Iniciar sesión
Publicidad
amsua

Vai pēc vakardienas Krievija mainīsies?

Tā kā dažas dienas vīruss neļāva ieslēgt TV, tad šodien pārskatot kanālus, ieraudzīju ka "Doždj" kanāls rāda, kā uz viena no Maskavas tiltiem(Lielā Moskvorecka), krājas liels kalns ar ziediem... nogalināts Boriss Ņemcovs... vakar, no mugurpuses, netālu no Kremļa. Un gandrīz visos krievu TV kanālos par to diskutē..runā vienkārši cilvēki, amatpersonas, bijušie kolēģi un nedraugi. Tiek izvirzītas smieklīgas versijas..līdz par musulmaņu atriebībai un es tāpat kā daudzi, ļoti šaubos vai tiks atrasti īstie slepkavas un tā pasūtītāji... tāpat kā iepriekšējās slepkavībās. Skaidrs, ka tas bij politisks pasūtījums noklausoties vakardienas B. Ņemcova interviju radio"Eho". Klausoties vienkāršo cilvēku teikto un intervijas, radās pārdomas... cik ārkārtīgi daudz šodienas cilvēkos ir naida, agresijas, dusmu, baiļu un cik maz bij to cilvēku, kuri lietas sauca īstajos vārdos. Var jau teikt, ka tā ir Krievija un mūs tas neskar, bet vai pie mums ir mazāk agresijas, naida, dusmu? Var jau būt, ka tas Krievijai ir raksturīgi... dusmas par kara izbeigšanu? Ukrainā..lai gan kara tēma Krievijā vienmēr ir topā bijusi vai bail  no tā, ko gatavojās B. Ņemcovs pateikt taisnību par karu rītdienas "maršā pret bailēm"? Bet šaubos vai Krievija būs spējīga mainīties...

Publicado por: amsua
Publicado: 28/02/2015 17:43
Visto: 2637 veces
Comentarios: 15
A 0 personas les gusta este blog
Comentarios (15)
ceturdiena | 06/03/2015 16:14
Dižvalsts ir un paliks dižvalsts.Runa ir par to kas ir pie valdības ruļļiem.
amsua | 06/03/2015 21:43
Krieviju gan nesauktu par dižvalsti, bet par agresīvu impēriju, kura par visām varītēm grib tāda būt. Lai gan pēc teritorijas ir liela un bagāta, bet dižoties ar savu politiku gan nevar. Kopš Putina nākšanas pie varas tā strauji virzās uz autoritāro režīmu un brīvas domas, gara, izpausmes iznīcināšanu. Vai bailes ir kas dižs?
varis | 07/03/2015 00:02
Te nu gan man negribētos tam piekrist. Krievija ir laikam vienīgā zeme šinī pasaulē kur valda demokrātija. Vai pie mums atļautu tādu Tv kanālu kā Doždj. Mums te pat komentārus dzēš ārā no ziņu portāliem un bloķē ja domā savādāk. Labi, teiksiet kremļeņiks. Nē, pasaulē ir jābūt līdzsvaram, jeb konkurentiem. Man nepatīk krievija ar savu šovenismu, bet man patīk ka tā ir konkurents aizokeāna ļaudīm. Kas būtu ja visa pasaules nafta nokļūtu aizokeāna ļaudīm kas drukā dolārus? Interesanti, vai nafta kļūt lētāka? Padomājam dēļ kā visi nemieri pasaulē sākās. Vai ne tāpēc ka Katarā atrada lielas naftas atradnes? Tālāk tiek spēlēts šahs. Mūs te pat par bandiniekiem nevar uzskatīt. Mēs šinī šaha spēlē tiem varam pienest tikai ūdeni.
varis | 06/03/2015 16:07
Tā nu tas ir tai naudas kārajā pasaulē. Vai zinām kas nogalināja Kenediju? It kā atradās grēkāzis Osvalds. Bet cik no tā visa ir patiesība? Un no kā tad te visi nemieri sākās. Ka tik ne dēļ naftas un gāzes tuvajos austrumos.
amsua | 06/03/2015 21:37
Naudai ir liela vara un tās dēļ notiek ne tikai politiskas spēles, traģēdijas, kari, slepkavības, kurās atrast vainīgo, bet vēl jo vairāk ieinteresētās personas ir grūti. Patiesībā atrod, bet ja tas nav izdevīgi, tad, jā, atrod grēkāžus kā Osvalds un viņam līdzīgos. Tāpat arī šai gadījumā atradīs, bet pasludinās citu...
staburags | 02/03/2015 17:43
redz, ka Zbigņevs Bžezinskis ir izvirzijis versiju, ka B. Ņemcova sepkavības nokrāsa vedot uz Ukrainas drošības dienestiem... ja tas pierādīsies, tad nu gan Ukraina izgāzīsies...
