Ielogoties
Reklāma

Neprasi neiespējamo!(jeb vīriešu un sieviešu psiholoģiskās atšķirības) / 60

10/01/2011 19:53 | Diskusija lasīta 5884 reizes
Visi vīrieši ir cūkas, maitas, atnācēji no Marsa, un velns viņu zin, kas tiem galvās darās! Tāpat sievietes dusmās tiek lamātas par vājībām, čūskām, peretājvistām. Kā Paukštello dziedāto dziesmu-... lemts izprast sievietes dabu!-pārfrāzējot. Jau tuvāk patiesībai... Jā, mēs, patiešām esam atšķirīgi ne tikai ārēji, bet arī savā domāšanā, pasaules uztverē un līdz ar to attieksmē pret pilnīgi visu! Vīriešiem dzīvē galvenais ir panākumi darbā, sekss, vara, mašīnas. Sievietes vairāk tiecas pēc mīlestības, drošības, harmoniskas ģimenes dzīves. Dusmoties par to ir muļķīgi, jo tā vienkārši IR. Dievs tā iekārtojis!
Atbildes (81)
123 45
12/01/2011 17:49
lotars teēo neapmietināto pamesto vīru?
0 0
12/01/2011 17:58
Viss atkarīgs no slāpēm!!!
0 0
12/01/2011 17:59
ne jau visas anekdotes ir smieklīgas, tur nu gan tiesa.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

20/01/2011 16:38
viss atkarīgs no intelekta līmeņa... katram līmenim savas prasības un vēlmes...

Jā, un arī apziņas plašums saistošs. Intelekts vien neko labu nesola

Kaut gan vērojama tendence ar intelektuālajiem vientuļniekiem, kuri lepni dižojas ar Brīvību, taču faktiski dzīvo kaut kādā ilūziju pasaulītē, veģetējot no virtuālajām drupačām, mānot sevi, slēpjoties no saviem kompleksiem, slinkuma, bailēm... dzīve līdzinās atsaldētai picai mikrenē
0 0
20/01/2011 17:25
inkognitoo, un ko Tu dari šajā virtuālajā pasaulītē?
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

20/01/2011 20:42
Marss Dusmoties par to ir muļķīgi, jo tā vienkārši IR. Dievs tā iekārtojis!
bet vismaz 1 nepareizību Radītājs pieļāvis!
0 0
21/01/2011 00:36
izlasot inkognito komentāru, varētu padomāt, ka katras personas dzīve tik no pretējā dzimuma vien atkarājas un pie tā vien savu vērtību iegūst. nu, tak nav tā. var vienatnieks dzīvot laimīgi, pilnvērtīgi un līdzsvarā. kaut kā varbūt mazliet pietrūkst un kaut ko varbūt gribētos vairāk vai citādāk, bet tā nudien nav mirstama vaina. nevienam jau nav pilnīgi viss, ko viņš vēlas. arī precētajiem un citiem pāriniekiem ne.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

21/01/2011 09:04
viss atkarīgs, bet ne tikai no intelekta līmeņa. no wiskā.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

21/01/2011 13:20
Micei - virtuāli komunicēju, šobrīd tā
0 0
21/01/2011 13:26
Tieši tā, Haijam! Tā arī atbilde inkognito.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

21/01/2011 13:33
Haijamai - x - piekrītu - dzīve nevar būt atkarīga no otras personas, tas ir nožēlojami un dramatiski. Es tik par to demonstratīvismu - faktiski bailēm reāli rīkoties, lai patiesu līdzsvaru dzīvē iegūtu. Vieni ieņem pozu "samierinos", citi - "(paļci veijerom)- kā gribu, tā atpūšos", taču faktiski ... nocietinās un "atraujas"uz citu rēķina. Cik godīgi es pats sev atzīstos, ko vēlos, ko daru, lai to sasniegtu.
0 0
21/01/2011 13:36
Nu... nedomāju gan, ka te ir daudzi tādi, ko apraksti. Drīzāk pavisam normāli ļautiņi, kuri brīvajā laikā pakomunicē... un viss. Padauzās un laiž atkal dzīvē.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

21/01/2011 13:52
Ja apzinās, ka vislaik smilškastē nēsēž, tad viss ok
0 0
21/01/2011 13:54
Kodzīvē partneru dzīve pat ļoti atkarīga no otra finansiālajām veiksmēm/neveiksmēm, labajiem/kaitīgajiem ieradumiem utt..
Bet tā ir mana izvēle-brīvība būt ar kādu kopdzīvē!!!!!
Vai tad tā ir brīvība- būt vienam- ja sirds, ķermenis vēlas tuvību, mīļumu!!! Vai otrādi, esot ar kādu kopā, ir vēlme būt vienam?!!!

Brīvība ir izvēle!!!!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

21/01/2011 14:16
Piekrītu austerre. Cilvēkiem bieži vien lielākās problēmas sagādā fakts, ka viņi paši nezin, ko vēlās. Tad, kad ir sapratuši, ko tieši un kā grib, tad arī ir vieglāk būt brīvam attiecībās vai brīvam vienatnē.

Kāds reiz teica, ka nekad nav garlaicīgi ar tiem, kuriem pašiem ar sevi ir interesanti. Kad iemācies pats sevi izklaidēt, tad tev nevajag nevienu citu, kas tevi izklaidēs, jo izklaidēt sevi vari pats, un tad arī vari vieglāk saprast, ar kādu cilvēku tev pašam būs interesantāk nekā esot tikai ar sevi vien. un tad arī vieglāk ir pieņemt atšķirīgo un novērtēt to.
0 0
21/01/2011 14:24
Piekristu visam, ja nebūtu tas "izklaidēt". Būt pašam ar sevi interesanti- tas nav tikai izklaide.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

21/01/2011 14:25
austerre, tieši tā - brīvība IR izvēle, nevis samierināšanās maskēšana. Un apzināties, ka MAN IR MANA brīva izvēle,vēlmes,vajadzības un OTRAM IR VIŅA brīva izvēle, vēlmes, vajadzības. Tik tā pieņemšana...
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

21/01/2011 14:29
Ar izklaidēt es domāju plašākā nozīmē, nevis lētas izklaides :)
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

21/01/2011 14:46
Nuu, svarīgi ir prast un spēt pašam sevi gan nodarbināt, gan attīstīt, gan izklaidēt. Tad ir, ko piedāvāt, ir, no kā izvēlēties, ir, ko saskaņot.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

21/01/2011 14:50
Sevi izklaidēt un nodarbināt
0 0
123 45
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas