Iniciar sesión
Publicidad
bruuka

Comentarios: Parunāsim par seksu?!

Comentarios (108)
ube | 14/07/2008 11:40
Sievietes iepazīšanai vajadzīgs drusku laiks. būs gribēšana, iepazīs, uzzinās un būs labi.
bruuka | 14/07/2008 11:29
Bet kaa tu vari zinaat, kas sievietei patiik, katrai vajag citu pieeju... , vai esi seksaa pats dievs... ?
krots4 | 14/07/2008 11:25
>bruuka
piedodu, kļūdies :) ..driizaak otrs variants - ja mašīniite normaali ripo, tad pasažiereem nav vajadziibas domaat par vadiishanu :) .. es to driizaak taapeec teicu, ka kaukaadas vadiibas izpausmes seksinjaa noziimee, ka sieviete veelas piedaliities, nevis tikai sanemt..tas taa.. lai gan arii sanemt var skaisti un uzvelkoši - taa lai ir prieks daavaat :)
es nesuudzos..mees vienk plaapaajam par to, kaada kuram pieredze biežāk gadaas.. un tad es vienm pabriinos, ja sieviete izraada veelmi vadiit kauko no intiimaa :) ..forša , bet paaraak reta paraadiiba..---protams, ja skaita tos gadiijumus, kad vada uzvelkoši :)
bruuka | 14/07/2008 10:46
Klausies, krot, tikai piedod ja kļuudos, bet varbuut tavaa klaatbuutnee sievietes saspringst, nespeej atraisiities, kaut kas taads ir tieši tavaa raksturaa?
krots4 | 14/07/2008 09:47
teoreetiski piekriitu, bet reaali neesmu sastapis nevienu vadošu buutni :) ..ne taapeec par to atcereejos, ka man tas pietruuktu, bet taapeec , ka taada izpausme vienk ir kaukur citur, nevis tur, kur es gadiijos.. taa gadaas :)
bruuka | 14/07/2008 09:30
Viirieti vadiit gultaa nav nekaada maaksla, tas noziimee tikai pateikt, paraadiit vai likt saprast , kas man patiik un lielaakaa daļa viiriešu ir prieciigi sievietei izdabaat , jo grib lai sieviete ir apmierinaata seksaa, guust orgasmu. Un peec tam tieši tas pats ir ar sievieti, viņa grib sniegt prieku viirietim. Agresiivie, domineejošie, kas sievietee neieklausaas ir, paldies dievam, liels retums, tos uzskatu par braaķeetiem...
krots4 | 14/07/2008 08:01
>bruuka
saakotneeji protams arii kotletes buus kaa delikatese :) .. un taa var ilgi domaat, ja nav ar ko saliidzinaat :) ..bet runa bija par muusu gadu sajuutaam, kad jau ir ar ko saliidzinaat un tas taa saakotneejaa sajuusma paliek drizaak tad, ja tieshaam mums cilveeks gadiijies blakus ar kauko iipašs..parasti jau taa nav, jo to iipašo visiem nepietiek un tad ar saakuma sajuusmu ilgi neizbrauksi un man nav taa bijis, kaa tu saki, ka peec briiža sieviete rodas kaukaada tevis piemineetaa interese, lai vinja kļūtu vairaak kraasaina pret viirieti sev blakus..reaali mees esam ar to sajuutu bagāžu, kaadu nu mums ir.. un tad vieniem rutiina piezogas aatraak , citiem veelaak, jo vairaak skaistu sajuutu rezervee ..Saakumaa jau to nevajag, bet vispābā nav labi, ja visu laiku tikai dzinsi un dzemperiic kaa vieniigais apgeerbs valkaajas :)
P.s. ja tu reaali arii maaki viitrieti gultaa vadiit, tad tev par to atziniiba :) ..kaut arii izklausaas neticami..un biku liidzjuutiiba arii, ka vadaami joprojaam sastopami :)
melleniite | 11/07/2008 22:57
Ai, marīn, mana doma jau tāpat tev bija saprotama...