amsua | 02/03/2015 20:51
Kāds oficiālais avots sniedza šādu ziņu? Ir bijuši gadījumi, kad viņa vārdā tiek kaut kas pateikts vai sagrozīts... Būtībā apšaubu, jo: 1. Ukrainai tas nav izdevīgi un nav par ko; 2. kurš pats sev bedri raks? Drīzāk domāju, ka Krievijas politiskā elite grib rast pamatu tālākai opozīcijas nobīdei, ņemot vērā kāda fantastiska propaganda bija un tiek veikta impērijas atjaunošanai.
staburags | 02/03/2015 21:10
Tā bija kaut kāda diskusija, kurā visi diskusijas dalībnieki bija jau kaut kur to izlasijuši un tas viņiem izbrīnu neizraisija, jā nekļūdos tad viņi atsaucās uz kaut kādu amērikas laikrakstu... to ka viņu diskusija pemineja, tas patiesi, bet ja viņi melo tad arī es meloju... man vairak radija izbrīnu, ka izmeklēšānā arī pastāv versija, kuru es pieminu savos komentāros. Viņu varēja arī novākt savējie un izrādās, ka šadi gadijumi nav vēsturē pirmo reizi, tādām slepkavībām ir pat nosakums ’’Sakrālais upurs’’
-62205 | 06/03/2015 17:11
Kaut kada diskusija, kaut kads Amerikas laikraksts. Cilvekam kiselis galva, ka pat neatceras kur un par ko lasits.
mil50da | 01/03/2015 19:33
Jūsu zināšanai viņš nebij nekāds Lepste, bet gam Lepse! Un nevajag dzēst manus komentārus, gudrelīt!
amsua | 01/03/2015 20:24
Man nav tāda netikuma kā dzēst komentārus... katrs var izteikt savu viedokli!
staburags | 02/03/2015 09:41
es taču neiešu katru kretīnu atcerēties... tad kad es uzrakstiju, tad arī es domaju, ir pareizi tas uzvārds uzrakstīts vai nav... bet bija jau par vēlu. Bet katrā gadijumā par šo faktu un fakta iemesliem ļoti klusēja, ... Lūk, uz kādiem pamatiem šī mūsu valsts ir būvēta...
ube | 01/03/2015 15:13
Krievijas varas attieksme ir labi redzama. Kad notiek sēru mītiņš, tikai brīvie kanāli to rāda, pārējie palaiž stulbos jokdarus un zadornovu. Bet piemiņas mītiņi notiek daudzās pilsētās un daudzskaitlīgi.
staburags | 02/03/2015 09:44
Bet man starpcitu vakar patika pašas Krievijas komentāri, kas teica, ka opozīcija kas gribēja uz B.Ņimcova kauliem rīkot protesta gājienus pati izgāzas...
-39203 | 02/03/2015 12:18
Jā, arī latvijā ir krievu nozombēti latvieši, vai tādi, kas par laviešiem saucas :(
staburags | 02/03/2015 16:04
šitas jau ir no Sarmītes Ēlertes histeŗiskas priekšvēlēšanas kampaņas... viņai arī kad pietrūka argumenti tad teica - Ušakova nozombēti... Tikai pati aizmirsa pieteikt, ka 1987 gadā pati ieniedza lūgumu, lai viņas uzņēm komunistiskajā partijā... Spare, spare vari būt drošs es esmu lielaks nacionalists par Tevi un vēl kadu sev vari pieplusot... es tikai esmu radikālāks un bezkompromiskaks...
inese-1818 | 01/03/2015 14:51
Skumji, bet dzīvojam tādā laikmetā kādā dzīvojam un savā dzimtajā zemē.Ir tik daudz neatklātas pasūtījuma slepkavības. Dzīve ir kā teātris un mēs aktieri tajā.
amsua | 01/03/2015 20:13
Domāju, ka laikmetam nav nekāda vaina..tas ir pat interesants. Tikai šajā laikmetā jebkuram cilvēkam un jebkurā situācijā ir jābūt "galvai uz pleciem"...
staburags | 01/03/2015 14:16
a, man visvienalga ko tai krievijā šauj nost... man patika labak, ka to mūsu tiesnesi dauzos gadus atpakaļ nošāva un tas otrs tiesnesis pats nošāvās... un tā es arī skatos arī uz to Maskavas problēmu, par ne ko nenošāva un pilnībā pielaišu, ka viņu upurēja lai krievijā radītu nekartības... viņa paša draugi arī viņu pašu varēja novākt... Vēt tikai tam mūsu advokātam, kas Ulmanim pārmet par nepretošanos vajadzētu piespiest Latvijas priekšā uz ceļiem rapot
amsua | 01/03/2015 20:10
Man gan, staburag, nav vienalga kuru augstu politiķi (nav runa par visiem)nošauj kaimiņu zemē vai pie mums un kas tālāk notiek, jo, vairāk vai mazāk, tas var atsaukties arī pie mums. Jocīgi jutos, ka mūsējie klusēja, tai pat laikā jau vakar vakarā Igaunija un tās prezidents pirmā atsaucās uz šo notikumu, protesti notika arī Viļņā, Kijevā... Dzirdēju B. Ņemcova pēdējo runu un atcerējos vairākus līdzīgus momentus no vēstures, Krievijas un Latvijas, un kas pēc tam sekoja. Var nosodīt vai pieņemt kādus notikumus, bet nekad nedrīkst palikt vienaldzīgs... Kas to izdarīja un kas to vadīja, diez vai mēs uzzināsim jebkad... lai gan tāpat viss ir skaidrs.
-39203 | 01/03/2015 21:51
Meža ielā ir laba šautuve, vari pārbaudīt ko vari un ko ne
staburags | 02/03/2015 09:51
Vari būt droša tiem politiķiem ir apsolūti vienalga tavs, gan mans, gan spare1 viedoklis... un kapēc tad lai es uztrauktos par viņiem... Mūsu bailes jau ir viņu drošība, labklājība un veiksme atsakamies no baiēm un viņi domas savādāk... spare - es savu esmu jau atšaudijis...
zhozefine | 01/03/2015 13:55
Sory, radio svobodo video tieshraide.
-88344 | 01/03/2015 14:04
Jā, pa Doždj arī...
zhozefine | 01/03/2015 13:54
Pashlaik pa Golos svobodi pieminjas pasaakuma tieshraide...
amsua | 01/03/2015 19:56
No Tv kanāliem tikai Doždj pārraidīja, bet arī vienam otram no priekšā gājejiem kauns vai bail bija rādīt savu seju...
ube | 01/03/2015 13:05
gan jau putleram tāds pats gals sagatavots.
amsua | 01/03/2015 19:53
Bet tas var būt no savējiem...
-88344 | 01/03/2015 20:13
kā tad, putlera kārtējais izdomājums.
murminators | 02/03/2015 20:36
Ube, tad es esmu putlers, jo es pats To izdomāju.
staburags | 01/03/2015 10:43
ja jūs runājat par Krieviju, tad es ieteiktu ieskatīties Krievijas 1896. gada statistikā... 1/4 daļu pārtikas eksportēja uz eiropu, sāka apgūt sibīriju, vienīgā valsts pasaulē, kurā nebija nāvessoda... Kāpēc 1896. gads, tāpēc ka šājā gadā nāca pie varas cars Nikolaijs Ii. Un palasiet Latvijas vēsturi... Latviešiem pie krieviem nemaz negāja tik slikti... Viņi pat varēja, neatkarīgai Latvijai, pirmajos pastāvēšanas gados zieot valstij 11miļjonus sudraba, ko bija nopelnijuši atrodoties zem cariskās Krievijas... un vēl papētiet jaunlatviešus, viņi aicināja tieši caur krieviju veidot savu tautiskumu... Nejauciet komunistus ar krieviem, nejauciet visāu šušaru, kas ir zaudējusi savu nacionālo pieerību, tagad sevi sauc par krieviem un tā radīdami negatīvu kopainu par krieviem... Ukraiņi un poļi ir daudz nelietīgāki... Palasiet tarasu bulbu...
staburags | 01/03/2015 12:12
staburags vienmēr ir bijis prātīgs, staburagam pat viss smieklgakajā jokā ir daļas patiesības... staburagam tikai ar sarunu biedru uztveri ir bijušas problēmas...
amsua | 01/03/2015 19:53
Jā, staburag, piekrītu tevis teiktajam un varu tikai papildināt... pirms 1. pasaules kara Krievija bij sasniegusi vienu no vadošajām vietām pasaulē savā izaugsmē gan rūpniecības un pat sociālajā jomā (pie lielākajām rūpnīcām bij izveidoti pat bērnudārzi, sniegti pabalsti, attīstīta kultūra, māksla u.tt.)..diemžēl īsto Krievijas vēsturi gan mūsu, gan nākamajām un arī šodienas paaudzēm māca pēc safabricētas un izkropļotas vēstures(padomju), kur viss bija slikts, bez neviena gaismas stara. Tie vēsturnieki, kuri šodien mēģināja rakstīt īsto Krievijas vēsturi (B. Anohins u.c.) ļoti žigli tika klusām aizliegti un tikai pirmos 2 sējumus paspēja vēl izdot..vairāk nē. Nerunāju par komunistu varu... visas Krievijas bagātības tika pārdotas pat smiekla naudu Rietumiem un šodien lielākajā Krievijas mākslas krātuvē, Ermitāžā, lielākā daļa ir kopijas un vāja ēna no kādreizējā diženuma. Lai man piedod krievi, kuri šo lasīs, bet īsto krievu kuri ir fantastiski cilvēki, ir palicis gaužām maz.
