Iniciar sesión
Publicidad
staburags

Staburaga hipotēze

man liekas, ka sievietei nav sociālās atbildības gēns vai instinkts( saucat ka gribat)Man liekas, ka sievietei ir tikai vairošānās instingts. Bet lūk vīrietim man liekas ir kaut kas tāds ko varētu nosaukt par sociālās atbildības gēnu... Un man liekas ka šie ir divi pretēji gēni/intinkti, kas ārī piepilda un virza sabiedrības attīstību...

Publicado por: staburags
Publicado: 30/05/2015 18:42
Visto: 2611 veces
Comentarios: 21
A 0 personas les gusta este blog
Comentarios (21)
mil50da | 05/06/2015 12:51
Es nemaz par Tevi, staburag, neinteresējos. Tikai domāju, ka varu izteikt savu viedokli šeit. Un doma ir, ka Tu sabiezini krāsas. Piekrītu, ir sievietes, kurām ir bijuši n-tie piedzīvotāji un no katra šai pa bērnam. Tad Tev var piekrist. Bet ir ari vīrieši, kuriem n-tās sievietes bijušas kopdzīvē un katrai viņš atstājis pa bērniņam! Par ko tad šie kungi domā? Atkal sievietes pie vainas?
staburags | 04/06/2015 10:42
meitenes, nu neapvainojaties... tā diemžēl ir skarba realitāte... Nu nav jums atbildības par nākotni...
mil50da | 03/06/2015 23:19
Staburagam laikam kāda sen aizmirsta pieprasījusi uzturlīdzekļus...
staburags | 04/06/2015 10:43
kāpēc Tu tā intresējies par staburagu... bet ne par staburaga radīto dzīves skaudro ainu...
bingooo | 03/06/2015 18:20
Klau staburag, ja liekas, tad pakrīt;)!
staburags | 03/06/2015 18:32
kuru Tu tagad citē... ?
aldija | 03/06/2015 16:59
Vai tad Tev kāda paziņojusi, ka gaida bērnu????? Savādāk neprotu izskaidrot šo blogu
staburags | 03/06/2015 17:02
tā jau arī ir sievietes ipatnība, apmaldīties starp divām priedēm... samierinies ko Tev Dievs ir devis... vairojies...
beata | 03/06/2015 18:23
Staburag, bet tur tak ir tikai viena priede!!! Tev divas rādās?
staburags | 04/06/2015 10:51
Ui atvainojos, netīšam izdzēsās aldija... bet atbildēšu viņai tā - Ja liekās tad lasi bingooo, viņš ir virs Tevis, nākošā ailē...
aldija | 03/06/2015 15:16
Tad nu gan liela daļa "sociāli atbildīgie" atradušies. Nez kur rodās n-tās vientuļās māmiņas, kuras vienas audzina bērnus? Tikai nesaki, ka visas maukas, grib tik savākt vīriešus, nokāst naudu, izplānojušas utt. murgus par savām kādreiz tik "vienīgajām un labajām".
staburags | 03/06/2015 16:49
’’... Nez kur rodās n-tās vientuļās māmiņas, ... ’’ Kā kur rodas? bezšaubām no sieviešu bezatbildīgās vēlmes vairoties un tiksmes spekulēšānu pie vīriešā apzinīguma... ’’Radīšu viņam bērnu un tad viņš man velnu redzēs... ’’ ... Tieši tas ko es arī savā hipotežē izvirzu... Nu bezatbildīgas ir mūsdienu sievietes... neremdināmas egoistes...
murminators | 03/06/2015 19:07
Nu, attiecībā uz daudzām, Staburagam šeit var piekrist.
nella | 03/06/2015 14:54
Es, protams, saprotu, ka ir bezjēdzīgi kaut ko skaidrot tam stulbajam āzim, tomēr viens neliels citātiņš no emuāra par Atlantīdu, atrasts internetā. "Atlantīdā pirmajā vietā izvirzījās vīrišķais pirmsākums, stingra loģika, tieksme uz agresiju, personības apspiešana, nevienlīdzība un, kā sekas, sabiedrības dalīšana nabagajos un bagātajos, kungos un kalpos, saimniekos un vergos. Sākotnēji visa Atlantīda bija sadalīta četrās daļās. Salas ziemeļrietumu daļā izmitinājās tie, kuri dibināja Atlantīdu, vēlāk viņi kļuva par aristokrātiju, augstmaņiem, pārvaldes komandu. Ziemeļaustrumu daļā valdīja tie, kurus var saukt par zinātniekiem, pētniekiem, izgudrotājiem. Dienvidaustrumos – iekārtojās amatnieki, darba cilvēki, kuri gādāja pārtiku. Šeit plauka lauksaimniecība, jūras nodarbes."
