv arī garīgā masturbēšana
0 0
23/01/2011 12:09
Te var taisīt jaunu tēmu - kas ir garīgā masturbēšana...
0 0
23/01/2011 12:32
Inkognitoo, var jau noliegt pilnīgi visu, -- tāpat redzams/nojaušams, ka tāds noliegums ir nespēja piedāvāyt savu redzējumu un arī tikai viena no maskām.
0 0
23/01/2011 12:46
> Ube!

Diezgan pamatotam un lielam riebumam pret domāšanas procesā iegūstamām vērtībām jābūt, lai izdomātu jau iepriekš nosodāmu teminu garīgā masturbēšana. Tad jau laiks atpakaļ vienīgi pie instinktiem, -- baidos, kas tas arī būtu ceļs no sievietēm pie mātītēm, degradējot atlikušos vīriešus par tēviņiem, -- vīriešus par tēviņiem jau ir padarījusi LR ekonomika, jo gruzīnu folklora vēsta, ka tēviņš ir vīrietis bez naudas...
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

23/01/2011 13:09
mariins - piekrītu - var noliegt visu, bet jēga tad dzīvot? Ir lietas, kam piešķirama lielāka nozīme, kam mazāka, kas kuram svarīgas, kas nesvarīgas. Izpausmes veidi un paužamais, paldies Dievam, ir tik dažādi! Es varu izvēlēties, ko kam un kad paužu, vai tad ne tā?
Maskas, khm... diemžēl mūsu sabiedrībā cilvēki tās tā pieaudzējuši, ka tās kļuvušas par otru, trešo un padsmito ādas slāni, turklāt tā, lai tik neatšķirtos no bara, ka nespēj pieņemt, ja kāds dzīvo bez maskas.
Vakar skatījos filmu par Hepbernu, arī tur izskanēja doma: Mēs nedrīkstam atļauties rādīt, ko jūtam.
Tas gan bija titula nosacījums, taču šodien citi apstākļi, citi vilku bara likumi, taču tik grūti atteikties no patiesuma. Diemžēl.
Pats stulbākais, ka tā mēs neiepazīstam paši sevi - kas es īsti esmu, kas man īsti nepieciešams, vai es esmu sev tik drosmīgs pateikt pats sev, izvērtēt, kas man traucē sasniegt to, un reāli rīkoties. Un ja arī kāds sāk, tad pertī maskainis, kas nav gatavs tās noņemt. Un interesanti, ka neļaujas palīdzībai tās noņemt.
Ir arī cita problēma - pastāv iespējamība, ka iepatīkamies, iemīlamies maskās, vai arī tā, ka ar trenētu aci iemīlam to, kas slēpjas zem maskas, bet otrs negrib to masku ņemt nost...
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

23/01/2011 13:15
Garīgo masturbēšanu no domāšanas atšķir mērķis. Var jau osodīt terminu, taču termins ir neitrāls. Arī process ir neitrāls, taču darītājs gan ir nosodāms. Jo tiek iesaistīti citi.
0 0
23/01/2011 13:16
Es neesmu tik kategoriska pret maskām. Ja jau cilvēki tās uzliek, laikam jau tās darbojas kā aizsardzības mehānisms, lai nesabruktu, nesalūztu. Tātad ir pieļaujamas. Un kuram tad gribās sevi citiem parādīt vāju, nevarošu? Vieglāk tak uzlikt pašpietiekamības masku un mēģināt izdzīvot...
0 0
23/01/2011 13:17
Nezinu, kur jūs tās maskas tik ļoti saskatāt? Te, konkrēti šajā portālā, jā, bet dzīvē? Varbūt ne tajās aprindās grozos, vai kā?
0 0
23/01/2011 13:21
fantomās sņimi masku , ja tebja uznal! /komisārs žufls/ m.f ’’fantomass’’
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

23/01/2011 13:31
ube - bailes ir tās, kas uzliek masku. Un visnožēlojamāk, ja ir bail pašam no sevis, ja tuviniekiem atklāties. Jā, arī tad, kad grūti. Tur jau tas trakums, ka gribam visu laiku būt mega stipri 24 h/diennaktī un 360 d/gadā. Tā daba mūs nemaznav iekārtojusi. Tāpēc jau apkārt ir tuvie cilvēki. Un kā gan viņi lai justos nepieciešami, ja mēs visi tik viosvaroši nonstopā?
0 0
23/01/2011 13:37
Piekrītu Tev, inkognito. Tik to draugu, kam var atļauties būt vāja ir maz. Tā paanalizēju - vecākiem vājumu neizrādīsi, tie paši vāji un pārdzīvos ļoti. Bērniem - tie paļaujas uz mūsu varēšanu. Jāmeklē tik starp draugiem...
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas