Iniciar sesión
Publicidad
uldis-m

Comentarios: Sociālais Taisnīgums

Comentarios (116)
uldis-m | 26/04/2012 14:52
olivia pareizi tu raksti ...
Lielāka daļa cilvēku pasaulē svārstās starp nabadzīgajiem un vidusšķiru. Turīga vidusšķira iznīkst globāli! Kamēr visi pasaules resursi palēnām nonāk ļoti šauras cilvēku grupas rokās. Vai mums ir vienalga?
uldis-m | 26/04/2012 14:49
jada
redzi tu atkal nabagos ar slinkiem liec vienā maisā bez šķirošanas, savukārt bagātos ar čaklajiem arī liec vienā maisā bez šķirošanas... it kā nabags=slinks un čakls=bagāts būtu sinonīmi. Vai tiešām tu dzīvē neredzi, ka ļoti daudzās situācijās tā nav!?
uldis-m | 26/04/2012 14:46
vederdejotaja
nu varbūt valstij nevajadzēja dot tos pabalstus, bet piedāvāt cilvēkiem darba iespējas. šāda sociālo pabalstu sistēma arī sliņķus audzina un veido. kāpēc tad paši par tiem sliņķiem brīnamies?
uldis-m | 26/04/2012 14:43
forshaa21
es neesmu ne uz ko ieciklējies ... manā uztverē ir stulbi un netaisnīgi visu cilvēku finansiālās problēmas un cīņu ar nabadzību norakstīt uz šo konkrēto cilvēku slinkumu. Nenoliegšu, ka diezgan bieži ir redzama sakarība ... bet TIKPAT BIEŽI ŠĀDAS SAKARĪBAS NAV! Ja tiem slinkajiem nevar palīdzēt, tad tiem pārējiem tomēr var un vajag.

Ieteikt gatavu risinājumu es šodien nevaru ... mož rīt varēšu :)
tomia79 | 26/04/2012 13:57
Es piekrītu, ka laukos cilvēki dzīvo smagā finansiālā situācijā, ir diezgan depresīva vide, bet pilnīgi nepiekrītu, ka laukos jauniešiem nav iespēja apgūt datoru, piekļūt literatūrai un informācijai.Ja nav iespējas iegādāties datoru mājās, tad publiskā telpā( skola, biblioteka, dienas centri utt.) datori ir plaši pieejami, tāpat kā grāmatas un preses izdevumi.Vajag tikai gribēt.Drīzāk problēma ir tajā, cik mērķtiecīga un zināšanu alkstoša ir daļa no pašreizējās jaunatnes. Jaunietis, kurš ļoti vēlas mācīties, bet finansiāli to nevar atļauties, var saņemt atbalstu no dažādiem fondiem, piemēram, Vītolu fonda.Tiesa gan, pašam ir jāpapūlas-labi jāmācās, jāsavāc virkne dokumentu un jāiesniedz fondā. Uz paplātes jau neviens neko nepienesīs.
jacexs | 26/04/2012 13:40
kā tad īsti ir ar tiem nabagajiem laukos, uldi m? vai 1/50 vai 1/100? un kā radies tik neprecīzs pētijums? lai svaidītos ar šādiem apgalvojumiem nepietiek ar domu: man nepatīk. ir vismaz kursos par statistikas veikšanu jāaiziet paklausīties.
olivia | 26/04/2012 12:02
Tam ir divas puses. Protams, ir nabagie, kuri grib pārtikt tikai no ziedotā.Tāpat ir bagātie, kuri ir nevis čakli, bet negodīgi.Pie mums Latvijā negodīga ir viena lieta - milzīgā algu atšķirība, kas mērojama nuļļu skaitā. Tāpēc arī lielākā cilvēku daļa svārstās starp nabadzīgajiem un vidusšķiru.Valsts mērogā tas būtu labojams. Bet privātajā sfērā... kur aitas, tur cirpēji negodīgajā variantā, vai darbs 24 stundas, ko nedrīkst ne apskaust, ne ko atņemt.
jada | 26/04/2012 11:21
uldis-m, tas tāpēc, ka nabagāgo un slinkāko ir daudz vairāk nekā turīgāko un čaklāko...
... te jau komentāros raksta ka nabadzība vairo nabadzību... parādi man kaut vienu turīgu cilvēku, kuram būtu 10 un vairāk bērnu... es nerunāju par adoptētiem, bet gan savējiem miesīgiem... tikai nabags ir bagāts ar bērniem, kuri ir pliki un ciešs badu... viss ir atkarīgs no cilvēku domāšanas... un nekāda statistika nelīdz, jo tā pamatā ir melīga vairāk balstīta uz propagandu un naidu kurināšanu...
"Vēl nesen visi dzīvojam mierīgi"... kad tas bija? ... ja ar tā bija, tad cilvēki vienkārši ir nolaidušies līdz dzīvnieka līmenim... visu laiku par viņiem rūpējās it kā valsts, bet tagad pašam par sevi ir jāparūpējas... bet to nespēj savas nevarības un slinkuma dēļ...
Ja jau esi tik ļoti to visu pētijis un statistikas ar, tad pasaki man kādēļ šie paši nabagi izmet Europas pārtikas pakas (kuras ir ļoti kvalitatīvas, pat veikalā tik kvalitatīvu pārtiku nenopirksi, par to pati personīgi pārliecinājos) miskastē, ja jau tik slikti dzīvo... laikam tāpēc, ka to pārtiku ir jāpagatavo, bet uzkodām pie kandžas neder... labāk ir nodzerties un raudāt, ka valsts un bagātnieki ir slikti...
vederdejotaja | 26/04/2012 10:11
Es arī kādreiz tā domāju, ka bomži tikai pilsētā. Nekā nebij! Pati dzīvoju laukos un redzu viņus katru dienu. Uz ceļa braucot ar riteni aptur. Klīst prasīdami.Un pazīstu ģimenes kas nekust no mājas ja nesola lielāku naudas summu. Pārtiek no pagasta pabalstiem un ne prātā nenāk iet uz darbu. Pilns ar tādiem, bet saimniekam nav kam paprasīt kautko uz lauka padarīt.
forshaa21 | 26/04/2012 09:59
Tad iesaki kā viņiem palīdzēt...
Savā darbā saskaros ar dažādiem cilvēkiem... tu esi ieciklējies tikai uz vienu grupu, ir arī tādi, kuri īd, ka viss ir slikti, pabalsti ir maziņi, bet, kad piedāvā iespējas ka nopelnīt vai kko darīt, tad viņi to nevēlas, jo tā ir vieglāk.
Par egoismu es nezinu, sevi no malas neredzu... un precēt tev sevi nepiedāvāju ;)
uldis-m | 26/04/2012 09:53
nu ja šitā man strīdies pretī, tad točna neprecēšu Tevi!

Vai Āfrikā no bada mirstoši bērni arī izvēlās paši nomirt? Vai varbūt viņu vecāki izvēlās, lai viņi nomirst?
Vai jaunietis Latvijā, kuram smagu ģimenes finansiālo apstākļu dēļ nav iespējams apgūt datoru, internetu, ir ierobežotas piekļuves literatūrai un informācijai, tādējādi radikāli samazinot viņa izredzes vēlāk normāli iekļauties darba tirgū, arī pats to izvēlas?
es personīgi pazīstu tādus bērnus gan laukos, gan pilsētā!

Tevī runā pašpārliecinātība un egoisms!
forshaa21 | 26/04/2012 09:44
Nepiekrītu - "aizbrauc tepat Latvijā uz kādu lauku ciemu un parunā ar vidusmēra ģimeni un iepazīsties ar viņu ikdienu. Vai viņi atsakās no darba un nestrādā? Vai viņiem ir kāda diža nelaime notikusi? Toties dzīvo ļoti smagu finansiālo apstākļu ikdienā. Bet tev laikam kā pilsētniecei tas pohuj ... vai arī nē?"
Cilvēki paši izvēlās kā dzīvot un ko darīt. Ir dažādi cilvēki ar dažādiem mērķiem, visiem tu palīdzēt nevarēsi;)
Nu, varu jau es tev šad tad nepiekrist :P
uldis-m | 26/04/2012 09:39
forshaa21
a tu zini cik sāpīgi manai sirdij, ja TU man nepiekrīti? :))

p.s. nabadzība un finansiāli smagas situācijas ir sastopamas gan laukos, gan pilsētā. Laukos to var izteiktāk redzēt, jo nav tik liela turīgu cilvēku fona kāds ir pilsētās. Laukos tiešām turīgas ģimenes ir 1 no 50 vai varbūt 1 no 100. Laukos nevar tik izteikti redzēt nabadzības deģenerēto galu - cilvēkus, kas diedelē no citiem, bet paši darīt neko negrib... laukos īpaši nav no kā diedelēt ... ir jāvar idzīvot pašam ar savu roku darbu!
Ak, kam gan tu nepiekrīti? :)
forshaa21 | 26/04/2012 09:31
Īstenībā, Uldis - m es tev nepiekrītu, aizbrauc uz laukiem un padzīvo, piemēram, lagalē... cilvēki, kuri grib kko darīt dzīvo labāk nekā daži labi Rīgā ;)
uldis-m | 26/04/2012 09:27
yesli
ZELTA VĀRDI
uldis-m | 26/04/2012 09:27
selguita29
reizēm Tev ir tik spēcīgi spānisks akcents, ka lāgā nesaprotu ko raksti :))
uldis-m | 26/04/2012 09:25
jada
tik pasaki man kāpēc Āfrikā bērni mirst no bada katru minūti? kāpēc starptautiski pētījumi parāda, ka sociālā plaisa starp bagātajiem un nabagajiem pasaulē palielinās katru gadu! Ja jau viss ir tā kā tu raksti, tad jau tam tā nevajadzētu būt ...
Vēl nesen visi dzīvojam mierīgi, bet te pēkšņi gan Latvijā policijas mašīnas dauzijām, gan Saeimai logus izsitām, Lietuvā darīja to pašu, Grieķijā arī pūļi apmētā valsts pārstāvjus ar akmeņiem un Molotova kokteiļiem ... diez kāpēc, jada?
uldis-m | 26/04/2012 09:18
q13
Latvijas vidusšķira ir praktiski nabadzības robežu ietvaros, salīdzinot ar attīstītāko valstu mērauklu.
Viennozīmīgi vajadzētu domāt arī par viņiem!
uldis-m | 26/04/2012 09:16
kakje
aizbrauc tepat Latvijā uz kādu lauku ciemu un parunā ar vidusmēra ģimeni un iepazīsties ar viņu ikdienu. Vai viņi atsakās no darba un nestrādā? Vai viņiem ir kāda diža nelaime notikusi? Toties dzīvo ļoti smagu finansiālo apstākļu ikdienā. Bet tev laikam kā pilsētniecei tas pohuj ... vai arī nē?
uldis-m | 26/04/2012 09:05
ube
nevajag no viena grāvja otrā ... sociālais taisnīgums var eksistēt arī bez komunisma

anita51
par mērauklu runājot ... diezgan elementāri var izskaitļot cik cilvēka mūžam ir nepieciešams. Iedomājies ka tu vari tērēt katru mēnesi 5000$. Gadā tas sastāda 60tk $. Savukārt 100 gados sanāk 6 mlj $. Nu noapaļosim uz 10 mlj $. Cilvēka mūžam nu nekādi navar būt nepieciešams vairāk par 10 mlj $.
1...3456
En este momento, solo utilizamos cookies técnicas para garantizar el correcto funcionamiento del sitio web. Más información