staburags | 04/06/2015 10:44
Es taču jau sen Tev teicu, ka Tu man Raini neiemācīsi mīlēt...
mil50da | 03/06/2015 12:43
Staburab, man sāk šķist, ka vai nu Tu te sievietes provocē vai arī Tev pašam tā domāšana ir šķērsām.
staburags | 04/06/2015 10:45
bet kāda starpība... rezultāts tad viens un tas pats...
staburags | 03/06/2015 11:32
Man liekas ka sieviete grib tikai bezatbildīgi vairoties...
beata | 03/06/2015 20:24
Vai tad? Man jau liekas, ka viņai patīk pats process:) Gluži kā vīriešiem.
staburags | 04/06/2015 10:46
nū ja... un vieriešus gribat ieraut šāi bezatbildībā...
beata | 02/06/2015 19:00
Beidzot iestāsties kārtība. Miers un harmonija:)
staburags | 03/06/2015 10:45
Bet tas jau ir tas par ko es runaju... Lz redzams nav izlasijus visus komentarus... es teiktu nosacītais miers un nosacītā harmonija, bet no manas teorijas iznāk, tad tiks pārkapts Dieva noteiktie likumi/instinkti... sievietei nav šī atbildības gēns, tātad sieviete nedomā par nākotni, sieviete neredz tālak par savu degungalu, sieviete tikai grib vairoties, kniebties... Un tieši tas var radīt globālas sekas, kas varētu būt pat briesmīgaka, kā čēnobiļas ātom stacija plus 10 Hirosimas...
beata | 03/06/2015 18:22
Staburag! Es vairāk par to, ka vajag trakam vecim iedot ar mietu pa pieri, lai attopās. un tad, lūk, būs mute ciet un iestāsies miers un harmonija:)
staburags | 04/06/2015 10:47
patiesību nenoslēpsi, patiesību neieslēgsi...
leduszieds7 | 02/06/2015 16:12
..traks var palikt šo vājprātu lasot! Stab..ja nu kādam nav nekādas atbildības sajūtas..tad tā ir lielākoties vīriešu suga! Ne velti beidzot pasaule atkal straujiem soļiem atgriežas matriarhātā! Un tad, kad tas atkal būs noticis... iespējams, te dzīve krasi mainīsies!
staburags | 03/06/2015 10:47
tevis dēļ atkārtošos ar kopī/peist palīdzību, bet iesaku izlasīt visus komentārus - ’’Atlantīda... faktiski man domas par Atlantīdu uzvedināja uz šādām domām. Mūsdienu zinatnieki meklē kaut kādas dabiskas katastrofas sekas, kas lika Atlantīdai aiziet nebūtībā... Bet ka mēs zinam Atlantīdas sabiedrība sastāvēja tikai no sievietēm... un lūk varētu gadīties kā iztrukstot vīrieša iedzimtai atbildības sajūta, sievietes sataisija sūdus un pasās sevi pazudinaja... Lai varētu vieglāk mani saprast, piemēra pēc pievedīšu daudz mūsdienīgāku piemeru... Pastāv uzskats, ja izmirs bites tad cilvēce varētu nomirt no bada... tātad aiziet bija... Pec 10000gadiem kads bŗīnīsies un meklēs cēloni kāpec civilizacija ar tik augstu intelektuāla līmeni aizgāja bojā... meklēs visadus cēloņus un es apšaubu ka kādam ienaks pratā, ka tā bijā pašiznīcība, kas radās uz socīālas bezatbildības pamata, kas vienkārši un brutali indeja visadus insektus un pa eļām arī bites...
beata | 31/05/2015 16:50
Staburag, es jūtu no Tevis īpašu starojumu:) Un tāds kā nimbs virs galvas...