bruuka | 11/07/2008 21:35
ņesaprast, nezinaat ko otrs veelas vai kas otram ir nepatiikami nav nekaads greeks, neesam jau dievi, bet slikti ir neintereseeties par to, ietureet muļķiigu pozu- tev mani jaasaprot, tev jaazin ko gribu es un basta. Taapeec jau mees te sarunaajamies, lai izprastu viens otru , nevis striideetos, dusmotos vai apvainotos.
mariins4x4 | 11/07/2008 21:26
Melleniit, star spriedumiem, secinājumiem un spriedelējumiem ir atšķirība.
mariins4x4 | 11/07/2008 21:26
Bruuka, lieliski! Tev taisnība. Vēl un jo -- mūsu patalabanējā sabiedrībā aktuāla ir divu parādību pārklāšanas, abas skar arī seksu: agresivitāte un neprasme sarunāties. Mūs ikdienā māca, mums prasa agresīvi strādāt un agresīvi atpūsties, tad nu tā aizraujamies, ka seksā un savstarpējās attiecībās to agresivitāti pārvēršām par saasinātu neiecietību, kur tad nu papildina neprasme sarunāties. Lai sarunātos, tas otrs ir jāpazīst/jāiepazīst, -- ja uzsveram/vienmēr atceramies/akcentējam vienīgi savas vajadzības, vēlmes, par attiecību crahs nav jābrīnās. Seksīgi ir sarunāties prasmīgi, -- dialogā, nevis monologā... :))
bruuka | 11/07/2008 20:56
mariins4=4, ir jau arii sievietes, taas saucamaas viiriešu niideejas, ne tikai viirieši , kuri visumaa sievietes nemiil, necieš. dzimumdziņa viņaam ir, bet viiriešos redz tikai neliešus un idiotus.Arii viņaam gruuti izveidot attieciibas.Nav jau nemaz tik daudz sieviešu, kas ir speejiigas uzdot vienkaaršu un vaļsirdiigu jautaajumu- vai tev kaut kas manaa uzvediibaa nepatiik, pasaki un es respekteešu tavu viedokli, jo tu man esi ļoti svariigs.
bruuka | 11/07/2008 20:49
krots4, es runaaju par saakotneejaam attieciibaam, kad ir jaabuut emocijaam un , kad visvienkaaršaakais pieskaariens ir patikams, bet peec tam šajaa gadiijumaa notiek seksuaalaa pielaagošanaas, kad viirietis grib man iztapt un es viņu driikstu vadiit un es savukaart gribu iztapt viņam, tad arii sekss izveidojas ar patstaaviigo partneri perfekts. Taa ir mana pieredze, ja ir fiilings, tad sekss sanaak labs. `bet ja divi cilveeki bez savstarpeejaam juutaam, vienkaarši gaida, ko nu tas otrs man tagad raadiis, kaadu klasi seksaa, tad taa saskaņa nemaz tik perfekta nesanaak, vai vispaar tur nekas sajuusmas veerts nenotiek.
krots4 | 11/07/2008 17:41
>bruuka 21:33
nevaru piekrist, ka tehnikai nav noziimes.. tev buutu taisniiba, ja ietu runa par diviem liidziigiem, kas neko nemaak no otra sajuutaam piepildiit , kad rozaa brilles pasliidees uz deguna zemaak..tev buutu taisniiba par tiinjiem, kam tuviiba vispaar ir piedziivojums , kas sajuusmina dajebkaa, ka tik padiidiities un pagraabstiit :) ..bet mani sajuusmina, ja sieviete mani sajuut un maak ar manaam sajuutaam rotaljaaties taapat kaa es maaku rotaljaaties ar vinjas sajuutaam :) ..tas noziimee, ka vinja uzskata par noziimiigu to, ko var panaakt ar pieskaarienu, nevis tikai paijaat un taa teikt, ka otrs mīļš, ja reiz paijaa :) .. laba tehnika noziimee miileet sava foršā cilveeka augumu nevis tikai uz labu laimi taustiit - kaa buus, taa labi :))
melleniite | 11/07/2008 12:14
man patīk Mariina spriedelējumi... Pilnīgi piekrītu... V

Un ar emocijām un tehniku jābūt tā, ka jābūt abiem... tad ir ideāli... Diez vai ar plikām emocijām, bez labas seksa tehnikas ( nu tā, lai abu ķermeņi sajūtiski ir viens otram piemēroti) ar pliku bakstīšanos orgasmu nedabūsi, savukārt labs sekss bez emocijām orgasmu dos, bet nedos emocionālo baudījumu... Man patīk komplekts...