staburags | 02/03/2015 10:05
Bet pats intresantākais, ka Putins pamazām atsak cariskās krievijas projektus un tas liekas visvairak atbaida rietumus, krievija atkal taisas kļūt par attīstītāko valsti un tapēc viņu cenšās ieraut visados konfliktos, likt tai šķēršļus... Un starp citu, kad pēdējā laika pavēro krievijas likumdošanu, tad viņus varam tikai apskaust... jau kādu laiku tiek pieņemti tādi likumi, par kuriem mēs Latvijā esam ieminējušies un tikai varam sapņot...
murminators | 01/03/2015 09:38
Da jūs, god. latvieši, saprotiet beidzot! Krievi nu jau vairāk nekā 1000 gadus ir dzīvojuši zem cara varas. Jā, ir bijuši laiki, kad ķēmojās līdzi Eiropai, tagad - ķēmojas līdzi Asv ar viņu demokratiju, bet cars ir un paliek viņu ierastais un pieņemamākais valsts uzbūves pamats! Jā, Putins ir tieši tāds pats cars, un es pieņemu, ka Asv ar savu demokrātiju pat lielākā daļa vienkāršo krievu в гробу видали. Pieņemiet taču beidzot, ka to nevar tā, vienkārši, izmest un nomainīt uz ko citu! Re, komunisti 70 gadus centās, un galarezultāts ir kāds? nekāds! Un saprotiet, ka būtībā nekas nemainīsies! Krievijā Ir, Bija Un BŪS Cars!
lizettte | 01/03/2015 09:52
piekrītu par caru
amsua | 01/03/2015 19:38
murminator> Diezgan labi zinu Krievijas vēsturi un krievu cilvēkus... ir tādi, kuriem tas cars un vadonis ir nepieciešams kā ūdens un gaiss un tādu ir vairākums..kā šodien rāda dati, tie ir pat 85 %, bet ir arī tādi, kuriem ir svarīgas ne tikai cilvēciskās vērtības, bet arī kas vairāk. Tikai tie ir lielā mazākumā..diemžēl Krievijā, tāpat kā Latvijā, tās labākā daļa tika un tiek iznīcināta un kā saka paši krievi, mums bija vismaz kaut kāda cerība... tagad tādas vairs nav... vai nu dziļi ievelc galvu vai dodies prom svešumā. Skumji bija skatīties kā šādus vārdus sakot, cilvēkiem bira asaras... Par caru... tāpēc jau vajadzēja iznīcināt viņus lai pat kauliņus neatrastu.
murminators | 02/03/2015 20:34
Nu, piedod. 85% ir var teikt - gandrīz visi!
dumpigais | 28/02/2015 23:08
Mums vismaz atrast, maxima bendes, ja ne cietumā - tad vismaz doma laukumā publiski noslānīt, kā vidus laikos
amsua | 01/03/2015 19:28
Ļoti šaubos vai Zolitūdes traģēdijā atradīs kādus vainīgos... varbūt nosacītu sodu piemēros vai ļoti īsu laiku... cik vērta cilvēka dzīvība ir? Pie viena... kā vērtējam mēs katrs savu?
spare1 | 28/02/2015 22:33
Ir lielas aizdomas, ka mainīsies, tikai ne virzienā, kādā mēs ceram
amsua | 01/03/2015 19:25
To, kurā virzienā mainās Krievija, jau agrāk redzējām, bet tagad diezgan pārliecinoši parāda. Ja piemiņas gājienā ielās iziet 20-25 tūkstoši no vairāku miljonu iedzīvotājiem Maskavā, tad tas ir asaras piliens jūrā. Arī tas, ka vairākās Krievijas pilsētās tika aizliegti piemiņas pasākumi...
mariins4x4 | 28/02/2015 21:27
Amsua, Krievija jau vairākus gadus ir mainījusies, -- vismaz, kopš sāka gatavot Krimas taktiku. Vakar tika ieslēgts nākamās pakāpes pastiprinātājs. Ne vairāk.
amsua | 01/03/2015 19:22
mariins4x4 > To, ka Krievija ir mainījusies zinu un esmu to redzējusi, esot pirms dažiem gadiem valsts vidienē... tikai tā mainās vienā virzienā..tāpēc arī bija iespējama gan Krimas aneksija, gan galējo spēku atdzimšana.
En este momento, solo utilizamos cookies técnicas para garantizar el correcto funcionamiento del sitio web. Más información