-88344 | 31/05/2015 18:04
Nimbs virs galviņas... :)))
beata | 31/05/2015 18:39
Tavām, Tavām... visām Tavām galviņām:))
staburags | 31/05/2015 18:41
Ube... tas no īsavienojuma... tās ir tikai galvu reibinošas dzirksteles...
staburags | 31/05/2015 12:10
Atlantīda... faktiski man domas par Atlantīdu uzvedināja uz šādām domām. Mūsdienu zinatnieki meklē kaut kādas dabiskas katastrofas sekas, kas lika Atlantīdai aiziet nebūtībā... Bet ka mēs zinam Atlantīdas sabiedrība sastāvēja tikai no sievietēm... un lūk varētu gadīties kā iztrukstot vīrieša iedzimtai atbildības sajūta, sievietes sataisija sūdus un pasās sevi pazudinaja... Lai varētu vieglāk mani saprast, piemēra pēc pievedīšu daudz mūsdienīgāku piemeru... Pastāv uzskats, ja izmirs bites tad cilvēce varētu nomirt no bada... tātad aiziet bija... Pec 10000gadiem kads bŗīnīsies un meklēs cēloni kāpec civilizacija ar tik augstu intelektuāla līmeni aizgāja bojā... meklēs visadus cēloņus un es apšaubu ka kādam ienaks pratā, ka tā bijā pašiznīcība, kas radās uz socīālas bezatbildības pamata, kas vienkārši un brutali indeja visadus insektus un pa eļām arī bitae...
nella | 31/05/2015 17:56
Tak Staburagam viss vienā putrā :D Kaut kur dzirdējis par amazonēm, ieliek viņas Atlantīdā :) Absolūts stulbenis, bet iztaisās par baigo gudrinieku. Tev, Staburag, tas stulbums lien pa visām vietām laukā.
staburags | 31/05/2015 18:23
Nu, re klasisks piemērs - izglītība traucē dzīvot, tiem kam ir tikai akadēmiskā izglītība un nekādas dzīves skolas, tie nekā nesaprot un tik tiešam bez vārdnīcas palīdzības pat olu nemāk uzvārīt... tie kas no dzīves kaut ko saprot tiem tāds sikums Atlantīda vai amazones nav no svara... galvenais ir saprast būtību... Vai varat iedomātied, kas notiktu ar civilizāciju ja šādas nellas pārņemtu sabiedrību... bļin Atlanta 2 būtu klāt... Bļin, manā hipotēzē tomēr neskatoties uz sīkām sadzīviskām kļūdiņām ir ļoti liela patiesība
-73863 | 02/06/2015 16:24
Atlantīda2 noteikti jau tuvojas... t.i. pirmās Atlantīdas liktenis.
drosma | 31/05/2015 11:32
Vērojot notiekošo, šķiet, ka ir pavisam otrādi: vīriešiem-vairošanās, sievietēm- sociālā atbildība.
staburags | 31/05/2015 11:57
Jā... nu faktiski Tu pateici tīši par to par ko man ir aizdomas... Jā sieviete par daudz atļaujas un grib to kas viņai no Dieva nav dots...
-90922 | 31/05/2015 14:16
Sieviete ir spiestas būt sociāli atbildīgas.Ar vīriešiem bieži kā ar bitēm: neko nevar zināt.
staburags | 31/05/2015 14:56
dari to ko Tev Dievs ir licis... vairojies...
beata | 31/05/2015 10:00
Nevaru gan norādīt info avotu, jo tas bija sen.Bet prātā gan palicis.Ir izpētīts, ka tieši sievietei, atšķirībā no vīrieša ir dabas dota atbildības sajūta. Un tā ir tieši saistīta ar spēju radīt. T.i., sieviete laiž pasaulē bērnus par kuriem viņa ir atbildīga. Un viņa to saprot. Piebildē bija teikts, ka nevajag dusmoties uz vīriešiem, par viņu bezatbidību, jo viņiem tas nav dots no dabas. Var jau ar to atrunāties, bet pamatā tomēr ir audzināšana. Un tas arī ir pierādīts (Maugļa sindroms)
staburags | 31/05/2015 14:13
par tolorances gēnu kādā citā diskusijā... bet to ka es esmu īpāšs es to zinu pats un jau sen to zinaju... tikai pasaule to uzzinas vēlak...
murminators | 01/06/2015 16:51
Vīrietis dažreiz drīkstot izteikties. Tagad skaidrs, kam Beatai airis un panna ...
-73863 | 02/06/2015 16:25
Tolerances gēns diemžēl nav nevienam te.
zhozefine | 31/05/2015 08:41
Vai jauna dziivnieku suga-sociaali atbildiigs viirietis?! Kaadreiz gan Dievs bija ieprogrammeejis viirieti-mednieku, maajaas stiepeeju, bet, kam negadaas kljuudiities, programma"uzkaaraas":D
-86489 | 31/05/2015 08:45
:)):)):))...
staburags | 31/05/2015 11:49
jā... piekrītu... bet man prieks ka Tu tieši pamatā piekrīti man... tas jau ir tieši tasko es saku kas bieja iesākumā... Kā attīstijas tālak, kādas kļūdas ir pielaistas, tas jau ir cits jautajums... Man liekas ka kļūda ir pielaista taja, ka sievietei liekas ka viņai arī ir saciālas atbildības instingts un saka vīrieti mācīt...
nella | 31/05/2015 07:38
Staburag, kā var vienā un tajā pašā teikumā apgalvot, ka esi bezatbildīgs un tomēr atbildīgs?
nella | 31/05/2015 17:52
Es, starp citu, neesmu filoloģe :) Man gan šķiet, ka ikvienam normālam cilvēkam ir skaidrs, ka nevar būt bezatbildīgs un tajā pašā laikā atbildīgs :)
staburags | 31/05/2015 18:25
Tad tu esi vēl kaut kas trakāks... nomierinies... palasi Raini...
-73863 | 02/06/2015 16:27
... un arī Aspaziju...
tomia79 | 31/05/2015 07:28
Atbildība nav iedzimta. Atbildība vai bezatbildība ir audzināšanas rezultāts. Tatad hipotēze pāsā saknē( formulŗjumā) jau ir aplama, ja atbildību saista ar instinktu.Atbildībai ar instinktiem nav nekāda sakara.
staburags | 31/05/2015 21:14
Vienkārši drosība un pēctecība... un nesaki ’’vēl murgaināk’’ jo var gadīties arī pretējais efekts - Tev varbūt vienkārši nav saprašānas tālak par vairošanos...
-53376 | 31/05/2015 21:45
Jo tālāk, jo trakāk. Gribi kaut ko līdzīgu V. Rudzītim pateikt, bet tev nesanāk.
staburags | 31/05/2015 22:08
nu ko lai dara... esmu traks... bet Tu jau vari nepiestat... bet izskatas tas trakais tevi intriģē...
labsa | 30/05/2015 23:00
man liekas, ka par daudz man liekas... hipotēze nesākas ar man liekas... un sociāli atbildīgs vīrietis!!! kas tas ir? pie mums Lv tādi mēdz būt? es domāju, ka te kādi 80 % ir tikai izvirtuši, bezatbildīgi vīriešu kārtas pārstāvji...
-86489 | 31/05/2015 07:10
es jau neteicu ka Tu ietilpsti tajos 80%, pats sevi tajos iedalīji... :)):))) man bija citas domas par Tevi.
staburags | 31/05/2015 12:38
a, ko Tu saldumiņ teici... ?
murminators | 01/06/2015 16:54
Kādus nu mūsu māmiņas mūs ir izaudzinājušas, tādi esam! Ko lai dara?
agita44 | 30/05/2015 20:47
nez... kā tas izpaužas?
staburags | 30/05/2015 20:49
padomā... bet sakārība varētu būt...
erica25 | 03/06/2015 13:02
Murminator, Tu nu tiešām murmini galīgi šķērsām: kā var māmiņu audzināšanu vainot pie tā, ka vīrieši no dabas ir poligāmi un, protams, nekāda " sociālās atbildības instinkta" viņiem nav, un atsevišķu izņēmumu esamība (es te domāju Staburagu, jo viņš droši vien ir laimīgs vientuļais daudzbērnu tēvs... )tikai apstiprinātu šo dabas likumu.Mest akmeni māšu dārziņā vēl būtu saprotami no kaut kādiem zaļknābjiem, kuri līdz pat plikpaurībai apgalvos, ka visur pie vainas ir vecāki vai tieši mammas, bet cik vecs tad ir Murminators?...
12
En este momento, solo utilizamos cookies técnicas para garantizar el correcto funcionamiento del sitio web. Más información