esmeralda | 11/07/2008 08:59
... nosodīt kādu par intensīvu meklēšanos sievas aizsegā?!!nenoārdot visus flangus!!! pieliekot gadus un vēl daudzus +++,vai kādai gribošai sievietei tas pat varētu ienākt prātā!!!!Ui,savā mūžā tik daudz neesmu izbaudījusi,kā šeit!!!!! atrodoties no agra rīta līdz vēlai naktij ... un radies priekštats ka nekautrīgā meklēšanās ,visu savu vēlmju publiskā atklāšanā,jāāāāāāāāā ... tiešām,tur tā sāls !!! un meklēties gan ar garo mēli,kas noder daudz kam,kā aizstājēja,gan visu pārējo kas nu vēl atlicis!!! nu takš kapā jau visi vienādi būsim!!!!lai mums veicas!!!!!!!!
5-1-5 | 11/07/2008 00:28
Plikas emocijas nav nekā vērtas, tāpat kā plika tehnika. Forši ir tad, ja ir gan viens, gan otrs, turklāt abpusēji, ja viens ir tikai devējs, otrs tikai ņēmējs, drīz vien iestājas pagurus un apnicība un tad ne ar tehniku, ne vienpusējām emocijām nekas nav glābjams. LAbsajūta ir tad, ja ir līdsvars :)
mariins4x4 | 11/07/2008 00:18
bruuka, vīriešiem sievietes nav jāmīl... Jāmīl ir vīrietim un sievietei vienam otru, -- ja tā mīlestība nav divpusēja, tad sanāk vienīgi kāda vienpusēja izmantošana, veģetēšana... Un, ja nu tā mīlestība ir emocijās, tad vēlams -- arī! --, lai sapratne būtu arī prātos... Turklāt dzimumdziņa nav vienīgi vīriešu prioritāte, -- bildu ābices patiesība: par sķērēm, par sieviešu pieaugošo aktivitāti, iestājoties ap-40-nieču klubā... Daudzpusēji attīstīta ap-40-niece (>35 ... ) -- tā ir bauda, par kuru pat sapņot iepriekš var neizdoties... :))
Sevišķi aizkustinoši vērot, kā atmostas personība sievietē, kam nav veicies ar pirmo vīru, ar kuru, pa krei nešaujot, pa labi neskatoties, ir nodzīvoti kādi daudzpadsmit gadi, izaudzināti bērni, un nu -- beidzot -- atradies laiks pašas dzīvei, dzīves iepazīšanai... Ui, katram kārt’igam vecim, kam arī pašam iepriekš kāda avārija bijusi, novēlu tādu atklāsmi piedzīvot -- GandarīJums!
Kamēr kaut kas līdzvērtīgs nav noticis, iespējami abpusēji izmēģinājumi -- dažādos ilgumos (nerunāju par 1 nakts izlēcieniem, par attiecību izmēģinājumiem), 2 pieauguši cilvēki viens otru vēro, provējas, -- arī tais apstākļos nosod’’it no malas ir mietpilsoniski & amorāli, jo veselīgais spriešanai analīzei trūkst nepieciešamās info...
bruuka | 10/07/2008 21:59
man liekas, ka ir viirieši, kas nemiil sievietes, taas viņus kaitina, viņi taas necieš varbuut par nesaprotamo viņiem uztveri par visdažaadaakajaam lietaam, viņi juut tikai dzimumdziņu un vairaak nekaa un nav taa piepildiijuma attieciibaas, tikai plika dzimumdziņa.
bruuka | 10/07/2008 21:47
tehnikai seksaa nemaz nav tik liela noziime, bet gan emocijaam ko izraisa partneris.Ja ir emocijas, speeciigs seksuaalais valdzinaajums pret konkreeto partneri, tad visvienkaaršaakais pieskaariens liekas fantastisks.bet ja partneris nesaista, tad nekaada tehnika neliidzees.
1234...6
En este momento, solo utilizamos cookies técnicas para garantizar el correcto funcionamiento del sitio web. Más información